Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני כרגע עוזב את העבודה שלי לטובת לימודים. בעבודה חתמתי על התחייבות לשנת עבודה ואני עוזב לאחר כחצי שנה. המעסיק אמר לי לשלם קנס ב2 צ'קים בסך 3500 ש"ח. האם זה חוקי לקחת לי קנס על התפטרות, ועוד סכום כזה גבוהה? (הוא רצה יותר בהתחלה, 3500 זה אחרי הורדה).

העבודה בתחום האבטחה.

 

תודה לעוזרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במישור החוקי- אם חתמת אני לא רואה סיבה למה זה לא חוקי. הוא שילם על הקורס שעברת והחליט ששנה זה הזמן המינימלי ששווה לו להשקיע.

במישור האישי, הייתי מנסה לדבר על ליבו. אצלי בעבודה אפילו עודדו אותי כששמעו שאני מתעתד לצאת ללימודים.

פורסם
הוא שילם על הקורס שעברת

זו הסוגיה העיקרית כאן,

האם באמת עברת קורס כשהגעת לעבודה?

אם לא, אז לא חוקי לקחת ממך אפילו שקל.

יום טוב גם לך

פורסם

לא משנה אם עברת קורס או לא עברת קורס

 

בענף האבטחה

 

 

הניכוי לא חוקי!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בגדול השאלה אם עברת קורס שהמעסיק היה צריך להשקיע בך.

ובדכ גם הקנס הוא דיפרנציאלי, אם נגיד הקנס לשנה 1200 והתפטרת אחרי חצי שנה אתה משלם 600.

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם
לא משנה אם עברת קורס או לא עברת קורס

 

בענף האבטחה

 

 

הניכוי לא חוקי!!

 

מה שונה ענף האבטחה מענף שירות הלקוחות (לדוגמא) מבחינת דיני עבודה?

האם לא כל החיות שוות?

יום טוב גם לך

פורסם

עברתי הכשרה של 9 ימים במטווח בהרצליה.. בחוזה הקנס הוא עד 8000, מה שהוא עשה זה פשוט חילק את הקנס ל12 ועשה כפול מספר החודשים שנשארו לי לחוזה..

 

ישה, הקנס הוא לא ניכוי במשכורת אלא אמר לי להביא צ'קים..

דיברתי עם עורכת דין שמצאתי בייעוץ חימני באינטרנט, היא אמרה שאם אני חתום על דבר כזה זה אכן חוקי.

כנראה שאין ברירה ואאלץ להפרד מחצי משכורת.

פורסם (נערך)

לא כל החיות שוות מה שמותר לפיל אסור לזבוב

 

בענף האבטחה יש הסכם עבודה קיבוצי שהורחב לכל העוסקים בענף גם אם מדובר בחברות חאפריות.

 

ושם מצויין במפורש שהניכוי הזה אסור

 

מעביד רשאי להחתים את העובד שהעובד ישלם לו שכר על התענוג שהוא מועסק אצל אותו מעביד, רק זה לא תופס מבחינה חוקית.

 

קרא כאן את פסק הדין

A-10-10-57859-392.doc

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה, מעניין, לא הכרתי.

גורו, תציג למעסיק את פסק הדין שצירף ישה וברך אותו בברכת "נסיון יפה".

יום טוב גם לך

פורסם

בפסק הדין הזה היו הרבה הפרות חוזה מצד המעסיק. אצלי זה לא כך. (לא העלימו לי שכר וכן רשום בחוזה כמה אני מרוויח בשעה).

האם ה"הרעת תנאים" האלה זה לא מה שעזר לתובע לנצח במשפט?

ישה, תוכל בבקשה לתת לי הסבר מה זה ההסכם הקיבוצי עם חברות האבטחה?

פורסם

הסכם קיבוצי הוא הסכם אשר מחייב את כל העוסקים בענף הרלוונטי, והוא כולל תוספות לזכויות העובדים מעבר לזכויות הבסיסיות.

פורסם

אין קשר ששם נתבע המעסיק על מספר רכיבים.

 

מה שחשוב הוא כל מה שנאמר בקשר להורדה עבור ההתחייבות שלך שאינה חוקית, כפי שלא הייתה חוקית אצל אותו בחור בפסק הדין.

 

ואת זה תביא לידיעתו של המעסיק.

 

מקווה שיתעשת ולא תצטרך לגרור אותו לבית הדין לעבודה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני אתייעץ עם עורך דין לגבי העניין.מישהו יכול להמליץ על אחד טוב באיזור חיפה קריות?

פורסם

תקרא כאן את ההסכם הקיבוצי

 

בעיקר סעיף 29 בו בזמנו זה היה בסעיף 18 שמופיע לך בפסק הדין שצירפתי

 

http://apps.moital.gov.il/Agreements/AgreementShow.aspx?id=20147029&w=נשק&type=AND

 

תחסוך לך את ההתייעצות עם עו"ד או בקש הסבר במועצת הפועלים בהסתדרות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...