Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

מזה מ'ס חודשים שאני שומע רעשים וקרקושים מתא המטען.

 

לצערי אינני מוצא את מקור הרעש, פינתי את כל הבגאז', פירקתי את גלגל הרזרבה, וכל מקור אחר שיכול להיות.

לדעתי הרעש הוא מהמכסה מטען עצמו, מהמכלולים הפנימיים ומנגנון פתיחת הדלת עצמה.

 

הרעש מטריד מאוד על גבול מכירת הרכב.

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

המספר רישוי בטח מרשרש לך... בדוק האם הוא מחוזק או תפוס בצורה רופפת .

ועוד שאלה, למה אתה לא בא למוסך אם זה מטריד אותך כל כך ?

פורסם

מוסך? קרסו? איך שנכנסתי לטיפול 20K הצטערתי על הרגע הארור שרכשתי מהם רכב.

אך על השירות והיחס שלהם יש לדבר בשרשור אחר.

הם לא עזרו ולא יעזרו בכלום.

 

אני חושב שזה לא קשור ללוחית רישוי, יכול להיות שזה מנגנון פתיחת הדלת? או מנגנון פנס הבלימה?

אני אבוד עצות!

פורסם (נערך)

אצלי זה גם קרה ברכב, המדף האחורי לא ישב טוב.

תוציא אותו מהמקום ותסדר אותו מחדש, תנסה ליסוע מרחק קצר במהירות איטית עם דלת תא המטען פתוחה לגמרי , במידה ולא יהיה רעש אז דלת תא המטען לא יושבת טוב במקום.

עריכה אחרונה על ידי d300
פורסם

ניסיתי את העניין עם המדף, אך זה לא זה.

 

ובאמת נסעתי פעם עם בגאז פתוח ולא היה רעש, הדלת מטען לא יושבת טוב? ברכב חדש?

 

מוזר לי.

פורסם

אני מניח שגב המושב האחורי ניתן לקיפול? בדוק שבמצבו הטבעי (מורם) הוא "נעול" - קרה לי פעם שגב המושב היה מורם אך לא "נעול" והרעש של נגיעת הלשונית בתפס הטריף אותי עד שבסופו של דבר מצאתי את הבעיה הנ"ל.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
ניסיתי את העניין עם המדף, אך זה לא זה.

 

ובאמת נסעתי פעם עם בגאז פתוח ולא היה רעש, הדלת מטען לא יושבת טוב? ברכב חדש?

 

מוזר לי.

אולי תהיה מופתע, אבל כבר שמענו בפורום על פגמים יותר גרועים במכוניות חדשות בנות שבוע.

ניסית לדרדר את הרכב בירידה ולרוץ אחריו? אולי מבחוץ תשמע יותר טוב.:-o:evil:

פורסם
מוסך? קרסו? איך שנכנסתי לטיפול 20K הצטערתי על הרגע הארור שרכשתי מהם רכב.

אך על השירות והיחס שלהם יש לדבר בשרשור אחר.

הם לא עזרו ולא יעזרו בכלום.

 

גם לי מיקרה 2014

 

כשנתקלתי בבעיות שירות, פניתי לשירות הלקוחות ולבסוף קיבלתי מענה מספק.

 

לא יודע באיזה מרכז שירות היית, אבל אם יש לך תקלה והרכב באחריות, עדיף שתמצה פעולה בצינורות מקובלים לפני שאתה מפרק חצי רכב בחנייה, או חושב למכור רכב מרשרש. קשה למצוא קונה חירש.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

המנוע של הוישר, כוון דלת פונקטשוויס פתוח, קליפס משוחרר של הדיפון, יש הרבה דברים בדלת אחורית או תא מטען שיכולים לגרום לרעש ואני מציע לתת למומחים לתקן.

×
×
  • תוכן חדש...