Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שברולט ישנה שעדיין לא אספנות אבל קצב ההיכחדות שלו גבוהה מאוד בגלל צריכת הדלק הגבוהה שלו

לרכב עוד 3 ימים ימלאו לו שנתיים ללא טסט אבל הרשיונות שולמו, הרכב שנת 1995 , האם כדאי לרוץ ולעשות לו את הטסט (עוד שלושה ימים הוא נגמר) כדי לחסוך את אישור המעבדה המוסמכת.

1. או שבשנתוון הזה עדיין אין בדיקת מעבדה.

2.האגרות שולמו בזמן?

3.או לרוץ כרגע שהרשינות שולמו ולהוציא רישון חדש ואולי אין את האישור מעבדה?

פורסם

אתה מדבר על סיבוב שיכול להגיע לכמה אלפים ( ביטוח , כניסה לטסט , אגרות ישנות , אישור מוסך , ותיקון ליקויים )

מה אתה מתכנן איתו ? אם זה שמירה לאספנות אז אין טעם כי גם ככה בעוד 10 שנים שתוציא אותו לא תחוייב בכלום

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם (נערך)

בוא נברר פרטים מדוייקים, ואז נמשיך:

1. "שנתיים ללא טסט": האם עברו שנתיים מאז ביצוע הטסט הקודם, או שנתיים מתום תוקפו של הטסט הקודם?

2. "הרשיונות שולמו": האם יש בידך אגרה משולמת, או שאתה מחכה לרשיון בדואר?

 

עריכה: אולי אתה מתכוון ששולמו הרשיונות בתקופת ההשבתה, אך לא שולם זה האחרון.

אם זה המצב, רוץ להוציא רשיון לפני תום 3 הימים שנשארו. אם הרשיון יהיה ללא דרישה לבדיקה, תוכל להמתין מעט עם הטסט עצמו.

עריכה אחרונה על ידי ofurst

עודד

פורסם

מנסיון כואב עם רכב שישב 4 שנים ונדרשתי לשלם 4 טסטים כדי להחזיר אותו לכביש, לפני עלויות של תיקונים שחייבים לעשות לרכב שישב המון זמן וביטוחים וכד', כשאתה יודע שאתה הולך להושיב את הרכב המון זמן כדאי להקפיא את הרשיון רכב במשרד הרישוי ולחסוך המון.

אני בזמנו לא ידעתי שקיימת האפשרות הזאת ושזה דבר שצריך להעשות כשמחליטים להפסיק להשתמש ברכב...

פורסם

לרכב אין חובות ! הרשיונות שולמו בזמן אבל עקב חוסר דחיפות הרכב לא ניגש תאכלס למבחן הרישמי (טסט) .

הרכב תקין לחלוטין , ועבר טיפול גדול לפני פחות מחודש .

השאלה האם רכב שנת 1995 שלא עבר שנתיים טסט אבל הרשיונות שולמו חייב באישור מכון התקנים

פורסם

החל מהחידוש הבא תצטרך אישור מעבדה.

אם תבצע את את המבחן כעת, לא תצטרך אישור ויהיה לך "שקט" לשנתיים נוספות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...