Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמיכה נוראית מGEAR BEST, מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הזמנתי לפני חודש וחצי כרטיס זיכרון מGEARBEST והוא עוד לא הגיע.

באתר נאמר שלוקח 10-25 ימי משלוח למוצר להגיע, כלומר עברו מעל 35 יום מאז, ועדיין לא קיבלתי את המוצר.

שלחתי להם מייל וקיבלתי הודעה אוטומאטית כלשהי כזו:

Dear Eli ,

 

I am sorry to hear you haven't received the items yet.

The delivery information

Reference number: ****,shipping method: NLAMHQ,

tracking site: http://www.sky56.cn/english/track/index shipping date: 2016-06-29 05:53:12,estimated time: 10-25 business days,

In order to resolve it,please kindly confirm the following points:

1) Please informs us your delivery address in “ My accounts”:

Consignee name:

Detailed address:

City:

State(Province):

Postal code:

Country:

Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.

In some cases, post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.

 

3)We shipped on June 29.Therefore your delivery deadline will expire on August 29 .

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.

Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 180day deadline after shipment.

As a proof of goodwill, we Gearbest commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you for your patience collaboration.

Best Regards

Eva

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

סיפקתי להם את פרטי כתובת המשלוח בשנית, והוספתי שלא יתכן שבראשית ההודעה הם כותבים 10-25 ימי עסקים, ובתחתית ההודעה אומרים שהמקסימום הוא חודשיים, הרי זו הטעיה.

בחזרה קיבלתי בדיוק את אותה הודעה, כלומר אין באמת מישהו אמיתי שמתעסק עם הפניה שלי, אלא רובוט או לפחות אדם חסר סבלנות שלא קורא אפילו מה שכותבים לו.

מה עלי לעשות מכאן?

 

פורסם

מה לעשות?

לחכות.

גם לי היה נסיון מאד לא טוב איתם.

 

שולחים לך כל מיני תגובות אוטומטיות בלי להתייחס אליך בכלל.

החדשות הטובות הן, שבסוף זה מגיע.

אבל רק אל תצפה לקבל מהם שירות כלשהוא.

כשכתבתי על הנסיון שלי בפורומי גיקים אחרים שאני חבר בהם, אמרו לי שזה מוכר וידוע אצלם.

אני אישית עם גירבסט גמרתי.

 

עדיף אתרים כמו עלי ואיביי, ששם יש לך נשק בדמות הפידבק השלילי נגד המוכרים.

עוד לא היה מצב שלא ענו לי שם בצורה עניינית ומנומסת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני מזמין מגירבסט רק דברים לא דחופים.

לא קרה שקיבלתי מהם משהו בפחות מחודשיים, אבל חוץ מזמני המשלוח כל השאר בסדר גמור.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

בושה, באיביי המוכר טיק טק מנסה לרצות אותך, אם לא בזיכוי או שליחת מוצר נוסף, בהרגעה וניסיון לשכנע אותך להמשיך לחכות למוצר.

פורסם

זה לא שליח שלהם טס לארץ ומביא לך את החבילה עד הבית.

דברים קטנים הם שלוחים בדואר רגיל בלי מעקב.

תתקשר לדואר ישראל ותשאל איפה החבילה שלך.

gearbest לא קשורים לנושא.

יש הרבה בעיות עם דואר ישראל, בשביל זה יש מוכרים באינטרנט שלא מוכנים לשלוח לארץ.

באיביי הם חייבים את הפידבק שלך אז הם יעשו הכול בשביל זה.

אייל

פורסם
זה לא שליח שלהם טס לארץ ומביא לך את החבילה עד הבית.

דברים קטנים הם שלוחים בדואר רגיל בלי מעקב.

תתקשר לדואר ישראל ותשאל איפה החבילה שלך.

gearbest לא קשורים לנושא.

יש הרבה בעיות עם דואר ישראל, בשביל זה יש מוכרים באינטרנט שלא מוכנים לשלוח לארץ.

באיביי הם חייבים את הפידבק שלך אז הם יעשו הכול בשביל זה.

דואר ישראל מתפקד באיזור שלי מעולה. כל דבר מאיביי מגיע לי בין שבועיים לשלושה. מiherb תוך 7-10 ימים.

זו לא בעיה בדואר.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

GearBest שולחים דברים קטנים וזולים במשלוחים הכי זולים

שיש, ולכן זה לוקח הרבה זמן. לי היו חבילות דרכם. שלקחו

חודשיים, והיו כאלה של 3 שבועות. דברים יקרים יותר הם

שולחים עם דואר שווייץ והולנד, ואז זה יותר מהיר ועם מעקב

נורמלי. אני מעדיף להזמין מבנגוד, בד"כ יותר מהירים וגם

השירות שלהם הרבה יותר טוב.

פורסם
והוספתי שלא יתכן שבראשית ההודעה הם כותבים 10-25 ימי עסקים, ובתחתית ההודעה אומרים שהמקסימום הוא חודשיים, הרי זו הטעיה.

 

צורת המשלוח שבחרת לוקחת באופן טיפוסי 10-25 ימים.

יחד עם זאת יתכנו עיכובים שאינם בשליטתם הישירה ולכן יש גם מועד "פקיעה" שלאחריה יחשב המשלוח אבוד ויוצע פיצוי בהתאם.

במקרה שלך מדובר בחודשיים.

 

הדבר מפורט בבירור גם באתר שלהם.

פורסם

בחשבון שלך תכנס ל-My Account ואחרי זה ל- My Tickets

לפעמים הם עונים ולא מקבלים על זה התראה. פתחתי 5 הודעות תלונה, ב4 מתוכם קיבלתי משהו מהם.

אחד מתוך ה4 לא הייתה לי כוונה בכלל לקבל משהו, אבל קיבלתי מהם 15 דולר לקניות..

×
×
  • תוכן חדש...