Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הקיים התחיל לעשות בעיות וחייב למצוא בזריזות רכב חדש

 

הרכב יהיה מיועד לאישתי בעיקר (לי אין צורך, יש לי הסעות) לעבודה ו 4 פעמים בחודש בערך לנסיעה מחוץ לעיר

תקציב - 35 אלף, יכול להתגמש עוד טיפה כלפי מעלה

רכב משפחתי שיספיק לפחות ל 2 ילדים קטנים מאחורה ומקום אחסון כמובן

 

חייב לציין שהידע שלי שואף לכמעט אפס מכיוון שאני לא מכיר את השוק ואת המחירים האמיתיים שיש

פורסם

כמה קילומטרים אתם מתכוונים לעשות בשנה?

 

איזה רכב יש לכם עכשיו? והאם הייתם מרוצים ממנו?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מניח באזור ה 8,000 ק"מ בשנה ואפילו פחות..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?40880-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D!&p=1011959&viewfull=1#post1011959

עכשיו יש לנו רכב קוואליר 97, אני הייתי מאוד מרוצה ממנו עד שבשנה האחרונה התחיל לעשות צרות.. ועכשיו כבר זה השיא

החלטנו לרכוש רכב חדש שיתאים לצרכים שלנו וגם שיכנס בתקציב

פורסם

אני חושב שבמקרה שלך הייתי הולך על מאזדה 3. תוכל למצוא בנקל שנת 2007/8/9 במצב טוב.

 

הן נמכרות בזול יחסית בגלל ההיצע העצום בשוק.

 

אם יש לך מוסך שברולט שאתה קשור אליו ואתה רוצה להשאר עם אותו מוסך, גם שברולט אופטרה 2009/10 היא אופציה סבירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...