Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן טיגואן טרנדליין 2017 (גיר+מנוע)


Ozb
שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני שמתי לב שהשרות באולם התצוגה לובינסקי בחיפה דיי עלוב, כאילו הם לא ממש רוצים למכור.

כאשר רציתי לסגור על ה-3008 לפני מספר חודשים בחור חוצפן הוריד לי את כל החשק, ואכן העסקה מבחינתי ירדה מהשולחן עד להודעה חדשה (או עד למבצע נורמאלי).

לגבי המחיר של ה-3008, הוא היה עלק החל מ-140 אלף ש״ח אולי למספר רכבים מצומצם מאוד מאוד (לא זוכר שציינו לכמה רכבים המחיר, מה שכמובן לא חוקי).

כבר שבועיים לאחר ההשקה שלו המחיר היה 145 אלף כי היה צריך להוסיף להם עוד 5k על חבילת השקה (גנטים ופסי גגון) ולאחר עוד שבוע-שבועיים המחיר עלה כבר ל-150k כי מבצע ההשקה נגמר והמחירון עלה ל-145k פלוס עוד 5k על חבילת ההקשה (בלוף, אין להם ללא החבילה..).

אם לוקחים בחשבון שהמחיר תכלס הוא 150k אז אין היגיון לקנות את דגם הבסיס כי ב-15k יותר מקבלים את הפרימיום עם הרבה הרבה יותר אבזור (כולל אבזור בטיחות).

 

לגבי טרייד-אין, היום בדקתי לגבי טרייד אין על סיטרואן קקטוס ורק אציין שזה ממש לא משתלם.

הם עושים לך טובה שהם ״מוכנים״ לתת לך ״רק״ 15% מתחת למחירון ולא 17% ובנוסף הם לא מתחשבים במחירון המשוקלל, כך שאם הרכב עלה בנובמבר על הכביש זה ממש לא מעניין אותם.

בנוסף הם לוקחים על עסקת טרייד-אין עוד 3000₪, כך שאם נניח יש על הרכב מבצע השקה של 5000₪ הנחה (כמו בקקטוס) הם מורידים 3000₪ מההנחה.

בקיצור, ממש לא שווה ועדיף למכור את הרכב בשוק גם אם יורידו לך את המכנסיים.

 

אה, ואם אתה קונה מהם רכב חדש אז הם מתחייבים לך לטרייד-אין במחיר מחירון בהפחתה של ״רק״ 5%... (כמובן ששאר ההתחשבנות זהה למה שרשמתי מעלה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Green - אתחיל מהסוף, באולם התצוגה של פיג'ו באשדוד יש אחלה סוכני מכירות.

היום היתי שם יחד עם אשתי וגם אנחנו דברנו לגבי ינואר וקיבלנו יופי של יחס, הסבירו הכל, מתי לבוא בשביל להזמין בוודאות את מה שרוצים בצבע שרוצים. תמיד קבלנו שם יחס טוב, גם כשרכשנו את ה- 208.

דווקא היו הרבה אנשים וכולם סביב ה- 3008 וגם נסיעות מבחן ברצף.

 

אז ככה, אם רוצים להזמין רכב לינואר ולקבל בוודאות את הגרסה שרוצים בצבע שרוצים הומלץ להגיע בספטמבר. המשלוח צפוי להגיע בדצמבר.

עוד כמה פרטים מעניינים, ביום ראשון צפויה השקה של עדכון המערכת מולטימדיה ויש סבירות גם ל waze.

עוד פרט מעניין, אותנו מעניינת גרסת הפרימיום שמגיע עם גלגלי 19 אך אם רוצים גם גריפ קונטרול, הרכב יגיע עם גלגלי 18.

 

משם נסענו לפולקסווגן.

אני ואשתי תמיד מצליחים למצוא תנוחת ישיבה שמתאימה לשנינו.

כשהתישבתי הכיסא עדיין היה כפי שמיקמתי אותו אתמול, ושוב התקרה מול העיניים. לאחר מכן אשתי התיישבה והיה לה נמוך אז היא הגביהה קצת את הכיסא אומרת לי " מה זה, אני רואה את התקרה מול העיניים".

 

היה לנו ברור לחלוטין שתנוחת הישיבה ב- 3008 הרבה יותר טובה!

 

היה לנו גם ברור שבזה תמה הרלוונטיות של הטיגואן (מה נעשה עם הכותרת? :wink:).

 

עכשיו נמתין לראות את יתר הרכבים שיגיעו בקרוב.

 

אגב, כשיצאנו בדיוק חזרה נסיעת מבחן של הקודיאק שראיתי אתמול. גם במבט שני, לא מוצא בו כלום.

 

לגבי העדכון למערכת, אתה בטוח? קיבלתי את ה3008 אתמול ולא אמרו לי כלום לגבי זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוחת הנהיגה ב- 3008 פשוט תענוג, הפטנט של האייקוקפיט עובד כאן מצויין, ההגה קטן ונמצא מתחת ללוח המחוונים ולא מסתיר אותו כמו ב- 308, המשענת המרכזית גבוהה וגם משענת היד על הדלת גבוהה (אם כי ממוקמת קצת קדימה מדי).

 

תא הנוסעים נראה מצויין מבחינה עיצובית, אבל מבחינת רמת חומרים, מרבית הפלסטיקה לדעתי עדיין ברמה פחות טובה מהטיגואן והקודיאק.

 

לגבי מנוע הדיזל דרך אגב יש לי חשש שהרעש יפריע לי מאחר ואני נוסע הרבה עם חלונות פתוחים.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

דרך אגב כשהייתי בסוכנות פולקסווגן היה שומם וגם בסוכנות פיג'ו שומם ושני אנשי מכירות ניסו לשכנע אותי באגריסיביות לסגור עיסקה על ה- 3008, כשאמרתי להם שאני ממתין לינואר היחס היה מגעיל, אחד מהם זרק את העט ואמר אהה ינואר ולא הסתכל עליי יותר והשני ניסה פסיכולוגיה בגרוש ואמר שעד ינואר הרכב שלי יפסיד כמה אלפי ₪, כאילו שהפיז'ו לא הפסידה עד עכשיו כסף וכאילו שהיא לא תפסיד עוד כסף עד ינואר.

 

דרך אגב הם מוכרים כעת רק את גירסת הדיזל הבסיסית וכבר לא במחיר השקה, אלא במחיר של 150,000 ₪. לגבי גירסת הפרימיום הוא אמר לי שצריך להזמין במיוחד. אין שום הנחה ואין לו טרייד אין במחיר מחירון, נראה לי התבלבלו וחשבו שהם מוכרים טויוטה.

 

יכול להיות שפספסתי כאן בשרשור, אבל יש סיבה מיוחדת שבגינה כדאי להמתין לינואר או שזו החלטה אישית שלך?

הייתי היום בסוכנות בראשל"צ, קיבלתי הצעת מחיר על ה1.6 בנזין פרמיום. נאמר לי שתגיע לארץ בספטמבר השנה.

לא דיברנו על אפשרות לטרייד אין אבל מצד שני כמו שכבר כתבו פה, אין הטבות/הנחות בכלל למעט איתוראן SAVE ומובילאיי שהם מתקינים בנוסף לכל המערכות שהרכב מגיע איתם בכדי שיקבל ציון בטיחות 7. נאמר לי גם שאין אפשרות לGRIP CONTROL, וכששאלתי על הורדת הפיצ'ר של תא המטען החשמלי, נאמר לי שהיצרן החליט להוריד אותו ללא שום סיבה נראית לעין בכל העולם ובמקומו מקבלים את הבלימה האקטיבית.

 

מתלבט מאוד בינו לבין האטקה אקסלנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקבל את הרכב בספטמבר 2017 המשמעות היא שתוך 3 עד 4 חודשים תתחלף שנת דגם בינואר 2018 (תלוי מתי בספטמבר תקבל אותו).

 

ניקח רוכש אחר שקיבל את הרכב בינואר 2017, יש לו 12 חודשים עד חודש ינואר 2018.

 

המחיר של שני הרכבים הנ"ל כמשומשים יהיה זהה בחודש ינואר 2018, כך שאתה הפסדת בשלושה, ארבעה חודשים סכום זהה לסכום שהרוכש השני הפסיד בשנה. ( כמובן שבכל תאריך אחר של מכירה יהיה קיים ההפרש הנ"ל).

 

תיאורטית מחירוני הרכב מוסיפים תוספת לחודשי עליה לכביש (במקרה שלך תוספת של 8 חודשים), אבל בפועל כאשר תמכור את הרכב שלך, בעיסקת טרייד אין בטוח לא תקבל את התוספת ובשוק הפרטי גם בספק גדול, אולי תקבל רק חלק במקרה הטוב.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב משהו אבסורדי, חבר שלי התעניין אתמול בסוכנות פולקסוואגן ברכישת הטיגואן, יש לו גולף 1.4 שנת 2013, הציעו לו טרייד אין בהפחתה של 5%, לי הציעו טרייד אין במחיר מחירון ללא הפחתה על מאזדה cx5, זה רק מראה מה הם חושבים על הסחירות של הרכבים אותם הם מוכרים...

 

למעשה הוא רצה לסגור עיסקה, אבל בסוף בגלל שאמרו לו שמועד האספקה הוא רק בחודש ספטמבר הוא החליט לחכות לינואר (בהמלצתי).

 

לגבי ה- 3008 יש משהו שלא מסתדר לי, לוח המחוונים נמצא מעל ההגה ולא מאחורי ההגה, דבר שלכאורה אמור להפריע לשדה הראיה , ההגנה אמנם קצת קטן יותר מהגה רגיל ונמצא קצת נמוך יותר, אבל עדיין אמורה להיות הפרעה באופן תיאורטי.

 

בפועל לא הרגשתי בהפרעה כזאת, אולי בגלל שמדובר באולם התצוגה ואולי בגלל שהם הצליחו לפתור זאת בצורה לא מובנת לי :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שפספסתי כאן בשרשור, אבל יש סיבה מיוחדת שבגינה כדאי להמתין לינואר או שזו החלטה אישית שלך?

הייתי היום בסוכנות בראשל"צ, קיבלתי הצעת מחיר על ה1.6 בנזין פרמיום. נאמר לי שתגיע לארץ בספטמבר השנה.

לא דיברנו על אפשרות לטרייד אין אבל מצד שני כמו שכבר כתבו פה, אין הטבות/הנחות בכלל למעט איתוראן SAVE ומובילאיי שהם מתקינים בנוסף לכל המערכות שהרכב מגיע איתם בכדי שיקבל ציון בטיחות 7. נאמר לי גם שאין אפשרות לGRIP CONTROL, וכששאלתי על הורדת הפיצ'ר של תא המטען החשמלי, נאמר לי שהיצרן החליט להוריד אותו ללא שום סיבה נראית לעין בכל העולם ובמקומו מקבלים את הבלימה האקטיבית.

 

מתלבט מאוד בינו לבין האטקה אקסלנס.

לגבי רכישה לקראת סוף שנה, מה שירוק אמר נכון מאוד.

בנוסף, אם בכל זאת אתה לחוץ על רכב ולא אכפת לך לקבל אותו בסוף שנה, אז תמתין עם הרכישה לקראת סוף השנה ובדר״כ היבואנים נותנים הנחות בתקופה זו.

אני אישית רציתי לרכוש את הטיגואן ואמרו לי שאספקה תהיה לקראת סוף השנה (אמרו לי אוקטובר נובמבר) אז ירדתי מזה לבינתיים.

 

לגבי האטקה, אם לא מפריע לך שהיא הרבה פחות מרווחת במושב האחורי אז לך על זה, נראה אוטו יפה בגירסה ההכי מאובזרת (הבסיסית נראית עלוב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלקוח שנכנס לאולם תצוגה באמצע יוני ומדבר על רכישת רכב מודל 2018 אכן יקבל תגובות מזלזלות מאנשי המכירות.

ומה שאמר הסוכן של פיג'ו ל green זה ממש לא פסיכולוגיה בגרוש.

ה cx5 נמכר היום כחדש בהנחות רציניות שמעולם לא נשמעו בדגם זה (גם באולם התצוגה ובמיוחד האפס ק"מ), הדגם החדש אוטוטו מגיע. המחירון של הרכב שלך, מודל 2013, עומד לרדת בחודשים הקרובים בהמון כסף, ההמתנה לינואר הופכת להרבה פחות משמעותית (בתנאי כמובן שהחלטת לקנות רכב מהמבחר הקיים היום בשוק).

הייתי במצב דומה עם הסוזוקי קרוסאובר שהמחירון שלה היה קשיח וגבוה מאוד, במרס הוצגה מתיחת הפנים, המון בעלי רכבים כאלה שידרגו לדגם החדש, יד2 הוצף ברכבים למכירה, המחירון צנח בכ-7% בחודשיים!

החלטתי שאני לא ממשיך להמתין למאזדה והמיצובישי החדשות שצפויות להגיע בקרוב ורכשתי את הקיה (טרייד אין במחירון על הסוזוקי בלי תוספת חודשי עליה אבל עם תוספת על גג נפתח).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי העדכון למערכת, אתה בטוח? קיבלתי את ה3008 אתמול ולא אמרו לי כלום לגבי זה

 

חידדתי את הנושא מספר פעמים עם הנציג מכירות. הנציג ואמר שאדבר איתו במהלך שבוע הבא והוא יגיד לי מה בדיוק כולל העדכון.

לטענתו העדכון רלוונטי לכל המולטימדיות של פיג׳ו.

 

דרך אגב משהו אבסורדי, חבר שלי התעניין אתמול בסוכנות פולקסוואגן ברכישת הטיגואן, יש לו גולף 1.4 שנת 2013, הציעו לו טרייד אין בהפחתה של 5%, לי הציעו טרייד אין במחיר מחירון ללא הפחתה על מאזדה cx5, זה רק מראה מה הם חושבים על הסחירות של הרכבים אותם הם מוכרים...

 

למעשה הוא רצה לסגור עיסקה, אבל בסוף בגלל שאמרו לו שמועד האספקה הוא רק בחודש ספטמבר הוא החליט לחכות לינואר (בהמלצתי).

 

לגבי ה- 3008 יש משהו שלא מסתדר לי, לוח המחוונים נמצא מעל ההגה ולא מאחורי ההגה, דבר שלכאורה אמור להפריע לשדה הראיה , ההגנה אמנם קצת קטן יותר מהגה רגיל ונמצא קצת נמוך יותר, אבל עדיין אמורה להיות הפרעה באופן תיאורטי.

 

בפועל לא הרגשתי בהפרעה כזאת, אולי בגלל שמדובר באולם התצוגה ואולי בגלל שהם הצליחו לפתור זאת בצורה לא מובנת לי :shock:

 

בפולקסווגן הציעו לי טרייד אין על ה- 208 עם 12% הפחתה!!!

 

בנוגע ללוח המחוונים, בתור מי שנוהג עם לוח מעל ההגה, אני יכול לומר שאחרי יומיים זה מרגיש כול כך טבעי ונכון שאני בכלל לא מבין איך אפשר אחרת. הלוח כל הזמן נמצא בזווית העין לא צריך להוריד את העיניים מהכביש. גם ההגה הופך להיות סוג של ג׳ויסטיק שלא נמצא בקו הראיה שלך. כשיוצא לי לנהוג במאזדה 2 של אבי, זה כבר מרגיש לי לא טבעי שאני צריך להביט אל תוך ההגה בשביל לראות את הלוח.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלקוח שנכנס לאולם תצוגה באמצע יוני ומדבר על רכישת רכב מודל 2018 אכן יקבל תגובות מזלזלות מאנשי המכירות.

ומה שאמר הסוכן של פיג'ו ל green זה ממש לא פסיכולוגיה בגרוש.

ה cx5 נמכר היום כחדש בהנחות רציניות שמעולם לא נשמעו בדגם זה (גם באולם התצוגה ובמיוחד האפס ק"מ), הדגם החדש אוטוטו מגיע. המחירון של הרכב שלך, מודל 2013, עומד לרדת בחודשים הקרובים בהמון כסף, ההמתנה לינואר הופכת להרבה פחות משמעותית (בתנאי כמובן שהחלטת לקנות רכב מהמבחר הקיים היום בשוק).

הייתי במצב דומה עם הסוזוקי קרוסאובר שהמחירון שלה היה קשיח וגבוה מאוד, במרס הוצגה מתיחת הפנים, המון בעלי רכבים כאלה שידרגו לדגם החדש, יד2 הוצף ברכבים למכירה, המחירון צנח בכ-7% בחודשיים!

החלטתי שאני לא ממשיך להמתין למאזדה והמיצובישי החדשות שצפויות להגיע בקרוב ורכשתי את הקיה (טרייד אין במחירון על הסוזוקי בלי תוספת חודשי עליה אבל עם תוספת על גג נפתח).

 

המחירון של ה- cx5 בדגם שלי אכן צפוי לרדת חזק, כלומר במחירון משומשות של שנת 2017, אמור יהיה להופיע מחיר של שני הדגמים, הדגם החדש והדגם הישן, כאשר מחיר הדגם הישן אמור להיום נמוך יותר משמעותית.

 

כמו כן קיימת אפשרות שמחיר הדגם החדש גם יוזל בעצמו (אפשרות נמוכה).

 

כמובן שתהיה השפעה על הנ״ל גם על שאר שנות הדגם, הדגם שלי הוא משנת 2012 (השנה הראשונה בה ה- cx5 החלה להיות מיובאת לישראל) וייתכן שההשפעה תהיה פחותה.

 

אם ניקח בחשבון שהמחיר של הרכב שלי ירד בינתיים בחצי שנה פחות מ- 3 אחוז (לפי מחירון יצחק לוי המחיר בחודש ינואר היה 107 אלף ₪ והמחיר בחודש יוני הוא 104 אלף ₪ ללא תוספת חודשי עליה לכביש. דרך אגב במחירון אתר יד 2 המחיר נמוך משמעותית) ייתכן תיקון חד של אפילו 12 אחוז בחצי השנה הנותרת (ואולי באופן חריג אפילו יותר).

 

אבל אם ניקח רכב חדש בעל שמירת ערך טובה, נניח הוא יורד 10 אחוז לשנה, אבל בדרך כלל בשנה הראשונה ההפסד גדול יותר מבשנים קודמות, נניח הוא יורד בשנה הראשונה 15 אחוז. כאשר תאריך האספקה הוא בחודש ספטמבר המשמעות היא שהרכב הפסיד בפועל כבר שלושת רבעים מההפסד השנתי, דהיינו כ- 11.25 אחוז ויש לו עוד כ4 אחוז הפסד נוסף עד חודש ינואר 2018.

 

אבל 12 אחוזים ממחיר הרכב שלי ששווה כ- 104 אלף ₪ מתבטאים בסכום נמוך יותר מ- 15 אחוז הפסד ממחיר רכב חדש ששווה כ- 150 אלף ₪.

 

בכל מקרה אני מסכים שבמקרה שלי ההבדל הוא פחות משמעותי, אבל אני בכל מקרה ממתין להגעת עוד רכבים חדשים ואולי גם למבצעים שיש בדרך כלל בשנים האחרונות דווקא בחודש ינואר (למרות שאני כנראה אעשה טרייד אין במחיר מחירון ולכן אצל מרבית היבואנים לא אקבל מבצעים אחרים. אני פשוט מתקשה להאמין שאקבל מחיר מחירון על המאזדה שלי, היא פשוט שומרת מחיר טוב מדי :shock: אבל מי יודע אני אנסה בכל זאת).

 

ודרך אגב אני מודה שאני בעצמי עשיתי טעות ורכשתי את המאזדה שלי גם בסוף שנה, בחודש אוגוסט, ללא כל הנחות ועוד שילמתי על תוספות, פשוט בדיוק נפלתי על תיקון גדול ברכב הקודם שלי וחששתי מעוד תקלות. לגבי אי מתן הנחות או הטבות, פשוט ככה זה היה נהוג במאזדה כל השנים עד אז, הם היו היבואן היחיד שלא נתן שקל הנחה או הטבה ורק החל משנת 2013 הם שינו את המדיניות שלהם ויצאו לראשונה במבצע הנחות ועוד בחודש ינואר! ועוד עם אבזור חינם. ״למזלי״ המחיר בשנת 2013 עלה ב- 5,000₪ כך שלאחר הנחה של 7,000 ₪ ואבזור חינם, הפסדתי הטבה בסדר גודל של כ- 5,000 ₪ בסופו של דבר אבל עוד הפסד בירידת ערך של שלושת רבעי שנה כאמור עקב הרכישה בחודש אוגוסט. בסופו של דבר ההחלטה לרכוש בחודש אוגוסט הייתה טיפשית ומאז החלטתי שהרכב הבא שארכוש יהיה רק בחודש ינואר.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחס של אנשי מכירות גם אם הם מוכרים סוזוקי או טויוטה או יונדאי אמור להיות זהה - לא חושב שאם אתה מוכר פיג'ו אומר שאתה יכול להתייחס פחות\יותר טוב ללקוחות שלך.

דווקא שיטה טובה, ככה יגידו שלא קונים כי הזבנים לא יודעים להתנהג ולא בגלל שהאוטו מחורבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי רכישה לקראת סוף שנה, מה שירוק אמר נכון מאוד.

בנוסף, אם בכל זאת אתה לחוץ על רכב ולא אכפת לך לקבל אותו בסוף שנה, אז תמתין עם הרכישה לקראת סוף השנה ובדר״כ היבואנים נותנים הנחות בתקופה זו.

אני אישית רציתי לרכוש את הטיגואן ואמרו לי שאספקה תהיה לקראת סוף השנה (אמרו לי אוקטובר נובמבר) אז ירדתי מזה לבינתיים.

 

לגבי האטקה, אם לא מפריע לך שהיא הרבה פחות מרווחת במושב האחורי אז לך על זה, נראה אוטו יפה בגירסה ההכי מאובזרת (הבסיסית נראית עלוב).

האמת שפחות מטריד אותי פאן הסחירות ומחיר המכירה בבוא העת, אני מתכוון להחזיק אותו 5-6 שנים ואני מאמין שזה יהיה פחות רלוונטי.

 

אני מתעניין באטקה בגרסת האקסלנס, נראה שה3008 בגרסת הפרמיום עולה עליה ברמת האבזור אבל גם עולה כמעט 11K יותר.

אני מאוד נוטה לכיוון האטקה, אבל גם מאוד רציתי את מערכת ה360 או לפחות חיישני חניה קדמיים(הרכב ישמש את האישה ביום יום) וזו פונקציה שלא ניתן להוסיף באטקה גם לא בתוספת תשלום(ולטענת איש המכירות גם לא בהתקנה פרטית כי זה פוגם בחיישנים של מערכות הבטיחות) אלא אם כן אקח את האקסלנס פלוס אבל אז היא נהיית יותר יקרה מה3008 ב11K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להשוואת בין גירסאות עם מנועי דיזל מול מנועי בנזין.

דיזל יותר חסכוני בדלק לעומת מנוע בנזין ואמין יותר.

 

יש בארץ גירסת דיזל לטיגואן? אם כן, זאת לדעתי גרסא המועדפת.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת הדיזל פרמיום של 3008 עולה 165k. סיאט אטקה אקסלנס עולה 166k.

 

אכן, אבל אני השוואתי את הבנזין פרמיום של ה3008, זה יותר שווה ערך בסעיף הביצועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...