Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי לנסר הדור החדש 2009 שמידות הצמיגים הם 205/60R16

קניתי רכב לא מזמן והסתכלתי על הצמיגים שיש לי וראיתי שהם צמיגים סינים זולים , המשכתי לנהוג בהם עד שקרו 2 מקרים בטיחותיים איתם.

המקרה הראשון בלימה בחוזקה על כביש יבש במשטח ישר ברמזור הרכב החליק מעט ועל הסנטימטר לא נכנסתי בג'יפ פאג'רו שהיה מולי

המקרה השני קרה אתמול כאשר ירד גשם ובפניה ימינה בצומת במהירות 30-40 קמש איבדתי אחיזה עם הכביש והרכב ממש החליק על הצד למזלי השתלטתי על ההגה ובנס לא קרה שוב כלום.

לא מוכן להסתכן יותר בצמיגים סינים זולים ולכן אני מעוניין להחליף את כל ה4 צמיגים שיש לי.

קיבלתי הצעות על מקסיס , דאנלופ וטויו

שהיקר בינהם הוא טויו 1530 על 4 צמיגים

מקסיס הוא 1250 על 4 צמיגים

ודאנלופ 1500 על 4 צמיגים

פחות או יותר זה הסכום שאני מתכוון להשקיע על צמיגים ואשמח לדעת הצעות ממכם על איזה צמיגים כדאי ללכת או האם יש צמיגים באותה איכות במחיר יותר זול.

 

תודה!

פורסם

זה לא מספיק לציין את שם החברה, אלא יש צורך גם בדגם.

אם הדנלופ שהציעו לך הוא דגם ה-BluResponse, מדובר באפשרות טובה.

רוב הדגמים של טויו במידה הזו אמורים להיות בסדר - אבל שוב, זה עדין משנה באיזה דגם מדובר.

 

אם ברצונך "לחסוך", יש לך באתר טיירקלאב את הפאלקן ZE914.

 

שים לב אגב שברשיון הרכב אמורים להופיע גם קודי מהירות ועומס שאתה מוגבל אליהם ומעלה. אאל"ט אצלך אמור להיות 92H.

פורסם
זה לא מספיק לציין את שם החברה, אלא יש צורך גם בדגם.

אם הדנלופ שהציעו לך הוא דגם ה-BluResponse, מדובר באפשרות טובה.

רוב הדגמים של טויו במידה הזו אמורים להיות בסדר - אבל שוב, זה עדין משנה באיזה דגם מדובר.

 

אם ברצונך "לחסוך", יש לך באתר טיירקלאב את הפאלקן ZE914.

 

שים לב אגב שברשיון הרכב אמורים להופיע גם קודי מהירות ועומס שאתה מוגבל אליהם ומעלה. אאל"ט אצלך אמור להיות 92H.

כן מודע לכל זה אצלי הוא 92v ולא 92h

הציעו לי ב1530 של toyo את הצמיגים הארג'י משו חסכןני בדלק משו כזה

פורסם

ברשיון הרכב?! (לא על הצמיגים הנוכחיים).

אם כן, את הפאלקן הרלוונטיים הם אלו - לינק.

 

הטויו שהציעו לך הם כנראה NanoEnergy 2, שאמור להיות צמיג בסדר.

יש בטיירקלאב גם טויו CF2 שגם אמור להיות לא רע.

המחיר מתקזז קצת בדמות כרטיס מתנה שהם נותנים בהזמנות דרך האתר שלהם או בטלפון.

פורסם
ברשיון הרכב?! (לא על הצמיגים הנוכחיים).

אם כן, את הפאלקן הרלוונטיים הם אלו - לינק.

 

הטויו שהציעו לך הם כנראה NanoEnergy 2, שאמור להיות צמיג בסדר.

יש בטיירקלאב גם טויו CF2 שגם אמור להיות לא רע.

המחיר מתקזז קצת בדמות כרטיס מתנה שהם נותנים בהזמנות דרך האתר שלהם או בטלפון.

 

על הצמיג שיש כרגע זה 92v

ברישיון רכב 205/60R16 92H

 

ממ אז איזה צמיגים אתה בכל זאת ממליץ לי עד תקציב של 1550 שח?

פורסם (נערך)

מה שברשיון הרכב זה מה שקובע.

 

כבר, אמרתי -

אם הדנלופ שהציעו לך הם הבלו-ריספונס, מדובר באפשרות טובה.

הפאלקן הראשונים שהצעתי, גם אפשרות טובה.

הננו-אנרג'י גם אפשרות בסדר.

 

אם אתה בסדר עם האפשרות של כרטיס מתנה שמקזז לכאורה מהעלות של הצמיגים (200 ש"ח על רביעיה), אז יש לך גם את הטויו CF2 או ההנקוק K425.

 

 

עריכה: עכשיו שמתי לב שיתכן והטויו שהציעו לך הם הננו-אנרג'י R38.

גם אז מדובר באפשרות טובה בסה"כ (מגיע כצמיג מקורי על מאזדה 3).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

הרכבתי לאחרונה פאלקן 914 ,הרכב הגיע במקור עם הנקוק 425.

לדעתי הפאלקן עדיף במיוחד ברטוב.

מעיון באתר היבואן ה914 גם זול ב90 שקל לצמיג מההנקוק.

עריכה אחרונה על ידי ניצן א
×
×
  • תוכן חדש...