Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ז

 

שים לב שלא הכנסתי כאן את אובדן הערך מכיוון שזוהי הוצאה לא ישירה והיא לא תשפיע עלייך חודש בחודשו אלא לאחר מכירת הרכב וביכולתך לרכוש רכב חדש.

 

 

הגישה הנכונה היא להתחיל לחסוך להחלפת הרכב מיד עם רכישתו - בהוראת קבע בסכום דומה לאומדן אבדן הערך החודשי. מצד אחד כך חשים בירידת הערך, ומצד שני יש פחות הפתעות בהחלפתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הגישה הנכונה היא להתחיל לחסוך להחלפת הרכב מיד עם רכישתו - בהוראת קבע בסכום דומה לאומדן אבדן הערך החודשי. מצד אחד כך חשים בירידת הערך, ומצד שני יש פחות הפתעות בהחלפתו.

 

לגמרי מסכים איתך, ואצלי בתחשיבים אני תמיד מכניס 15%-20% אובדן ערך ע"מ לכמת עלות חודשית כללית.

מחוץ לתקציב השוטף אני מוסיף גם 5000 ש"ח שנתי עבור בלת"מים (ואין הכוונה לצמיגים או מצבר) כך שאם לא קרה דבר הדורש שימוש בכסף זה במשך השנה זה יתווסף להון של הרכישה הבאה.

 

אני אף פעם לא קונה 'על הקשקש'...

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
לגמרי מסכים איתך, ואצלי בתחשיבים אני תמיד מכניס 15%-20% אובדן ערך ע"מ לכמת עלות חודשית כללית.

מחוץ לתקציב השוטף אני מוסיף גם 5000 ש"ח שנתי עבור בלת"מים (ואין הכוונה לצמיגים או מצבר) כך שאם לא קרה דבר הדורש שימוש בכסף זה במשך השנה זה יתווסף להון של הרכישה הבאה.

 

אני אף פעם לא קונה 'על הקשקש'...

 

אלי

 

תודה רבה לכם על העצות!

 

רכבים נוספים ממולצים?

פורסם

מקפיץ (מקווה שזה בסדר).

בנוסף - כל מי שייעץ לגבי החלטה - אני במצב שרכב יעזור לי בצורה מאוד משמעותית - לימודים, עבודה, חברה, חברים, קניות, בילויים וכדומה.

אשמח לקבל עוד עצות והצעות, כמובן שלא באמת קיים רכב מושלם שנכנס בתקציב, אך כמה שיותר קרוב לכך.

 

שוב תודה לעוזרים!

פורסם

אם הגטס ירדה אז תנסה גרנדה פונטו או ניסאן מייקרה, תוכל למצוא ב-30K שנת 2009, אולי טיפה למתוח את התקציב.

שתיהן חסכוניות בדלק ולא יהוו בעיה בנסיעות ארוכות.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
אם הגטס ירדה אז תנסה גרנדה פונטו או ניסאן מייקרה, תוכל למצוא ב-30K שנת 2009, אולי טיפה למתוח את התקציב.

שתיהן חסכוניות בדלק ולא יהוו בעיה בנסיעות ארוכות.

 

תודה.

 

מעדכן ממש מעכשיו - ראיתי שברולט ספארק, ידנית, 1200, 2011, 39333 ק"מ.

 

דורש 38500, דיברנו על 36000.

 

רכב במצב מציאה, לפחות לדעתי, ממש נראה חדש, חוץ ממכונת קטנה שתטופל בתשלום שלו, הרכב נקי.

אבצע בדיקה בכל מקרה לראש שקט.

 

מישהו יודע, ניסה, מכיר?

 

תודה!

פורסם

כן מכירים,לא העי חסכונית בקטגוריה אבל זריזה,היתרון שלך בעומס אז המנוע מתבטא יותר,הרכב אוהב סלד ולכן בעליות תרגיש את הכוח יותר,לי היה נוח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חפש ברשת סקרי אמינות. הספארק מככבת שם, ולא מהצד הנכון של הטבלה.

 

תודה על התגובה.

 

לצורך העניין אני ממש קרוב לסגירה, מה כן ממולץ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...