Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, הבנתי שהביואיק של 2008 הוא לפני מתיחת הפנים והוא נראה משעמם וסולידי והמאליבו עדיפה עליו.

לפחות זה הרושם שקיבלתי מתמונות ביד2 + קריאת חוות דעת ..

פורסם

נכון אבל המליבו מחוץ לתקציב. המליבו עם מנוע וגיר חדישים יותר וצורה יפה יותר גם, הלקרוס בשנים האלה השתמשו עם המנועים הישנים 3800סמ"ק וגיר ה 4 הילוכים.

Oo oO

Seat ibiza 1.4 5D 14' BMW compact e46

פורסם (נערך)

הלה קרוס 2008 זה לאחר מתיחת פנים קלה .

לפי דעתי האישית הלה קרוס בהרבה יותר מרשימה ומפנקת מהמליבו 2008 וגם חסכונית ממנה , אפילו אם אני לא טועה הביואיק נמצאת תחת קטגוריה של "יוקרה" לעומת "מנהלים" של המליבו .

בכל מקרה , אם תמצא לה קרוס מפוארת CXL גם במודל 2006-2007 תהנה מרכב יוקרתי , מפנק ויחסית חסכוני .

עריכה אחרונה על ידי EB-86
פורסם
סליחה אולי לא הסברתי מספיק,הכוונה הייתה רכב מנהלים פרמיום. C5 2008 זה הדגם שעדיין משתמש עם ה AL4 שמעתי הרבה סיפורים על הגירים האלה ו על מערכת המתלים/כריות אני לא יודע איך קוראים לזה.

 

ואילו סיפורים שמעת על מרצדס בת 16?

 

בין שתי החלופות הללו הייתי בוחר את זו שטופלה ביותר תשומת לב.

 

מהמעט שאני מבין אני חושב שההמלצות לרכב אמריקאי יכולות להתאים לך. זה אם הם מספיק פרימיום בשבילך. בתכלס האמריקאיות האלו הן פרימיום בחלק מההיבטים. בחלק אחר הן ממש לא. עניין של טעם.

 

כמות הנסועה הצפויה הינה נמוכה וצריכת הדלק חשובה כאן פחות מאמינות הרכב.

 

אני אישית הייתי מתפשר על הפרימיום.

פורסם

היי אליאס, אני חושב כי יהיה כדאי יותר לענות בפורום.

ה E240 שאתה מדבר עליה לא אמורה להיות שונה בהרבה מה C240 (משנתון 98') שלי מבחינת מנוע/תה"ל/מתלים ובגדול, הרכב אמין, רכשתי את שלי לפני 6 שנים יד שנייה עם 120K ק"מ וכרגע היא עם 220K ק"מ, במשך כל התקופה הזו לא היו תיקונים מיוחדים במנוע/תה"ל אלא רק טיפולים שוטפים. חוץ מבעייה של "חלקות" במנוע (שהייתה קיימת בזמן הקנייה ומעולם לא נמצא לה הפיתרון) לא היו תקלות כלשהן. בחודשים האחרונים הופיעה תופעה מדאיגה של צריכת דלק גבוהה מאוד (8 ק"מ/ליטר, עלייה של 30% מהנורמל) בשילוב של תחושת חוסר כח מהמנוע אך טרם הכנסתי את הרכב לטיפול (כרגע הוא כמעט שלא בשימוש).

 

הרכב לא יקר מאוד להחזקה, צריכת הדלק היא כ 12 ק"מ/ליטר (שליש עירוני, השאר בין עירוני) והטיפולים איהם יקרים בהרבה ממשפחטומטית ממוצעת אבל זכור כי מדובר על רכב גדול וכי כל דבר הדורש החלפה (צמיגים, מצבר וכו') גדול יותר ויקר יותר.

 

טיפול קטן (עם חלפי OEM ושמן מנוע סינטטי מלא) הוא כ 400-500 ש"ח וטיפול גדול מוסיף עוד כ 700 ש"ח (החלפה מלאה של נוזל תה"ל בנוזל מקורי של מרצדס). החלפת פילטר דלק הייתה כ 500 ש"ח והחלפת בלמים מלאה לכל הגלגלים הייתה כ 1100 ש"ח.

ב 6 שנים שלי עם הרכב גיליתי כי הוצאתי כ 1000 ש"ח כל שנה על תיקונים (לא טיפולים) ורובם על הדברים שמסביב. ברכב ישן מתקלקלים דברים כגון ריפוד הגג (1200 ש"ח), מנגנוני פתיחת הדלתות (הוחלפו שלוש מנגנונים בעלות של 500 ש"ח לחתיכה), מזגן (2000 ש"ח), מפתח/שלט (1200 ש"ח) וכו'. ועוד לא דיברתי על דיפון דלת הנהג שנהרס עקב עבודת תיקון כושלת ודורש החלפה לדיפון דלת חדש ומקורי מבית מרצדס בעלות של כ 14 אש"ח (הוגשה תביעה ואני מחכה בקוצר רוח לתאריך המשפט)

 

נראה לי כי ה E240 הספציפית הזו תהיה הימור מסוכן. הרכב מכיל המון מנגנונים חשמליים בני 15 שרק מחכים להתקלקל וחלקם ישביתו לך את הרכב ("הכסאות חשמליות עם זכרון וחימום,הגה מתכוון חשמלית,וילון אחורי חשמלי ומשענות גם כן חשמלי"), מנגנון כיוונון גובה הגה או מושבים תקול לא יאפשר לך לנהוג בביטחה (ואני מדבר מניסיון מר). אם תוסיף שהרכב כבד יותר מה C שלי אך עם אותו מנוע, מה שגורם לו להתנהג כעגלה תגלה כי העיסקה לא ממש מוצלחת.

 

-זכור, ברכישת רכבים כאלה יש לתקצב את הרכישה בלא יותר מ 70% מהתקציב ואת השאר יש להשאיר בצד לתיקונים.

פורסם
ה

-זכור, ברכישת רכבים כאלה יש לתקצב את הרכישה בלא יותר מ 70% מהתקציב ואת השאר יש להשאיר בצד לתיקונים.

 

היחס הנכון יותר הוא 30% לרכישה ו-70% לתחזוקה שוטפת - כל חלק שמתקלקל ברכב כזה עולה אלפי שקלים כך שבקלות ניתן להגיע להוצאה של 20 אלף שח בשנה ראשונה ...

פורסם

לו אני במקומך הייתי הולך על הוולוו. היו (ויש לי) וולוו בנות עשרה אמינות מצויינת, טיפולים וחלפים לא יקרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הנה רעיון: סקודה סופרב מהדור הקודם, בנזין. היה במשפחתנו את הרכב שנת 2005 עם מנוע 1800. מרחב שלא מהעולם הזה (10 ס"מ יותר מהפאסאט המקבילה בבסיס הגלגלים מה שאומר שאדם מבוגר יושב מאחור ויש לו עוד 20 ס"מ לברכיים), תא מטען ענק, גיר טיפטרוניק (לא DSG), צריכת דלק ממוצעת של אחד ל9 או 10. האוטו היה מצוין.

×
×
  • תוכן חדש...