Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כדאיות הזמנת מצבר מספקים מהירים עד הבית + התראה


ארגiט
שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היא לא וזו לא הייתה הכוונה שלי. מה שכן, ניתן למדוד את מתח המצבר בזמן עבודה (ברכב שלי ניתן להציג זאת בלוח השעונים).

חשוב יותר הוא המתח בזמן ההתנעה וממנו ניתן להסיק ממנו על מצב המצבר. מעניין אם יש תוכנה ל OBD שעושה זאת, בודקת מתח בזמן התנעה וטמפרוטורה בתא המנוע כדי להזהיר ממצבר גוסס.

מפל המתח היא רגעי ולא תוכל לנטר זאת עם העכבה הגדולה שיש לסורק תקלות גנרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מפל המתח היא רגעי ולא תוכל לנטר זאת עם העכבה הגדולה שיש לסורק תקלות גנרי.

 

אז תנסח מחדש את שאלתך.

למה הכוונה "לא תוכל לנטר זאת עם העכבה הגדולה שיש לסורק תקלות גנרי" ? האם כוונתך ל-impedance או הכוונה להשהייה, עכוב ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הכוונה "לא תוכל לנטר זאת עם העכבה הגדולה שיש לסורק תקלות גנרי" ? האם כוונתך ל-impedance או הכוונה להשהייה, עכוב ?

המושג עכבה לא מתאים פה האמת ואני מתכוון לקצב דגימה ורענון הצגת מידע איטי ולכן לא ניתן לתפוס מתח מינימאלי בפיק במדוייק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש בטוח אבל זכור לי כי קצב ההעברה הוא כ 5KB לשנייה ודגימה בקצב של 50 הרץ מספיקה כדי לעקוב אחרי שינויי המתח.

 

אני מניח כי אתה מתכוון ליכולות ההמרה הפנימיות של מחשב(י) הרכב אבל עדיין קשה לי להאמין כי הם אינם תומכים בדרישות כה זעומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי 'לתפוס' בצורה מדוייקת את ירידת המתח בזמן ההתנעה רצוי מד מתח בעל קצב דגימה מהיר של לפחות 10 מילישנייה וקצב רענון של המסך מספיק מהיר וגם ויכולת 'להקליט' ערכי MIN-MAX ועדיף אחד מסוג TRUE RMS.

 

אתה יכול לבצע את הבדיקה גם בעזרת רב מודד פשוט אבל מנסיוני תתקל בכמה דברים.

 

1. לפעמים התצוגה 'מתבלבלת' בגלל השינוי המהיר.

2. לא תמיד תקלוט את השינוי ברגע הרצוי.

3. לא תקבל עקביות במספר בדיקות על אותו מצבר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש בטוח אבל זכור לי כי קצב ההעברה הוא כ 5KB לשנייה ודגימה בקצב של 50 הרץ מספיקה כדי לעקוב אחרי שינויי המתח.

 

אני מניח כי אתה מתכוון ליכולות ההמרה הפנימיות של מחשב(י) הרכב אבל עדיין קשה לי להאמין כי הם אינם תומכים בדרישות כה זעומות.

חבר סורק פשוט OBD ותראה בעצמך, כמובן תגבה את הבדיקה עם רב מודד שעולה פי כמה מחמישים ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיג'ו 5008 יש במחשב הרכב מדד מצבר. כשהוא הראה 39% הכל היה תקין אבל הלכתי בכל זאת לאיציק מצברים . איציק מדד עם המודד האנלוגי ואמר שאצלו זה כתב 35% . המצבר הוחלף כי לא רציתי להגיע לנקודה הקריטית . איציק עבד קשה מאד לחלץ מצבר ישן . תמיד מסובך אצל הצרפתים. עשה עבודה מצויינת. בכללי אני בעד שהמחשב ישלח לנהג אזהרה לגבי מצבר רכב או מצבר מפתח חלשים. מה שאיציק לא בודק כמובן זה מתח התנעה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...