Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי יונדאי אקסנט 2005 דגם 5 דלתות ואני רוצה לשים רמקולים אחוריים (מעל הראש).



מישהו יודע מה המידה? 6x9? ואם כן אני יכול לשים את הרמקולים האלה באוטו

Alpine SPS-619 6x9 Car Speakers



 

האוטו נקי מבחינת מערכת, רק שתי רמקולים קדמיים רגילים של פיונר וזהו.

אם למישהו יש הצעות לרמקולים אחוריים שאני יכול לשים אשמח לתגובות.

פורסם

אני יודע שבמודל 2006 יש שם רמקולים קוואסליים 6X9 מאחור

אני משער שגם ב 2005 זה כך ,אם לא תמיד ניתן להתקין אותם על המגש האחורי עצמו.

אתה יכול ללכת על הרמקולים אלפיין הנ"ל הם אופציה טובה.

פורסם
אני יודע שבמודל 2006 יש שם רמקולים קוואסליים 6X9 מאחור

אני משער שגם ב 2005 זה כך ,אם לא תמיד ניתן להתקין אותם על המגש האחורי עצמו.

אתה יכול ללכת על הרמקולים אלפיין הנ"ל הם אופציה טובה.

יש לך רמקולים יותר טובים בתקציב שנע בין 300-500

פורסם

האלפיין האלו רמקולים טובים מאוד למחיר

הם מגיעים עם טווטר משי וקרוס אובר חיצוני IN LINE.

סידרת ה SLS היא סידרה טובה של אלפיין רמת מתחת לסידרת ה SPR הגבוהה ,אם אתה רוכש את הרמקולים

הנ"ל בפחות מ 500 שח ,הם בהחלט שווים את המחיר ,הייתי נישאר איתם.

×
×
  • תוכן חדש...