Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

כמו שרשמתי בכותרת .בנוסף לכך ,גם נורית מפסק סירקוליזציה לא דולק.

מישהו יכול לכוון אותי אם מדובר בנתיך כלשהו או איזה מהם ?!

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

מתחת להגה בצד שמאל יש פיוזים וממסרים.

התקלה שאתה מתאר היא לרוב ממסר ו/או תקע של הממסר, שרופים.

הוצא את הממסרים אחד אחד ובדוק מי מהם שרוף.

חזור לעדכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בוקר טוב איציק ,ותודה על התגובה .

אכן הזכרת לי על הממסרים האלה (כ-3 במספר).

הרכב הוא של זוגתי ואני נזכר שלפני מספר חודשים ,מערכת האיתות עשתה בעיות ואחד הממסרים שם "ישב לא טוב".

לקראת סוף היום אבדוק .

 

תודה לך והמשך יום טוב.

 

בברכה

מוטי

פורסם

קרה גם לי השבוע,התפרק לי המפוח של המזגן שנמצא במושב נוסע וגרם לקצר,הרכבתי חזרה את המפוח והחלפתי פיוז של 20a והבעייה נפתרה.

פורסם

ירדתי לרכב .הפיוזים נבדקו ונמצאו תקינים. בבית הפיוזים קיימים 3 ממסרים כשאחד מהם שייך למערכת האיתות.נבדקו מגעים עם השניים האחרים ולא יודע איך ואם הממסרים האחרים תקינים .

ביום ראשון אכנס למוסך /חשמלאי .

אם יש רעיונות נוספים - אשמח.

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

עדכון :

איציק צדק.

הרכב נכנס למוסך היום על גומיית צירייה ועל הדרך הועבר לחשמלאי באמצעות המכונאי. 300 ש"ח בעבור החלפת ממסר ו"נתק" (כן,בטח) .

לא היה לי כוח וזמן לויכוחים על העלות הזו .שיהיה לו לבריאות.

 

בברכה

מוטי

פורסם
מה הבעיה? מחיר סביר לבעל מקצוע שפתר בעיה שאתה לא מבין בה.

 

300 ש"ח לשליפת ממסר והכנסת אחר הוא מחיר יקר לעניות דעתי בין אם אני מבין או לא ,

כשאתה לוקח בחשבון עלויות חלק ,זמן עבודה מושקע בתוספת גילום הוצאות עסק.

 

אבל באמת שלא בא לי להכנס איתך לויכוח ענייני בנושא בגלל אופן וצורת הניסוח שלך.

 

שא ברכה

מוטי

פורסם

זה לא נגמר בהחלפת הממסר בלבד, זה מצריך פירוק של השקע שלו (תושבת עם המגעים שהוא מתחבר אליה), והחלפה של הסופיות שמתחברות לממסר.

לרוב הממסר נשרף בחיבורים ולכן לא מספיקה רק החלפה של ממסר.

300 שח זה סכום הוגן לאיתור תקלה והחלפת ממסר- אפילו שמדובר "רק" בממסר (ששווה כמה עשרות שקלים בלחץ).

במקרים כאלו בדיוק אתה משלם על המקצועיות (קרי: היכולת לאתר את התקלה בזמן קצר) של החשמלאי והניסיון שלו.

 

פעם היה לי רכב במוסך שעבר 3 מוסכים ולא הצליחו לפתור לו תקלה (הרכב לא הניע).

הרכב נדד במשך כמה שבועות בין מוסכים.

יום בהיר אחד הוא הגיע אליי. פתחתי צמה קטנה ומצאתי חוט מנותק (נקרע). הלחמתי את החוט והרכב הניע כמו חדש.

גביתי על התיקון 1000 שח והלקוח עוד רצה לנשק לי את הרגליים על זה שתוך יום פתרתי לו תקלה של כמה שבועות.

מקצועיות וניסיון הם דברים ששווים ה-מ-ו-ן כסף, גם ללקוח וגם לבעל המקצוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום איציק .

תודה על ההסבר .

לפי זמן שהות הרכב אצל החשמלאי והמכונאי שנכח במקום היה מדובר רק בהחלפת ממסר.

המקרה שהצגת ,לא דומה /מזכיר (לעניות דעתי) את מה שקרה אצלי.

העיקר שהמזגן עובד ובת הזוג מרוצה (זה בדרך כלל שווה יותר מ-300 :-D)

 

תודה על ההסבר והתגובה

 

בברכה

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...