Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,במסגרת "הפרוייקט לשיקום פיאטים 8) " שהחל בפונטו האדומה מהפרוייקט הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?610911-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%95-%D7%90%D7%A6%D7%9C-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%93%D7%A8%D7%AA&p=5207844#post5207844

 

יצא לי לטפל בבראבה מכוסחת לא פחות-הפעם בצבע שחור.

הרכב עבר תיקוני צבע במקומות רבים והיה מפוצץ בשריטות,פיצוצי אבנים ופגמי צריבה של לשלשת יונים ובעיקר צבע אפור שרוף ודי אבוד במקום השחור\כחול של הרכב במקור ומראש הוחלט-בעיקר בגלל ענייני זמנים שלא להביא את הרכב לרמת הגימור הטובה ביותר האפשרית אלה רק לרענן את הצבע . עוד עניין שהקשה את מהלך העבודה הוא הצבע הדקיק שמראש הגביל את האופציות .

בחרתי לשתף את מצב הגג בתמונות לפני ואחרי ובמהלך העבודה ובסירטון קטן שבוצע לאחר ניסוי כלים ראשוני ובדיקה של האופציות לתיקון הגג.

בסופו של דבר-שני מעברי פוליש(שול) ארוכים הספיקו לתוצאה שהתקבלה-כמובן שאפשר היה להוציא קצת יותר אבל בהגדרה זה מה שהחלטנו לבצע.-בפגמי הלשלשת לא ניתן היה לטפל.

הסירטון:

SAM_2847.JPG

SAM_2843.JPG

SAM_2841.JPG

DSC_0026.JPG

SAM_2825.JPG

SAM_2824.JPG

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

ואווו כזה הבדל עוד לא ראיתי,עבודה יפה עם תוצאה מעולה!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • אחראי פורום
פורסם

עבודה מעולה. המצב לפני פשוט מזעזע.

אגב, זו בראבו, יש לי גם שחורה כזו עם צבע לא מטופל והיא משמעותית נראית טוב יותר מהנ"ל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שלומי אתה פשוט אלוף! אהבתי מאוד את העבודות שלך רמה גבוהה, תוכל לתת לי דרך ליצירת קשר איתך? אני רוצה להתייעץ

פורסם
שלומי אתה פשוט אלוף! אהבתי מאוד את העבודות שלך רמה גבוהה, תוכל לתת לי דרך ליצירת קשר איתך? אני רוצה להתייעץ

 

אההה? יש לך פנייה בפרטי באתר ‚ לכתוב את השם שלו בגוגל כאילו מה אנחנו בשנות ה-80 שאתה לא יכול להשיג את הפרטים שלו ?

:fadein:
פורסם

במילה אחת - וואו,

שמע, כל הכבוד, ידיים זהב.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

×
×
  • תוכן חדש...