Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב:

ברשותי 206 שנת 2007 אוטומט מנוע 1600 ויש לי מספר שאלות

1) תושבת תחתונה אצלי מגיעה עם בוקסה 65 מ"מ ועד כה לא נתקלתיבתושבת איכותית

האם זה בסדר לפרק את הבוקסה ולבצע חריטה פנימית ל70 מ"מ? (היצעהבוקסות האיכותיות של 70 מ"מ יותר גבוה מ-65 מ"מ)

2) תושבת ימנית עליונהמגיעהעם שתי תושבת "סטופר" קידמית ואחורית, באיזה מצב יש להחליף אותם? האם ישמרווח מסויים שמעיד על צורך בהחלפה?

3) שמתי לה שבעת סיבוב ההגה המשאבה דיי מרעישה (זמזום) האם זה תקין?ההגה דיי קשה (בעיקר אחרי שהאוטו חם)

4) לגביי שמן גירמקורי, זה מגיע בבקבוק אפור של ESSO

בחנויות חלפים בנתיים מצאתי רק בקבוק אפור עם הכיתובית PRO, האם זה בסדר או שעדיף לחפש בכל זאת של ESSO?

תודה מראש!

פורסם

בנוגע לזמזום.

שמתי לב, כאשר מסובבים את ההגה בפיג'ו 206, ישנו זמזום.

הבחנתי כי זה דבר רגיל (לעניות דעתי), עד רמה כלשהי של רעש.

 

לשם זה, ממליץ לכם ללכת למוסך לבדוק את זה.

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...