Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד להתנהל מול חברת אלבר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי פשוט מוציאים אותם כדי להעביר מטענים מעל לגובה המדף וכנראה שוכחים להחזיר.

את היונדאי רכשתי ללא מדף אבל הוא הגיע ומעולם לא טרחתי לפרק אותו מהרכב, כולל אחרי קניה גדולה באיקאה והובלה של כמה קרטונים עם מוצרי חשמל.

פורסם
בכל מקרה, הייתי ניגש למנהל הסניף עם אסמכתא של הצעת מחיר של אחת מחברות חלקי החילוף המוכרות

ודורש החזר כספי על סך אותו סכום של הצעת המחיר או שפשוט

ידאגו למגש תא מטען לרכב (תבדוק את שלמותו! חשוב מאוד!).

אם אחד משתי האופציות שהצעתי לא מתממשת תגיד להם שאתה משאיר את הרכב המגרש

ותעמיד אותו באמצע המגרש, ממש צמוד לרכבים השונים למכירה.

 

ומה זה בדיוק יתן לו ? עוד כמה ימים של אי שימוש ברכב הפרטי .

פורסם

ביום חמישי בבוקר התקשר אלי הסוכן שמכר לי את הרכב, אמר לי להגיע אחרי העבודה.

כשהגעתי גלתי להפתעתי שהם רכשו מהיבואן את החלק המקורי!!!

הייתי בטוח שיתנו לי חלק משומש שלא במצב טוב.

כרגע הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שלא בקשתי קאפות לג׳אנטים.

תודה רבה לכם. אני כמעט קניתי עצמאית את החלק ואלמלא החפירות שלי לא היה זז כלום.

פורסם
ביום חמישי בבוקר התקשר אלי הסוכן שמכר לי את הרכב, אמר לי להגיע אחרי העבודה.

כשהגעתי גלתי להפתעתי שהם רכשו מהיבואן את החלק המקורי!!!

הייתי בטוח שיתנו לי חלק משומש שלא במצב טוב.

כרגע הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שלא בקשתי קאפות לג׳אנטים.

תודה רבה לכם. אני כמעט קניתי עצמאית את החלק ואלמלא החפירות שלי לא היה זז כלום.

 

טוב לשמוע שהכל הסתדר ועוד קיבלת מקורי.

פורסם

טוב לשמוע!

במקרה שלי הסוכן עשה "השלמת ציוד", היו חסרות 2 קאפות והוא פשוט לקח מבראבו אחרת שעדיין לא נמכרה :D

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
הוא פשוט לקח מבראבו אחרת שעדיין לא נמכרה :D

אולי זאת של פותח השרשור :hihi:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בתיאוריה אפשרי, אם היא עמדה שם כחצי שנה :)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

×
×
  • תוכן חדש...