Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

בוולוו 940 התקלקל כפתור , ניסיתי לתקן לבד לא עזר אבל החלון שליד הנהג פתוח קצת .

אי אפשר לקחת כפתור מחלון אחר כי הם עשו את זה ככה שזה לא יתאים .

 

האם ניתן לקצר את החוטים ולהרים כך את החלון , יש למישהו נסיון עם זה ?

 

תודה גיל

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם

כל חשמלאי רכב יוכל לעקוף המתג ולהרים החלון החשמלי (אם אכן הבעיה היא מהמתג בלבד).

נסה להשיג מתג כזה משומש מפרוקית הרכב המתמחה רק בחלקי וולבו:

"אחסנה ושרות לרכב", הירקון 18 בני-ברק (ליד קניון אילון), טל' 03-6180831,

בקש את שלמה סייג.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי תודה ,

 

כן זה המתג בטוח ( בדקו ) אבל אני רוצה לנסות להרים את החלון בעצמי ותוך כדי כך קצת ללמוד עד שאני אשיג כפתור חלופי .

 

ניסיתי לתקן כי היתה לי אותה בעיה בפיאט שלי רק הפוך והצלחתי לתקן את הכפתור ( במקרה ) אז כבר הייתי בשוונג של לסדר דברים .

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם

קיצור בין שני החוטים ( פלוס ומינוס ) ירים את החלון .

 

אין מה לפחד , אבל במתג זה לא פלוס ומינוס וזהו משום שהמתג גם מרים וגם מוריד ...

כמה ניסיונות ותמצא את השילוב המתאים בין החוטים ( במקרה הכי גרוע נשרף פיוז ).

פורסם

במקרה הכי גרוע תישרוף תאוטו שלך...אם יש איזשהו לקח שאני למדתי שעם מערכת חשמל של אוטו לא מתעסקים אם לא יודעים... גם חבר שלי פעם חשב שמה הבעיה לקצר וזהו מקסימום נשרף פיוז...אז הוא חיבר שני חוטים הם התחממו וכל האוטו שלו נשרף...הפלסטיקה מבפנים נשרפה כלא הייתה...ככה שתחשוב טוב...

פורסם

תודה לכולם כבר הצלחתי ,

 

וולוו עושים ככה שאתה לא יכול להעביר כפתור אחר לשם למרות שכל הכפתורים אותו דבר אבל בסוף פשוט פרקתי את התושבת פלסטיק שמנעה זאת ושמתי שם כפתור תקין , מעניין למה הם עושים את זה אולי כי כפתור פשוט עולה 400 ש"ח ?

 

עכשיו צריך לא להתעצל וללכת לחפש בפירוקיות כפתור ( אני מכיר רק אחת ליד טויוטה בבר-יהודה חיפה ) .

 

חבל דוקא מאוד רציתי לקצר , זה יותר כיף מלהחליף כפתור אבל לא הצלחתי לשלוט בכל החוטים ורק יצאו לי ניצוצות

o-:

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם
קיצור בין שני החוטים ( פלוס ומינוס ) ירים את החלון .

 

אין מה לפחד , אבל במתג זה לא פלוס ומינוס וזהו משום שהמתג גם מרים וגם מוריד ...

כמה ניסיונות ותמצא את השילוב המתאים בין החוטים ( במקרה הכי גרוע נשרף פיוז ).

לא מסכים איתך :nono: :nono: , הייתה לנו פיאט טיפו דיגיטלית, ובמקרה הכי גרוע היא נשרפה !!!

 

וחס וחלילה אם זה ייקרה למישהו !

שבגלל בעיה קטנה (קצר !!!!) הרכב נשרף (כל המכסה מנוע נשרף וברור מה שהייה מבפנים המכסה נשרף ! :onfire::-( ), האוטו נגרר ישר לחריה ולא למוסך, מזל שהרכב הייה במקום ולא הייה אף אחד שם (אחרי נסיעה של חצי שעה)

(אמרו לי נשרף לך האוטו- קיבלתי חוםםםם אני רואה מהמרפסת הכל שרוף ::shock: )

אני אומר לך מניסיון, בשבילך שאל תשחק עם מה שאתה לא מבין יש מוסך בשביל הדברים האלה !

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...