Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיכיתי לא מעט זמן לנסות חלק מן החומרים החדשים שהצטברו בארסנל שלי. הפעם בחרתי להתמקד באלו מבית סונקס.

 

בקצרה :

 

השמפו אקסטרים:

הציג יכולת ניקוי טובה למדי, התמודד יפה מול האובך ושאר הצרות שנחתו על הפח בתקופה האחרונה. יכולת ההקצפה בינונית, עדיף להשתמש בו בשיטת 2bm.

 

תרסיס אוטם npt, דווקא בחרתי ליישם אותו על החישוקים באחד מן הרכבים, היות ואני לפני פרויקט פוליש, לכן יישומו על הפח היה חסר טעם בשלב הזה

 

תרסיס אטימה (בצבע אדום) אמור להיות אלטרנטיבה זולה לbsd, יושם על רכב אחר, ממצאים? בעוד כמה ימים

 

אוטם חישוקים?

נראה מבטיח, בהחלט מרגישים בשכבה נוספת. התרסיס מתלבש באופן אחיד ללא סימני מריחה. בדיוק מה שאני מחפש אחרי שהגב נשבר בסוף השטיפה, משהו זריז ויעיל.

 

עדכונים ורשמים נוספים בעוד מספר ימים

 

חג שמח

c75d5fdd517d78c2f445a6d958ae4089.jpg

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

אני אבדוק את האדום בימים הקרובים. לא עשיתי בו שימוש תקופה ארוכה מאוד, ודווקא לקחתי אותו מאחי לשם כך.

 

יאמר לזכות השמפו הכחול, שהוא מכיל כלי מדידה מובנה בתחצית המוצר. גאוני.

 

קניתי היום את שמפו "שביט" של הקלינרס המקומיים, אני מחכה לבדוק גם אותו

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

הקפצה.

לאור התחזית, לא שטפתי.

אך, נתקלתי ביצרנית חדשה בשוק, lescot הצרפתית. כמדומני מדובר בחברת בת של מוטול.

בכל אופן, לקחתי 2 מוצרים להתנסות.

האחד, לניקוי חישוקים, שהוא עדיין לא נבחן, אני אחכה לשטיפה הקרובה.

 

השני, תכשיר להסרת מפגעים כמו צואת יונים, חרקים וכו'

אני משתמש בו כבר יום שני ברציפות.

הוא בהחלט חזק ומסיר את רוב הזיהום כבר במעבר ראשון לאחר כמה שניות של מגע החומר.

במעבר השני, לרוב כבר לא ישאר זכר ללכלוך.

בניגוד לתרסיס של סונקס, דווקא מצאתי את המוצר הזה יעיל למדי. בינתיים? הוא נשאר ברכב.

 

החיסרון היחידי של המוצרים החזקים הללו, שלעתים הם פוגעים בהגנות הקיימות, בניגוד למוצרים אחרים כמו onr. עדיף לבצע את הטיפול נקודתית.

 

c136b7df5f5b301515a78125e9db420a.jpg

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...