Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכיבות הטובות שתמשכנה עוד ועוד.....

האזכרה בבית העלמין בקיבוץ עינת , שעה 1500, יום חמישי 10 בפברואר 2005 , לאחר מכן חברים נפגשים בבית המשפחה בכפר סבא

פרטים , טוביה (מועדון) ליבוביץ 050-5202309

שבילאות פעילה זה העניין

טיולי השבילים של מועדון האופנועים כל שבת שניה בחודש עדכונים באתר המועדון

פורסם

כמובן שראיתי שמחקת את תגובתי, פעולה שהזכירה לי פורומים אחרים ואפלים.

 

לא אכנס לויכוח הסרק הילדותי אליו אתה מנסה לגרור אותי, אי לכך לא פניתי אליך ב- ה"פ; אני חושב שזה נוגע לכלל המשתתפים ובעיקר אליכם, המנהלים. חורה לי שכאשר מעלים זכרו של אדם מת, מופיעות השורות שלך אשר מהן אני סולד באופו אישי, אך שוב, לא אכנס לכך ואני מקווה שגם אתה לא תנסה שוב להגיע לעניין האישי. כמו כן מופיעות באותו ההקשר, של אדם שכבר לא איתנו, פרסום מוצריך למכירה, הנוגדים את הנוהל שאתם המנהלים קבעתם לנו. במקום תגובות כמו שלך, היית יכול להכיר בטעות שלך, אשר אני בטוח שנעשתה בתום לב (הרי ההודעות הללו הן שטאנץ שקבעת מזמן) ולהתנצל, פעולה פשוטה ביותר.

פורסם

אני חושב שאתה טועה.

 

רוצה לשמוע למה ?

פנה אליי בהודעה פרטית - הפורום בכלל (והאשכול הזה בעיקר), אינו המקום לעסוק

באי ההבנה שלך לגבי איך הפורום הזה פועל ומתנהל, ובטח לא המקום לעסוק בביקורת

שלך כלפי ניהול הפורום.

 

נ.ב: זו בדיוק הסיבה שבגללה נמחק "פינג פונג" ההודעות שהופיע כאן קודם לכן.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...