Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עודף שמן גיר ,קורולה 2003


skipper
שימו לב! השרשור הזה בן 2947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

ברשותי קורולה 2003 גיר אוטומטי

לפני כחודש הייתי במוסך בטיפול 10000 ,המוסכניק טען שחסר לי שמן גיר והוסיף לי כליטר שמן גיר

כמה ימים אחר כך שמתי לב שיש קושי מסוים להזיז את ידית הגיר מ-P לרוורס ,מדדתי שמן גיר גם בגיר חם וגם כשהגיר קר לאחר לילה

בשני המדידות השמן על המדיד היה באותה הנקודה (קצת מעל ה-HOT)

רוקנתי קצת יותר מחצי ליטר שמן גיר ועכשיו ההעברה מ-P לרוורס הרבה יותר קלה

אבל במדידת שמן גם במצב חם וגם קר השמן מופיע על המדיד באותה הנקודה (אמנם קצת נמוך מהמדידה הקודמת)

בדיוק על ה-HOT

האם אני צריך לרוקן עוד שמן?

או שאני לא מודד נכון כשהמנוע קר

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי אתה לא מודד טוב ומכיוון שאין לך אומדן לכמות המדוייקת שצריך להיות בגיר, אני ממליץ לך לא להתעסק עם זה יותר מידיי ולא לקחת שום סיכון.

אישית הייתי הולך לעשות החלפה מלאה של כל השמן גיר במקום מסודר שיודע מה הוא עושה, מסמן על זה וי וממשיך כמה שנים קדימה בשקט.

הגיר בקורולה נחשב מאוד, אבל מאוד אמין.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שאתה צריך שמן בתקן של טויוטה, T-IV

 

גם אני כמו subaru_loyale ממליץ לך לרוקן הכל (מהקרטר) ולמלא 2.5 ליטר מהשמן הזה למשל:

 

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-eurol-atf-1100

 

להניע ולהוסיף אם צריך. לפי אוטודאטה נכנס בדיוק 3.0 בהחלפה חלקית אבל להוסיף תמיד אפשר.

 

הכי מדויק למדוד כשהרכב בטמפ' עבודה ואחרי נסיעה טובה.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

טוב הנה עדכון,

קניתי בסוף שמן מקורי של טויוטה רוקנתי שמן גיר ישן דרך הקרטר ומילאתי כ3 ליטר שמן גיר חדש

כעת הידית עוברת חלק מ_P ל-R

 

כעת שמתי לב לבעיה שונה ויתכן שהייתה גם לפני כן

 

בזמן הנעה על מנוע קר במעבר ישיר מ-P ל-R יש רעש של דפיקה מתכתית מהגיר

 

צירוף הפעולות שאני צריך לבצע כדי למנוע זאת הוא מעבר ישירות ל-D העברה לN ורק אז לR

 

האם זה מצריך החלפת שמן גיר מלאה או שקיימת בעיה בגיר

אציין שכל מעברי ההילוכים בזמן נסיעה הנם חלקים לחלוטין

 

הרכב עבר כ 160000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...