Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן שלום

רציתי לשאול אותכם בנוגע לצביעת של הרכב שלי

במדובר בטויוטה קורולה 2001 כסופה

קניתי אותה במצב כזה

 

הצבע שרוף גם גג וגם מכסה מנוע ותא מטען

 

עכשיו לא שווה לי להשקיע עליה צבע אצל פחח מקצועי

וחשבתי לקנות בעצמי ספריי כסף ולנסות קצת לשפר את המצב כי גם ככה המצב גרוע אז מה כבר יכול להיות?

השאלה האם זה שווה את זה?.. וזה באמת כדאי?

 

 

המצב הוא שאפילו כבר אין צבע במכסה מנוע כאילו יש רק את הפח הוא נהיה ממש דק כזה אין מה לקלף

 

 

ולאט לאט גם הגג כל פעם מתקלף כזה ויש כמוו קליפות של בצל כזה שאני כל פעם מקלף כנראה זה הלקה

 

מה אתם ממליצים?

 

966342_657843690911325_1071684227_o.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

קשה מאוד להגיע לתוצאה טובה עם ספריי על משטח גדול. יראו סימני מעבר ועננים.

הריסוס צר יחסית ולא אחיד. וכמובן הבדלי גוונים ואיכות הלאכה שאין מה להשוות בכלל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא ממליץ לך לעשות עם ספריי, הגימור לא יהיה אחיד וכנראה שכשהצבע יתייבש גם יראו את הפסים של הספריי.

אם בא לך DIY, אתה יכול לקנות קומפרסור ופיסטולט לצבע, זה יוריד את העלות משמעותית והתוצאות יהיו טובות יותר מספריי (כמובן שהכל תלוי בהכנה ובמקצועיות שלך).

אם אתה מחפש משהו פשוט יותר, תמיד יש את האופציה של מדבקה.

×
×
  • תוכן חדש...