Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית אי נסיעת מבחן בדאצ'יה סנדרו סטפאווי


oe300
שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין את אלה שיוצאים נגד פותש. הוא החליט על בסיס הבטחה שלא מומשה ויחס לא נאות - לא לרכוש את המותג. מה הבעיה? וואג כבר שלושה רכבים שלי הפסידו בגלל משהו דומה, אולי ברכב הרביעי אחליט לסלוח להם :-) (לא שממני הם חיים, כן? אבל ״בזכות״ היחס שלהם גיליתי עולמות חדשים ;-) )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום רב חברי הפורום וחג שמח!

לגבי חוויית הביקור באולם וההמתנה לנסיעת מבחן - צר לי מאוד על האירוע. קצת הסברים: יש לנו במרכז המכירות הארצי רכב אחד לפחות (לעתים שניים) מכל דגם. במוקד ההזמנות איננו מתאמים נסיעות מבחן אלא פגישות. נכון שבימי עומס כמו ימי שישי וחול המועד, יש כמות לקוחות גדולה מאוד ועל כן יש לעתים להמתין לנסיעת מבחן. אנו עושים הכל כדי להעניק שירות מצויין.

נשמח לארח אתכם אצלנו בכל עת.

(לגבי כל ההשמצות על "היבואן" וכיו"ב - אינני מגיב) שיהיה חג שמח לכולם!

 

ויתרתי על התענוג, חג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NINJMNKY, תסלח לי אבל אתה ממש מגזים עם התיאורים בתגובות שלך, כמו לשלוח לו נערה הבייתה, וכמו להביא לו שוקולדים מהסופר, אף אחד לא מדבר הזה.

בסך הכל הם פישלו, הם צריכים לתקן את הפשלה שלהם מול הלקוח במנינימום יצירת קשר טלפוני, התנצלות על התנהלות לא נכונה, ומתן אפשרות לעשות נסיעת מבחן ברכב שיובא לו עד הבית, זה הכל, לפחות ככה להראות שהם רציניים (אולי הוא כבר נרגע קצת וברגע שיציעו לו אז הוא יחשוב ויחליט לעשות נסיעת מבחן, ועניין הקניה זאת כבר תהיה החלטה שלו בסוף). אז כן, הוא בסך הכל לקוח אחד, אז מה?!, אפשר ככה להתייחס אליו, והם לא צריכים לחשוב שהאחד הזה יפיץ את המקרה הבזיוני הזה באתרים כמו פה, בין חברים, קרובים וכו' וכו'??, ואז זה כן יכול לפגוע בהם?, ואם הם מתנהלים ככה מול יותר לקוחות אז זה בכלל מגדיל את הסיכוי להורדת התדמית שלהם. איפה האכפתיות שלהם כלפי הלקוחות וכלפי עצמם גם?

 

מה שמוזר זה איך שאתה מגיב לכל העניין הזה, זה ממש נראה כאילו בשבילך זה - מה אתם רוצים?, למה מה קרה ומי הוא? לא קרה כלום, וזה בסדר שדברים כאלו קורים.

תבין, כל נותן שירות, לא אמור להתייחס ככה ללקוחות שלו, ואם התייחס ככה אז אמור לתקן את הייחס הזה, ככה זה צריך להיות בכל מקום ובכל תחום.

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

JentuS12, תסלח לי אבל אני מגזים לא פחות ממך, רק שאני עושה את זה עם דעה מנוגדת לשלך אז זה קצת מפריע פה לכמה אנשים.

 

הוא לא רוצה את הרכב, כמה עוד פעמים צריך לכתוב ולהדגיש את זה? איזה נסיעת מבחן אתה דורש שיתנו לו בבית? איזה התנצלות? איזה פיצוי "אם יזמין"?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בכל אופן כדאי שהם יסגרו איתו את העניין בדרך יפה, אחרת הם סתם מזיקים לעצמם. הבחור ימליץ לכל מכריו שמתעניינים בדאצ'יה להתרחק בגלל שהשירות לא משהו.

לא צריכים לשלוח לו נערות ליווי הביתה אבל גם לא לתת לו תחושה "אתה מעניין לנו את הסבתא".

אולי כדאי לפתוח תת פורום חדש לענייני אי שביעות רצון מנסיעות מבחן לפי כמות התלונות בזמן האחרון.

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כדאי לפתוח תת פורום חדש לענייני אי שביעות רצון מנסיעות מבחן לפי כמות התלונות בזמן האחרון.

בחיי שהיום חשבתי על זה בדיוק, לאור ריבוי השרשורים לאחרונה כנגד יבואנים שחלקם ספורנסרים כאן וחלקם לא.

 

היה ממש נחמד אם לכל הנושאים הללו הייתה הפרדה מפורום "רכב כללי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כן, הוא בסך הכל לקוח אחד, אז מה?!, אפשר ככה להתייחס אליו, והם לא צריכים לחשוב שהאחד הזה יפיץ את המקרה הבזיוני הזה באתרים כמו פה, בין חברים, קרובים וכו' וכו'??, ואז זה כן יכול לפגוע בהם?

 

כמה אנשים, לדעתך, יוותרו על רכישה של דאצ'ה בגלל השרשור הנ"ל וגם אם יפתחו עוד שלושה כאלה? בגלל שחבר\בן דוד\שכן יגיד "קבעתי נסיעת מבחן לשעה מסויימת וזלזלו בזמן שלי ואילצו אותי לחכות או לחזור בפעם אחרת?" אני חושבת שאפשר יהיה לספור אותם על כף יד אחת. במיוחד לאור העובדה שלא מדובר בתחרות בין טויוטה למאזדה או פג'ו לסיטרואן, אלא מדובר במותג שנותן משהו אחר ומשחק בעיקר על המחיר. אם היו כמה סוכנויות באיזור אחד אז אולי הלקוחות היו פונים לסוכנות המומלצת יותר ובכך מענישים את העובדים בסוכנות הבעייתית, אבל כאן מדובר בסוכנות אחת ויחידה שמציעה מוצר ללא מתחרים במחיר (בקטגוריה של המוצרים שלה).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן כדאי שהם יסגרו איתו את העניין בדרך יפה, אחרת הם סתם מזיקים לעצמם. הבחור ימליץ לכל מכריו שמתעניינים בדאצ'יה להתרחק בגלל שהשירות לא משהו.

לא צריכים לשלוח לו נערות ליווי הביתה אבל גם לא לתת לו תחושה "אתה מעניין לנו את הסבתא".

אולי כדאי לפתוח תת פורום חדש לענייני אי שביעות רצון מנסיעות מבחן לפי כמות התלונות בזמן האחרון.

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

תגיד לי אם השיחה הבאה נשמעת לך הגיונית:

*שמע משה, החלטתי שדאציה זה אחלה vfm, אני הולך לקנות סנדרו.

*לא כדאי לך, אני קבעתי נסיעת מבחן וכשהגעתי לא היה רכב.

*מה אתה אומר, לא היה רכב? אני לא קונה מכאלה! אני הולך למישהוא אחר! זובי vfm, אני קונה פרארי!

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כן, רק שבמקום פרארי הוא יתפשר ויקנה משהו משומש מליסינג או פחון מיני. משה לא יעצור בזה שלא היה רכב, הוא יפליג בסיפורים על כמה גרוע היה להמתין בסוכנות סתם, כמה גרוע הוא חש כשהמתין שם כצאן לטבח וכל הנסיעה שעשה לחינם בחול המועד בפקקים ויוסיף משהו על המדינה ועל חמותו.

בניגוד לחלק מהדעות פה אני לא חושב שהם צריכים להציע לו נסיעת מבחן עד הבית בתוספת 2 זונות במושב האחורי ומנת קוקאין לצריכה עצמית במשענת יד. שיחת טלפון תעשה את העבודה, לעניות דעתי. דאצ'יה לא חייבים לו כלום.

אני שומע תמיד על אנשים שמספרים כמה גרוע השירות שהם קיבלו, לאו דווקא בתחום הרכב. אנשים אוהבים להתלונן וזה משפיע על ההחלטות שלי כלקוח פוטנציאלי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SlowRide - אני לא חושב כמוך.

 

אני בדעה שבתקציב של 55000 ש"ח במצב השוק הנוכחי, אדם רציונלי צריך לרכוש רכב משומש מלכתחילה, כי שם ה-VFM האמיתי.

 

מי שרוצה לרכוש את הסנדרו סטיפאווי עושה זאת בגלל שיש לו אפשרות ל"קרוע את ניילונים" במחיר שבד"כ אפשר לקנות בו רק רכב משומש או רכב חדש הרבה יותר קטן.

 

ולכן במידה מסוימת מדובר פה ב"לקוחות שבויים".

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יש רכבי כמה מיני חדשים במחירים האלה, לא? אם הוא ממש רוצה לקרוע ניילון אז יש לו ממה לבחור (מגוון מצומצם ככל הנראה) אבל אם הוא לא יכול להתפשר על הגודל וחייב לקרוע ניילונים אז הצדק איתך.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב הייתי בחו"ל עד עכשיו ורק עכשיו פתחתי את האתר ונדהמתי לגלות שלל תגובות לכאן ולכאן-

 

המצחיק- אתמול ראיתי שכנים עם סטפאווי והם אמרו שהם מבסוטים והוסיפו כמה דברים אליה.

המפעים- שקלתי אחרי השיחה איתם לתת לזה אולי הזדמנות כי בכל זאת זה נשמע כמו אחלה VFM.

העצוב- התגובה של נציג דאציה וכמה תגובה כזו מורידה לבנאדם רצון להתקרב לרכב בכלל.

 

אין לי בעיה עם זה שצריך להמתין, כל עוד זה זמן לסביר. לבוא להגיד לנו שאחרי 20 דקות המתנה תוכלו אולי לשבץ אותי לעוד שעה וחצי שעתיים זה לא יעלה על הדעת.גם לא להעדיף לקוחות מזדמנים על פני לקוחות שקבעו איתכם מראש, מעל לשבוע מראש למען האמת.

זה שזה יום שישי לא אומר שיש מותרות לנהל זמנים לא נכון, להיפך.

 

לגבי אלו שחושבים שאני מחפש שיביאו לי אבנים מהירח... אז לא.

אבל קצת נכונות, טיפה תודעת שירות.

 

1. לא ניסו ליצור איתי אפילו קשר בפרטי או בטלפון שלי והגיוני שיהיה להם אותו אם השארתי להם אותו באולם ואם הם צלצלו אלי כבר יותר מפעם אחת.

2. כן אני רוצה שבחורה תבוא ותעשה לי ספונג'ה בבית ושתוציא גם את הכלב--- לא. לא באמת, תהיו רצינים גם לא ביקשתי נסיעת מבחן עד הבית, ביקשתי שירות הגיוני. לקבוע בזמן ושהפגישה תקרה ולא לחכות רבע שעה (הקדמנו ברבע שעה) עד שנציג יתפנה שהנציג נסיעות מבחן ינפנף אותי ואחרי 20 דקות פגישה יגידו לי אין רכב.

3. באתר שלכם רשום במפורשת לבן ע"ג ירוק, נסיעת מבחן.

 

 

 

כן, רק שבמקום פרארי הוא יתפשר ויקנה משהו משומש מליסינג או פחון מיני. משה לא יעצור בזה שלא היה רכב, הוא יפליג בסיפורים על כמה גרוע היה להמתין בסוכנות סתם, כמה גרוע הוא חש כשהמתין שם כצאן לטבח וכל הנסיעה שעשה לחינם בחול המועד בפקקים ויוסיף משהו על המדינה ועל חמותו.

בניגוד לחלק מהדעות פה אני לא חושב שהם צריכים להציע לו נסיעת מבחן עד הבית בתוספת 2 זונות במושב האחורי ומנת קוקאין לצריכה עצמית במשענת יד. שיחת טלפון תעשה את העבודה, לעניות דעתי. דאצ'יה לא חייבים לו כלום.

אני שומע תמיד על אנשים שמספרים כמה גרוע השירות שהם קיבלו, לאו דווקא בתחום הרכב. אנשים אוהבים להתלונן וזה משפיע על ההחלטות שלי כלקוח פוטנציאלי.

 

 

הלוואי והייתי מקבל שיחת טלפון.

עצם זה שהם נזכרו להגיב רק לאחר 11 ימים זה מפתיע אותי בכלל.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זמן =כסף .

אחרי שהם חזרו לתאם שעה ואחרי שהם התקשרו לוודא שהלקוח מגיע , הם חייבים ללקוח.

תארו לכם מצב בו פלוני מגיע לשוק, קונה דברים ואומר שהוא ישלם עוד שעתיים וחצי...

נערות ליווי ושוקולדים זה לא פיצוי הולם ללקוח שרוצה לרכוש רכב, מתעניין בו, קובע נסיעת מבחן ומפנה מזמנו הפרטי-התנצלות ונסיעת מבחן בזמן המתאים ללקוח הם כן פיצוי מתאים.

רמת השירות הנמוכה היא נושא הדיון כאן ולא VFM כזה או אחר, אם הלקוח לא היה מחליט שהVFM גבוה ,הוא לא היה מתקדם מסתם התעניינות לפניה רשמית לחברה.

 

התגובה של נציג החברה היא דוגמה מצויינת לרמת שירות קלוקלת.

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...