Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמן דוחק והגיע הזמן לחפש רכב.

2 מתמודדות הגיעו לקו הסיום, אני מודע לעובדה שהקיה היא אחותה של היונדאי.

 

מבין שתי המכוניות בשנתון 2012, על איזו מכונית הייתם ממליצים?

אשמח לשמוע קצת חוות דעת ממי שמחזיק באחת המכוניות (או בשתיהן) בשנתון המדובר - 2012

 

אני מחפש אוטו משפחחתי, אמין ונוח.

הורים + 2 ילדים (אוטוטו נעבור ל2 כיסאות בטיחות, כרגע כיסא בטיחות וסלקל)

חשובה האפשרות לביטול כרית האוויר מקדימה.

 

עוד שאלה, מה המחירון של כל אחד מהרכבים? אתם חושבים שיהיו מבצעים לקראת החגים בחברות הליסינג?

 

תודה

פורסם

ב-2012 שווק הדור הראשון של ה-I30 וגם הדור השני. אם מדובר בדגם החדש אז היונדאי עדיפה.

אם בדגם הישן אז הבחירה היא קצת עניין של טעם.

ליונדאי משוב אחורי מרווח יותר בזכות בסיס גלגלים גדול יותר משל הקיה (ע"ח תא המטען) וגם אבזור נוסף כמו סאנרוף ופנסי ערפל.

לקיה תא מטען גדול יותר אך מושב אחורי צפוף יותר. לזכותה כיול מתלים עדיף לדעתי ובידוד רעשים מוצלח יותר מזה של הינדאי.

פורסם

ליונדאי לא הדגם החדש יש תא מטען הכי גדול בהשוואה לדגם החדש ולקיה סיד 2012.

544 ליטר לעומת 528 לדגם החדש ו534 לסיד.

 

ובסיס גלגלים של 270 ס"מ, גדול ב5 ס"מ מהמתחרות.

 

נראה לי שהתשובה ברורה, אלך על היונדאי הI30CW 2012 הדגם הישן.

מישהו נוהג בכזו מכונית ויכול לחוות את דעתו?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...