Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שחכתי פנסים דולקים ואז בוקר למחרת זה כבר לא התניע, הונדה סיוויק 2006


andybrami
שימו לב! השרשור הזה בן 3344 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן אני מפגר כי זה אפילו ציפצף והזהיר אותי ששחכתי משהו דלוק, יש לי הונדה סיויק 2006.

אז אחרי זה אחי בא עם הכבלים חיכיתי רבע שעה.

ניסיתי להתניע ועדיין כאילו אין מספיק כוח. יש את הרעש של ההתנעה אבל אין לא הולך.

 

 

 

יש לכם רעיון מה הבעיה ?

אין מספיק כוח במצבר של אחי? יש לו רנו קליאו ישנה משנת 96. אולי

כרגע ברכב שלי יש חשמל קצת אבל לא מספיק בשביל להתניע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהבעיה בכבלים. המוליך שלהם לא מספיק עבה.

 

נסה למצוא זוג כבלים אחר. אפשר אפילו לחבר אותם במקביל לכבלים שיש לך כרגע.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף למה שאסף כתב,

בכבלים הסינים הזולים, לעיתים קרובות החיבור בין הכבל לתנין מתמלא קורוזיה וברגע האמת הכבלים לא שימושיים.

לכל מי שנוסע עם סט כבלים זולים בבגאז' ויש לו גישה למלחם, אני ממליץ בחום להלחים את הכבל לתנין (אחרי ניקוי של שניהם כמובן).

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויכול להיות שהבעייה באימובילייזר. קרה לי פעם ברכב ליסינג דבר דומה עם האורות וכמו אצלך לא הצלחתי להניע כולל כל הנסיונות של קצין הרכב עם עובד מספר רכבים. רק גרירת הרכב למוסך שטיפל בבעיה פתרה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויכול להיות שהבעייה באימובילייזר. קרה לי פעם ברכב ליסינג דבר דומה עם האורות וכמו אצלך לא הצלחתי להניע כולל כל הנסיונות של קצין הרכב עם עובד מספר רכבים. רק גרירת הרכב למוסך שטיפל בבעיה פתרה את זה.

 

וכמה עלה לך כל זה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המצבר שלך ישן, ייתכן שהפריקה הזו הביאה לקיצו.

אתה צריך לבצע למצבר טעינה אטית עם מטען מתאים. אם לאחר טעינה כזו הוא לא יחזור לחיים - החלף מצבר.

 

זו הדרך הנכונה לחיבור המצבר כשמניעים עם כבלים (את המינוס יש לחבר לגוף הרכב ולא לקוטב השלילי של המצבר החלש)

 

how-to-jump-start-car.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהבעיה בכבלים. המוליך שלהם לא מספיק עבה.

 

נסה למצוא זוג כבלים אחר. אפשר אפילו לחבר אותם במקביל לכבלים שיש לך כרגע.

 

בנוסף למה שאסף כתב,

בכבלים הסינים הזולים, לעיתים קרובות החיבור בין הכבל לתנין מתמלא קורוזיה וברגע האמת הכבלים לא שימושיים.

לכל מי שנוסע עם סט כבלים זולים בבגאז' ויש לו גישה למלחם, אני ממליץ בחום להלחים את הכבל לתנין (אחרי ניקוי של שניהם כמובן).

 

ויכול להיות שהבעייה באימובילייזר. קרה לי פעם ברכב ליסינג דבר דומה עם האורות וכמו אצלך לא הצלחתי להניע כולל כל הנסיונות של קצין הרכב עם עובד מספר רכבים. רק גרירת הרכב למוסך שטיפל בבעיה פתרה את זה.

 

אם המצבר שלך ישן, ייתכן שהפריקה הזו הביאה לקיצו.

אתה צריך לבצע למצבר טעינה אטית עם מטען מתאים. אם לאחר טעינה כזו הוא לא יחזור לחיים - החלף מצבר.

 

זו הדרך הנכונה לחיבור המצבר כשמניעים עם כבלים (את המינוס יש לחבר לגוף הרכב ולא לקוטב השלילי של המצבר החלש)

 

how-to-jump-start-car.gif

 

אז ככה אחי בטוח עשה משו לא בסדר, שהוא חיבר את הכבלים מלכתחילה המנוע שלו היה פועל

כנראה נגרם נזק

השאלה מישו יודע מה הנזק שנגרם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע אתה סבור שנגרם נזק?

ייתכן שהמצבר ברכב של אחיך קטן או חלש מדי.

ייתכן גם שהכבלים לא טובים.

האם ניסית להניע עם כבלים מרכב אחר שיש לו מצבר זהה בגודלו לשלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע אתה סבור שנגרם נזק?

ייתכן שהמצבר ברכב של אחיך קטן או חלש מדי.

ייתכן גם שהכבלים לא טובים.

האם ניסית להניע עם כבלים מרכב אחר שיש לו מצבר זהה בגודלו לשלך?

 

לא ניסיתי אני בכל מקרה מחר על הבוקר אני מזמין גרר שבמוסך יראו

וסבור כי הרי קודם צריך לחבר כבלים ואז להתניע לא ?

פה הוא העביר חשמל ישר שהוא שם על הפלוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להניע את הרכב התורם, ולא מחברים את הכבלים כשהמנוע שלו פועל.

הרכב התורם צריך להיות מדומם. מחברים את הכבלים לפי התרשים ומנסים להניע.

ברכב שלך צריך לפתוח קודנית/אזעקה/ אימובילייזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להניע את הרכב התורם, ולא מחברים את הכבלים כשהמנוע שלו פועל.

הרכב התורם צריך להיות מדומם. מחברים את הכבלים לפי התרשים ומנסים להניע.

ברכב שלך צריך לפתוח קודנית/אזעקה/ אימובילייזר.

 

אז זהו שהוא עשה את זה הרכב התורם היה פועל כל הזמן

ובגלל זה הסבירות שלי שנגרם איזשהו נזק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכבלים מאיכות נמוכה, ניתן לחבר רכב תורם במצב דומם, סוויץ' אוף בשני הרכבים, כבתרשים, להתניע את הרכב התורם לרבע שעה לפחות, לדומם מנוע, להתניע את הרכב הפרוק, ולנתק כבלים.

 

עדיף לקרוא לשירותי דרך, ולהזהר שלא ידחפו לך מצבר ביוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אותו מקרה עם הרכב של אמא שלי . השארתי פנסים מ 7 בבוקר עד 1 בצהריים והופיע סימן של האמבולייזר .

 

הלכתי למוסך ולא משנה מה ניסתי המצבר הלך , הוא היה לא מוכר וכנראה גמור , עם החלפת מצבר הסתדרה הבעיה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3344 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...