Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אני חייל ואני חוזר פעם בשבוע\שבועיים הביתה, ושמתי לב שכשאני מניע את הרכב, הוא ישר קופץ ל1500 סל"ד, ולעומת רכבים אחרים שבהדרגה הסל"ד יורד לאיזור ה1000 ומתחת, שלי ממשיך להשאר על ה1500 ורק אחרי נסיעה קצרה הוא יורד. זאת אומרת שאם אני אעמוד איתו בחניה איזה 10 דקות הוא ישאר על 1500. זה תקין? מה עושים?

 

ועוד שאלה, יש סיכוי שזה המצבר 'מטעין' את עצמו?

פורסם (נערך)

שלום,

מה שמטעין את המצבר נקרא אלטרנטור. אין קשר בין הטענת מצבר לסל"ד גבוה בהנעה.

סיבובי מנוע יותר גבוהים בהנעה זה תקין - למנוע קר נדרשת תערובת עשירה ( יותר דלק ). סיבובי מנוע יורדים כאשר הרכב מגיע לטמפרטורת העבודה.

המספרים על מד סיבובי מנוע משתנים מרכב לרכב, בעיקר בגלל השוני במערכת ההזרקה. ברכבים חדשים יותר סל"ד יותר נמוך בהנעה בזכות מערכת הזרקה ישירה ומחשב שיודע לכמת יותר מדויק את כמות הדלק הנדרשת .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

ועוד שאלה, יש סיכוי שזה המצבר 'מטעין' את עצמו?

 

אין דבר כזה אין קשר לטעינה ..יש מצב הפוך אם תינתק מצבר לגמרי אז הסל"ד יקפוץ. מצבר נטען כל הזמן על ידי אלטרנטור.

תנסה לשים תוסף איכותי לדלק..

פורסם

בעם הטורים יורדים לאחר שהרכב מתחמם ויורדים לסל"ד סרק "נורמאלים" - כ 800 סל"ד - הכל תקין כך בנויה המערכת.

בעם הסל"ד נשאר גבוה גם שהרכב כבר חם - יש לך חסימה \ סתימה במעברי מיים לבית המצערת לכפסולה המכאנית של תוספת אוויר שהמנוע קר.

חיים יוד.

×
×
  • תוכן חדש...