Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רעידות ברכב מקדימה, לא ממש מובן מה הסיבה לכך.

בכל מהירות מעל 100 יש את הרעידות.

זה לא ג'אנטים או גלגלים, אלא משהו בחלקי פרונט.

מה יכולה להיות הסיבה? מיסב? ציריה?

זה מתבטא בפידבק לרגליים, ולפעמים פידבק להגה.

פורסם

מאיפה אתה יודע שהבעייה לא בחוסר איזון של הגלגלים ? מנסיוני, סביר להניח ששם הבעיה. תיגש לאיש מקצוע ותדרוש איזון גלגלים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

איזנתי את הגלגלים מספר פעמים, עשיתי רוטציות ומה לא.

בסוף החלפתי את הג'אנטים והבעיה עדיין קיימת.

פורסם

אם הג׳אנטים ששמת חדשים ומאוזנים, אז הבעיה יכולה להיות:

1. בצמיגים

2. כיוון פרונט

3. ציריה, במידה והרעידות מופיעות בלחיצה על דוושת הגז.

4. צלחות בלמים, במידה והרעידות מופיעות רק בבלימה.

שלומי

פורסם
איזנתי את הגלגלים מספר פעמים, עשיתי רוטציות ומה לא.

בסוף החלפתי את הג'אנטים והבעיה עדיין קיימת.

תנסה לעשות איזון דינאמי.

 

איזון דינאמי מתבצע כשהגלגל מורכב על הרכב והוא מאזן לא רק את הגלגל לבדו אלא את כל החלקים המסתובבים.

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם (נערך)

זה לא צמיגים, לא כיוון פרונט (עשיתי), לא צלחות בלמים.

לגבי ציריה, זה קורה גם בלחיצה עם דוושת גז אבל לא רק. זאת אומרת זאת תופעה קבועה במהירות מעל 100.

ההרגשה היא שהחלק שעליו יושב הגלגל - עקום, וזה מה שגורם לרעידות.

 

Buki

השאלה האם האיזון הדינמי הוא טיפול ה"נכון" לבעיה, יכול להיות שיש חלק עקום בפרונט שדורש החלפה ואיזון דינמי זה טיפול "פלסטר" זמני? בכל מקרה, איפה עושים איזון דינמי המרכז? תודה

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

חוץ מאיזון דינאמי יש איזון מתקדם יותר במכשיר שנקרא HUNTER GSP9700, חפש עליו יש מספיק מידע ומקומות שעושים איתו. מורידים את הגאנט מהרכב והמכשיר מדמה לחץ של נסיעה בכביש וכו'.

 

קודם כל, היו לי גם רעידות מעל 100 במקרים שונים במהירות שונה, אלו היו צלחות בלימה מעוותות ולא שחוקות בצורה נכונה זה קודם כל - החלפה למקוריות פתרה את הבעיה.

פורסם
יש איזון מתקדם יותר במכשיר שנקרא HUNTER GSP9700, חפש עליו יש מספיק מידע ומקומות שעושים איתו. מורידים את הגאנט מהרכב והמכשיר מדמה לחץ של נסיעה בכביש וכו'.

 

רציתי לתת לינק לשירשור הגדול בו דיברנו על זה אבל פותח השירור החליף ג'נטים אז לדעתי זה לא הכיוון.

 

 

פורסם (נערך)

עשו לי את האיזון הזה, הם קוראים לזה "איזון האנטר". שיפר את המצב, אבל לא פתר את הבעיה.

כמו שאמרתי, אין רעידות בהגה כמעט. הבעיה היא פידבק רעידות ברצפה ופדלים, כאילו הגלגלים לא מסתובבים חלק.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

החלפתי את הנאבות\מיסבים ויש שינוי לטובה, אך ההגה שוב פעם התחיל לרעוד, עשיתי איזון רגיל וזה לא פתר את הבעיה.

כרגע מחפש מקום שבו עושים איזון דינמי, במרכז. למישהו יש המלצות?

×
×
  • תוכן חדש...