Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מקניית/החלפת צמיגים אצל צמיגי אנטון חנניה שביפו.


DAHUJI
שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם :-D

אני חדש פה בפורום ושמח לתרום מנסיוני ולכתוב את חוות הדעת והרשמים שלי מהמקום.

 

קודם כל, הגעתי לצמיגי אנטון חנניה (יפת 88, יפו) מחיפוש וקריאה של שלל שירשורים פה בפורום הנהדר הזה... אז תודה רבה לכולכם!

היה לי די ברור מהנקרא שבצמיגי אנטון אין מה להתייעץ לגבי כלום פחות או יותר... לאנטון צריך להגיע כשאתה יודע איזה צמיג בדיוק אתה רוצה, מה התקציב שלך, מה אתה מחפש (אחיזה, צריכת דלק, נוחות וכו'), לבוא ממוקד ולהתקין אצלו את הצמיגים שרצית. ממה שאתם כתבתם, אנטון ידוע במחירים הטובים מאוד מאוד שלו, בעבודה הסבבה לגמרי (עם כמה פאלטות פה ושם) ושלום על ישראל.

כמו שנאמר - בסה"כ התקנה של צמיגים ולא ייצור שלהם (תודה לאל?).

 

התקשרתי לאנטון. דיברתי שם עם ניהא בקשר לדגם צמיגים ספציפי שרציתי והיא אמרה שיחזרו אליי בקשר להאם הם קיימים במלאי. באותו היום בחור בשם ויקטור חזר אליי ואמר שאין אותם במלאי, אבל אפשר להזמין.

אז הזמנתי לי זוג צמיגי GoodYear DuraGrip 79T חדשים במידה 165/65R14 לרנו קליאו B מודל 2001 שברשותי.

על הצמיגים: צמיגים כאלו בדיוק היו מותקנים לי בסרן הקדמי של הרכב (מתוצרת פולין) ואני מאוד מרוצה מהם... החזיקו מעמד X שנים (לא כותב בכוונה כדי שלא תנבחו עליי, ארמוז שקצת יותר מהממוצע), עשו בעבורי אחלה של שירות, עבודת אחיזה וצריכת דלק למשך 40 אלף ק"מ בערך. לא חשבתי או רציתי שצריך להחליף דגם, מה גם שהם נחשבים כצמיגים די טובים (או מספיק טובים). הרכב שלי ישן ואין לי שום יומרות באשר לצמיגים פרט לאחיזה טובה ולא ספורטיבית, צריכת דלק (B עד C) ועמידות לאורך זמן.

 

הגעתי היום בצהריים לאנטון על מנת להרכיב את הצמיגים שהזמנתי.

כשהגעתי, להפתעתי הסתבר שאת הדגם הספציפי שהזמנתי הוא/הם לא הביאו... במקומו חיכו לי בצמיגייה זוג צמיגי GoodYear EfficientGrip Compact 79T במידה הנכונה, 165/65R14, אך לצערי מתוצרת תאילנד שבמזרח ולא פולין האירופאית כמו הקודמים שהיו ברשותי.

לאחר שאמרתי לאנטון שאני חושש מצמיגי גודייר מתוצרת תאילנד, ולאחר שציינתי בפניו שזהו לא הדגם הספציפי שהזמנתי, התרצתי וביקשתי שירכיבו לי בכל זאת את הצמיגים שחיכו בעבורי בצמיגייה.

ההבדל שבין הצמיגים הנ"ל מתוצרת גודייר (אלו שהזמנתי DuraGrip לעומת אלו שהרכבתי EfficientGrip Compact) הוא לא משמעותי לרכב הישן שלי וגם לא משמעותי במיוחד ברמות האחיזה בכביש רטוב, צריכת דלק (B) ורעש (69db).

ההבדל בין מקום הייצור - פולין בישנים לעומת תאילנד בחדשים הוא אולי משמעותי (מה אתם חושבים?), אבל אני סומך על מפעלי חברת גודייר העולמית שיעשו את עבודתם הגלובלית כשורה בכל מפעליהם הפזורים ברחבי העולם הגדול.

 

הצמיגים שחיכו לי והורכבו לבסוף היו טריים, בני חצי שנה = 3414 = שבוע 34 (אוגוסט) בשנת 2014. זה על הכיפאק.

ההרכבה לדעתי בוצעה די במקצועיות ובזריזות ולא נמשכה הרבה זמן, סה"כ חצי שעה. עמדתי ליד הרכב כמעט כל הזמן הזה, שמתי לב שעושים איזון גלגלים עם המכונה הממוחשבת, ושמתי לב גם שמחליפים ונטיל. לבקשתי גם הרכיבו את זוג הצמיגים הישנים פחות שהיו בסרן האחורי על הסרן הקדמי, ואת החדשים הרכיבו על הסרן האחורי (לא נכנס לוויכוח הזה לגבי מה עדיף :-D).

למרות שהמקום נראה ומרגיש עמוס וקטן מידות (סה"כ 2 עמדות החלפה), ממוקם באיזור גרוע מבחינת הרחוב והתחבורה שם, הצוות התייחס אליי יפה מאוד ובמקצועיות, הסביר וענה לשאלות שלי בגובה העיניים, היה שירותי וחביב. להחלפת הצמיגים נכנסתי תוך 10 דקות מהגעתי, מה שלדעתי הוא לא הרבה זמן בכלל... בסוף ההחלפה גם הציעו קפה מבושל טעים מאוד ובירכו לשלום.

 

בסה"כ אני מבסוט על הצמיגייה הזו שרבים מכם המלצתם עליה, אז תודה לכולכם. אני גם מבסוט על המחיר של זוג הצמיגים הנ"ל (500 ש"ח לזוג צמיגים כולל איזון ממוחשב, החלפת ונטיל, והרכבת החדשים מאחור והעברת הישנים לקדימה).

לגבי המחיר - אפילו שכנראה ניתן למצוא ברשת את הצמיגים מהדגם שרציתי (DuraGrip) במחיר זול יותר, לא משתלם לי לנסוע לירכא או בית דגן כדי להחליף אותם שם. אז המחיר בסדר גמור ואפילו מצויין.

לגבי ההתפשרות על דגם הצמיגים - להבנתי, ייתכן שהצמיגים מהדגם הספציפי שרציתי (DuraGrip) לא נמצאים במלאי אצל היבואן (ב.מ.ב) היות והם לא מופיעים אצלו באתר, ששם מופיעים רק הדגם שהרכבתי בסופו של דבר (EfficientGrip Compact).אז אולי זה מסביר את עניין המלאי...

 

הערה חשובה בכלל ולמנהלים היקרים: חיפשתי טוב טוב במדור "חוות דעת בעלי מקצוע" שבפורום אחר כותר/שרשור בעלי מקצוע מסודר לצמיגי אנטון, על מנת להוסיף את חוות הדעת הזו שבלית ברירה נפתחה כנושא חדש ועצמאי... מוזר היה לי לגלות שלמרות כל הדיבור וההמלצות פה בפורום לא נפתח לצמיגי אנטון כותר או שרשור עצמאי ומסודר משלו, וכל המידע עליו מגיע משרשורים שמפוזרים פה בחיפוש שבפורום או בגוגל, אלו שאני הגעתי אליהם... אולי זו עצה להמשך הדרך :-)

 

תודה לכולם ומקווה שעזרתי במשהו למישהו בקשר ללבטי החלפת והתקנת צמיגים :-D

אשמח לקרוא את התרשמותכם.

 

דודו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, תודה על הקישור ועל התגובה :-)

ברור לי שיש הבדל גדול בין צמיגאי הוגן, איש מקצוע אמיתי שלא מנסה לדחוף לך צמיגים סתם ויודע את העבודה שלו... לבין פאנצ'רמאכר שרק מנסה לדחוף לך מוצר רווחי לו, למכור ולהרוויח.

אתה אומר שאנטון בעצם "דחף" לי את הצמיגים מהדגם השונה ומתוצרת תאילנד והייתי צריך להתעקש, לעשות אחורה פנה ולא להרכיב אותם?

לא התעקשתי כלל היות שהכרתי מראש מחיטוטיי ברשת את שני הדגמים, וידעתי שההבדל ביניהם זניח ושניהם מתאימים מאוד לצרכיי. כן התבאסתי על ארץ הייצור.

אני חושב שזה מקרה קלאסי של דיון בהאם כן להתרצות ולהרכיב את הצמיגים (חבל שלא התעקשתי לפחות על הנחה!), או באם לא להתרצות ולקבל בדיוק את מה שאתה רוצה וזהו.

אשמח לשמוע עוד דעות של חברי הפורום.

 

אגב, אם לא היה ברור - הצמיגייה שבה החלפתי את הצמיגים היא צמיגי אנטון חנניה ברחוב יפת 88 ביפו.

 

מהפוסט שלך גיליתי שמלבד כל אתרי השוואת הצמיגים השונים למיניהם שקל מאוד למצוא בחיפוש בגוגל (אתר הצמיגים של יד 2 וטייר קלאב וכו'), יש את האתר של צמיגי דודי נאסה בירושלים, שכולל דגמים ספציפיים ומחירים הוגנים מאוד לצמיגים במידה שאני צריך - 165/65R14.

מנסיוני האישי, זו צמיגייה טובה, נעימה מאוד, זריזה ויעילה, עם אנשי מקצוע הוגנים וחביבים. לא יקרה בכלל ומרווחת. היא ממוקמת בירושלים בגבעת שאול.

בצמיגייה הזו רכשתי לפני כשנתיים את סט הצמיגים האחוריים שלי - Viking CityTech 2, חברה אירופאית תחת הגג של מותג קונטיננטל האגדי, ב- 400 שקל לזוג צמיגים. הם משרתים אותי במהלך השנתיים האחרונות לשביעות רצוני הגדולה, צמיגים לא רעים בכלל לדרישות הנמוכות שלי, אוחזים טוב מאוד והם מופיעים אצלם באתר.

הופתעתי למצוא אצלם באתר המון צמיגים שלא הופיעו לי באתרים אחרים (כמו ה- Continental EcoContact 5) ועוד עם מחירים סבירים מאוד!

האמת היא שאם הייתי מגיע לאתר הזה של צמיגי דודי נאסה לפני כן, יש סיכוי טוב שהייתי ממתין עם ההחלפה ועושה אותה בצמיגייה הזו, שביקרתי והחלפתי בה בעבר צמיגים, כי שם אפשר למצוא אחלה צמיגים גם ב- 450 ש"ח לזוג ואני גם ככה פה ושם בירושלים.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגיה ששי מדבר עליה בלינק שצירף איננה אותה אחת וגם לא קשורה אליה.

 

פותה"ש, תיארת יפה את ממצאיך על אנטון ובסה"כ קיבלת דיל טוב. סע בדרכים טובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת לא התרשמתי,הזמנת סוג מסוים של צמיגים,ובסוף קיבלת משהו אחר ממה שאתה רצית.

כמו כן לא הבנתי למה צריך אליו כשאתה יודע בדיוק מה שאתה רוצה (כאשר בפועל לא בטוח שתקבל) ואי אפשר להייעץ איתו?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טום, מהקריאה שלי בפוסט של שי הבנתי שהצמיגייה שהוא דיבר עליה היא צמיגיית אנטון :-/

הבנתי גם שהוא לא יצא מבסוט משם בכלל.

בשרשור אחד המגיבים נתן את הלינק לצמיגייה של דודי נאסה - אתר שלא הכרתי באופן אישי... בכל אופן זו צמיגייה ירושלמית מוכרת, שהתקנתי בה צמיגים באופן אישי ועד היום מאוד מבסוט עליהם ועל השירות שקיבלתי אצלם.

 

תום, גרק כשהגעתי לצמיגיית אנטון הבנתי שהובאו לי צמיגים אחרים ממה שהזמנתי. לא התרגשתי מדי ובמעמד הרכישה וההרכבה התפשרתי והוספתי שההבדל בצמיגים הוא לא גדול ולא משמעותי בעבורי ולכן הייתי מוכן להתפשר. שניהם מתוצרת גודייר, שניהם דגמים מצויינים לרכב שלי ושניהם במחיר שרציתי.

לגבי עניין המקצועיות/התייעצות - חלילה לי מלפגום במקצועיות של אנטון. זה נתון לשיקול אישי סובייקטיבי מאוד של מי שמרכיב וקנה אצלו.

ציינתי שמקריאת השרשורים לגבי הצמיגייה של אנטון פה בפורום, הבנתי באופן אישי שעם אנטון "אין מה להתייעץ יותר מדי". אבל ברור שטכנית אפשר להתייעץ איתו והוא בעל מקצוע סבבה, וגם לקבל תשובות בצורה נעימה ומקצועית. שוב, הוא לא ידוע בפרמטר הההתייעצות אלא בפרמטר המחירים הזולים בעיקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא עברת על כל השרשור. ראה החל מהודעה #32 ועד הסוף.

 

מאחר והשרשור שלך הועבר ע"י המנהלים לפורום חוות דעת, אני מציע לסכם את הסיפור בזאת.

אני לחלוטין מקבל ומסכים עם תיאורך את המקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הייתי לקוח של אנטון - בעיקר בגלל המחירים. עם השנים הבנתי שהחיסכון במחיר אינו שווה את הפאשלות ואת ההמתנה הארוכה בתור.

 

עכשיו אני לקוח של דודי נאסה, בעיקר בגלל המקצועיות וטריות הצמיגים. חבר שלי רכש שם לאחרונה צמיגים בני ארבעה שבועות, שבוע ייצור 0815.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טום (או תום?) - הבנתי אותך, ואתה צודק...

יש את אנטון חנניה שממוקם ביפת 88 ביפו והפוסט שכתבתי מתייחס אליו.

הוא ידוע בפורום במחירים הזולים שלו, בצמיגים טריים וממליצים עליו רבות בפורום. הוא בעל הצמיגייה שבה החלפתי ביום רביעי האחרון את הצמיגים לרכב שלי ועליה אני מדבר.

ויש אנטון אחר, מול המשטרה, שלגביו אין לי מושג ועליו שי דיבר בפוסט.

 

כמו שכתבת (והסכמתי), אצל אנטון חנניה מיפו אכן קיבלתי דיל טוב.

אוסיף שהצמיגים היו טריים, השירות זריז ועל הכיפאק. אין תלונות רק תשבוחות ויצאתי מאוד מבסוט.

לגבי העניין שהובאו לי צמיגים מדגם שונה ממה שהזמנתי - זה זניח בהתייחס לדגם הצמיגים הספציפי שרציתי ששונה במעט מאוד מאלו שהרכבתי בסוף. אותה חברה מצויינת, שני דגמים מתאימים ומעולים לרכב שלי שתכליתם כצמיגים משפחתיים וזהו.

אם הדרישה שלי הייתה לצמיגים ספורטיביים, או שהיו מחכים לי בצמיגיה צמיגים נחותים או שונים מאוד ממה שאני התכוונתי אליו, כמובן שלא הייתי מתפשר.

תודה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני לקוח של דודי נאסה, בעיקר בגלל המקצועיות וטריות הצמיגים. חבר שלי רכש שם לאחרונה צמיגים בני ארבעה שבועות, שבוע ייצור 0815.

 

האם המחירים באתר של דודי נאסה כוללים מע"מ והתקנה?

האם אפשר אכן (כמו שמצויין באתר) אפשר לתאם התקנה בצמיגיה באזור המרכז? (האם זה כרורך בתשלום נוסף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר התלבטויות ובירורים וקריאת חוות דעת רבות החלטתי ללכת על צמיגי Toyo Proxes CF2.

ביררתי במספר פנצ'ריות האם נמצאים במלאי ובכל אחת קיבלתי תשובה שלילית: לא נמצא במלאי, צריך להזמין.

לא רציתי לדחות את הנושא לשבוע הבא והמשכתי לחפש פנצ'ריה בה הצמיגים יהיו במלאי.

התקשרתי לאנטון חנניה ביפו ונאמר לי שהצמיגים קיימים במלאי וניתן להגיע להרכיב.

הגעתי למקום, קיבלתי כוס קפה על חשבון הבית, ובנתיים החברה התחילו לעבוד על האוטו.

בריחת אוויר מ-2 הגלגלים מה שחשבתי מקודם התגלתה כ-2 מסמרים התקועים כל כך עמוק שלא ניתן לראות אותם בלי לפרק את הגלגלים.

כעבור חצי שעה יצאתי מהמקום עם רבייעת צמיגי Toyo Proxes CF2 חדשים (תאריך ייצור 5114 - דצמבר 2014) במחיר 1600 ש"ח.

בנסיעה קצרה מיפו לראשל"צ חווית נהיגה הייתה פשוט מעולה! אין מה להשוות עם Falken שהיו לי לפני זה.

לגבי הפנצ'רייה - ממליץ ממליץ ממליץ! חברה על הכיפאק, לא מנסים לעבוד על הלקוח, יודעים את העבודה ומתקתקים אותה מהר, מחיר הוגן מאוד!

כמובן שבפעם הבאה אני אחליף צמיגים אצלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FARM, מהנסיון שלי בצמיגייה עצמה, לפני כשנתיים, המחירים לצמיגים אצל דודי נאסה כוללים מע"מ והרכבה... אני מניח שהמחירים באתר גם כוללים מע"מ והרכבה.

הגעתי לדודי נאסה מהמלצה של חבר עוד כשגרתי בירושלים, באופן פיזי, ולכן אין לי נסיון מול האתר עצמו והזמנה דרכו או מול הזמנה של הצמיגים באתר והתקנה שלהם דרך צמיגייה במרכז.

לפני כשנתיים התקנתי שם זוג צמיגי Viking CityTech 2, צמיג אירופאי מחברה בת של קונטיננטל, שבעבור הצרכים שלי היו טובים מאוד ועונים על התקציב (400 ש"ח לזוג). מעניין לראות שגם לאחר כשנתיים המחיר שלהם נשאר אותו הדבר.

 

מחצלת, תודה רבה על הוספת הרשמים שלך מהביקור אצל אנטון.

לדעתי זה חשוב מאוד לרשום חוות דעת עדכנית מהתקופה האחרונה לרווחת המחפשים והמתלבטים בפורום, אז תודה :-)

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...