Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת האופנוע מנס הרים - כ"ע


shark-dci
שימו לב! השרשור הזה בן 3474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב הסרת הקישור לסרטון - אני לא רואה הצדקה לכך, בהתחשב שהקישור לסרטון מפורסם בהרבה מאוד פורומים בארץ ובעולם, בהם הרבה יותר צופים מהאתר הזה.

עריכה אחרונה על ידי נהג מתחיל
נערך והוסרה התייחסות לתוכן שנמחק
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 410
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוב - בוא נניח שנסע במהירות מופרזת. האם אתה מוצא קשר בין זה לבין העובדה שהרכב היה בנתיב הנגדי בכביש דו סטרי?

 

האם אתה מקפיד כל העת על המהירות החוקית?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הסרת הקישור לסרטון - אני לא רואה הצדקה לכך, בהתחשב שהקישור לסרטון מפורסם בהרבה מאוד פורומים בארץ ובעולם, בהם הרבה יותר צופים מהאתר הזה.

 

שיהיה להם לבריאות. הסרטון הוסר לא מתוך צנזורה אלא מתוך כבוד למת ולמשפחתו. עוד פניה אחת בנושאי שיקולי ניהול כאן ואתה חוטף התראה (והשרשור נמחק).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב - בוא נניח שנסע במהירות מופרזת. האם אתה מוצא קשר בין זה לבין העובדה שהרכב היה בנתיב הנגדי בכביש דו סטרי?

 

האם אתה מקפיד כל העת על המהירות החוקית?

 

השכבת האופנוע במהירות כזו, בסיבוב מהסוג הזה, אינה משאירה שום מרווח טעות במקרה שיש צורך לתקן את המסלול בגלל נהג אחר.

אני לא נושא הדיון כאן. וכן, אני עושה הכל בכדי לנהוג בהתאם לתנאי הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד כאן לא יכול לקבוע מי אשם ולמה.

מה הקשר לעבירות מהירות קודמות של הרוכב?

זה בערך על אותה רמה של לאמר שהנהגת אשמה כי היא אישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השכבת האופנוע במהירות כזו, בסיבוב מהסוג הזה, אינה משאירה שום מרווח טעות במקרה שיש צורך לתקן את המסלול בגלל נהג אחר.

אני לא נושא הדיון כאן. וכן, אני עושה הכל בכדי לנהוג בהתאם לתנאי הכביש.

 

אופנוע חייב להישכב כדי לפנות, ככה זה עובד. פיזיקה. לגבי מרווח טעות - נסיעה בנתיב הנגדי אינה טעות, היא סכנת חיים, כפי שהודגם היטב כאן. האופנוען שילם על הטעות הזאת בחייו.

 

הרבה ישראלים לא מכירים את המילה, זה נקרא כבוד.

כבוד למשפחה שביקשה להסיר. רוצה לראות? לא פה. פה מכבדים.

 

+1. קשה עם זה לאנשים כאן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה להם לבריאות. הסרטון הוסר לא מתוך צנזורה אלא מתוך כבוד למת ולמשפחתו. עוד פניה אחת בנושאי שיקולי ניהול כאן ואתה חוטף התראה (והשרשור נמחק).

 

הגבתי והערתי בצורה מכובדת, ומה שאתה עושה זו סתימת פיות ברוטלית. אני תורם פה מספיק, כולל בהרבה מאוד עזרה אישית לחברים אחרים בפורום. אם אי אפשר לנהל פה דיון באופן תרבותי בשאלה מה ראוי או לא ראוי לפרסום, אני מוותר על השתתפותי כאן.

אפשר למחוק את השרשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא ראית מה זה סתימת פיות ברוטלית אצלי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הוא כנראה נסע מהר. כל מי שטרח לציין זאת כגורם עיקרי בתאונה כמובן לא עבר את המהירות המותרת מעולם?

נסע לו רכב בנתיב! בכביש דו סיטרי עם מסלול אחד לכל כיוון היה מולו רכב! הוא היה בנתיב שלו אז הרכב משום מה היה בנגדי. אולי החליט בעקבות האווירה הפסטורלית שהוא באנגליה. זה הגורם העיקרי לתאונה! רכב בנתיב הנגדי ועוד אחרי סיבוב.

 

ח"ח על הורדת הסרטון.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב על אופנוע לא מסוכן, לרכב על אופנוע במדינה מלאת דבילים כמו ישראל (או רוסיה, או דאעש) - מסוכן מאד.

ולמרות הכל, מדובר פה על רוכב שקול מאד, שהטעות היחידה שלו היא שניסה להתחמק במקום להפיל את עצמו בכח לרצפה, אבל זאת רק הדיעה שלי, ואולי במקומו הייתי מוצא את עצמי עף באוויר גם כן.

לכל אותם גאונים שחושבים שמהירות הרכיבה היא שהרגה את הרוכב, אתם מוזמנים לפנות לאור ירוק ולהציע להם את השירותים שלכם, פה זה לא ילך, מקווה רק שלא תמצאו את עצמכם פעם באיזה סוזוקי קטנה כשמולכם מופיעה מבעד לעיקול משאית, ש"ריחפה לה" לנתיב הנגדי.

ולבחור שחושב ש190 על אופנוע ב431 זה פשע או.. כמו שמערכת המשפט האהובה שלנו (נו אתם יודעים... זאת שמשחררת רוצחים) כבר קבעה - "מהירות קצה" - שים לב למהירות שלכם פעם הבאה שאתם עולים על 431 או 6, אם במקרה תראו שם 111 קמ"ש, אל תבזבזו רגע, מיד תעדכנו את היעד בוייז לתחנת המשטרה הקרובה והסגירו עצמכם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני לגבי ההשכבה, לפני כשנה וחצי הייתי עד לתאונה כמעט זהה באותו מקום. במקרה ההוא הרוכב זרק עצמו מהאופנוע ונפצע.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכלס עם שטיפת המוח שאנחנו עוברים כאן בהנהגת אור ירוק שמהירות אחראית לנגע תאונות הדרכים אין פלא שזה מה שאנשים חושבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני האחרון שיכול להתחסד בנוגע למהירות חוקית בכביש, אבל במקרה הזה אין לי ספק שלמהירות הייתה השפעה מכרעת. הרוכב יצא מסיבוב עיוור שאותו הוא עבר בהשכבה על המגבלות (כן, אופנוע צריך להטות כדי לפנות, אבל זה לא שחור לבן, יש הטייה של 10 מעלות ויש הטיה של 45 מעלות..). במהירות שהוא יצא מהסיבוב למרחק שאליו הוא ראה לא היה לו שום סיכוי להתחמק מכלום, זמן התגובה בלבד הוא שניה אחת בערך, ובזמן הזה הוא סגר את כל המרחק מהסיבוב עד ההתנגשות.

ברור שאם הוא היה יוצא מהסיבוב על חצי מהמהירות שהוא נסע בה, היה לו הרבה יותר סיכוי לחמוק מהרכב. כמובן שכל זה לא פוטר את הרכב מהטמטום של נסיעה בנתיב הנגדי, אבל במקום הרכב יכלו להיות שם כל מיני הפתעות אחרות.

רכיבה על אופנוע זה דבר מסוכן, נקודה. בארץ בטח, אבל בכל מדינה שיש בה תאונות דרכים (שזה כל מקום בעולם). עצם העובדה שאתה יושב חשוף בכביש, הופכת את סיכויי ההשרדות שלך לנמוכים משמעותית מול האופציה של לשבת ברכב שמגן עליך עם אזורי קריסה, כלוב נוסעים, חגורות, כריות אויר וכו'.

כשלוקחים את הרכיבה לקצה מגדילים את הסיכוי לתאונה עוד יותר, אין מה לעשות עם זה. בכביש תמיד יהיו הפתעות ומצבים לא צפויים, וגם האופנוען הכי מיומן הוא עדיין בן אנוש וזמן התגובה שלו מוגבל, וגם יכולת שינוי הכיוון והבלימה של האופנוע מוגבלת. כל הדברים האלה מושפעים באופן מהותי ממהירות הנסיעה.

 

קרוב משפחה שלי נהרג בתאונה די דומה - למי שזוכר התאונה עם הטרקטור ו-3 האופנוענים ליד כרמיאל. הוא יצא מסיבוב במהירות מאד גבוהה כנראה, טרקטור יצא מדרך צדדית וכנראה העריך שגם אם יבוא רכב מקצה שדה הראיה שלו הוא עדיין יספיק לחצות, אבל הוא לא ציפה לרכב שנוסע במהירות כפולה או משולשת מהמהירות המותרת, וכך יצא ששלושה אופנועים נמרחו עליו, הראשון נהרג.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...