Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

היום נסעתי בעיר וכשהגעתי לכיכר התחלתי לבלום.

בלחיצה הראשונה על הברקס האוטו עצר קצת. בלחיצה השנייה הרגשתי קצת קושי בלחיצה. בלחיצה השלישית הדוושה כבר הייתה קשה מאוד ובלחיצה מאוד חזקה האוטו בקושי עצר (הייתי במהירות נמוכה מאוד).

עצרתי את האוטו בצד.

גם כשהאוטו היה כבוי היה לי מאוד קשה ללחוץ על הדוושה והיא נלחצה רק מעט.

לאחר הנעת האוטו הכל הסתדר כאילו לא היה.

אציין כי מקרה כזה קרה לי לפני שנתיים בגשם הראשון בעצירה לפני רמזור בעיר.

בזמנו הלכתי למוסך והמוסכניק בדק את האוטו ואמר שהכול תקין. הוא אמר שיכול להיות שזה בגלל הגשם ומערכת ה-ABS.

במקרה זה אין גשם ולא כלום.

 

מה יכולה להיות הבעיה והאם אני חייב ללכת מיד למוסך?

 

תודה

פורסם

האם לאחר שהרכב עמד כמה שעות אז דוושת הברקס קשה אם לוחצים עלייה כאשר המנוע עדיין כבוי, האם דרושות מספר לחיצות כדי שהדוושה תהיה קשה ללחיצה ואם תשאיר את הרגל על הדוושה ותתניע אז האם תוך כדי ההנעה ומייד לאחריה הדוושה חוזרת למצב תקין ?

 

בכל מקרה לא הייתי מזניח העניין ונכנס למוסך לבדיקת בלמים ובדיקת צנרת וואקום אל בוסטר הבלמים.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הרכב עמד כשעה בין נסיעות.

ב-5 דקות הראשונות של הנסיעה הכל היה מצוין עד לאחת הכיכרות ואז התחילה התופעה.

הדוושה נותרה קשה גם כשכיביתי את האוטו.

רק לאחר הנעה הכל חזר לקדמותו ונסיעה של 10 דקות עברה ללא זכר לתופעה.

×
×
  • תוכן חדש...