Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש אך ורק אמינות וחסכון בדלק. הסיריון שמתאימות לתקציב שנת 2004 והיאריס 2002. היתי רוצה לשמוע מהמומחים איזה רכב עדיף ומאיזה סיבות? יש בלוח סיריון אחת יד ראשונה עם 80000 ויאריסים על קילומטרז בממוצע של 130000 בהנחה ושניהם טופלו כראוי מה עדיף?

פורסם

איני רואה סיבה לשלם 30 אלף על יאריס 2002,בכזה תקציב ניתן לרכוש גטס למשל 2007/8שתהיה כניראה אפילו יותר אמינה,כי משמועתית יותר חדשה.

לגבי הסריון,אני באמת ממליץ להוסיף עוד 3-4 אלף ולחפש כבר את הדגם החדש ולא את הישן.

אתה מחפש רק אוטומטית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על תשובתך. מחפש רק אוטומטית. לא רוצה את הגטס. הסיבה שהתמקדתי די בסיריון בגלל מוניטין האמינות שלה והחסכון בדלק לדעתם של רבים ש "מבינים" האם לדעתכם היונדאי גטס אמינה וחסכוניתכמו היאריס או הסיריון?

פורסם

ההבדל בין הסריון לגטס מבחינת צריכת דלק לא יהיה גדול,היאריס לפי הדיווחים פה יותר חסכונית,אבל בכזה סכום זה ממש לא מצדיק את זה.

האם גטס תהיה אמינה כמו הסריון ויאריס? בהחלט כן,הגטס הוכיחה את עצמה בהצבא,בתנאים מאוד קשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היא באמת אמינה וחסכונית,אבל אתה משלם הרבה כי זה טיוטה,אם היו קוראים לה פיאט יאריס והיא הייתה באותה מידה חסכונית ואמינה היית משלם בערך 15 אלף,אבל!

אל תשלם רק על שם של רכב כשבמחיר הזה יש רכבים בשם אחר לא פחות טובים,אל תהיה פראייר של מותג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בגלל שיש עדר שהחליט שטויוטה לא מתקלקל גם אם לא מטפלים ברכב,

ויפני ויפני ויפני, (יכול להיות שלפני 20 שנה הייתה יותר הצדקה לדבר), אבל הפערים הצטמצמו מזמן,

וכל בעל קורולה שנת 1999 חושב שיש לו ביד איזה יין מטורף שמשתבח עם השנים,

ומנגד יש את אלו שיחשבו שזה נכון וישלמו את המחירים המופקעים האלה על רכבים שחוגגים בר מצווה ומעלה,

במקום לקנות רכב עם כמה שנים פחות על הכביש וסביר שעם רמת בטיחות עדיפה.

 

בגלל זה.

 

נב,

 

גם אם רכב קצת פחות חסכוני (אם הנסועה השנתית שלך היא לא אדירה, ההפרש לא יהיה גדול).

 

 

so far so good so what

פורסם

מה לדעתכם צריך להיות הגבול העליון מבחינת קילומטרז? האם רכבים שטופלו כראוי עם 200000 קילומטר יכולים להיות אופציה?

פורסם

200 אלף לגטס 2008 זה המון,ממוצע זה 17 אלף בשנה בערך,אבל שוב,כול מקרה לגופו,פשוט בתקציב שלך אין טעם לקנות רכב עם ק"מ גבוה כול כך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ההבדל בין הסריון לגטס מבחינת צריכת דלק לא יהיה גדול,היאריס לפי הדיווחים פה יותר חסכונית,אבל בכזה סכום זה ממש לא מצדיק את זה.

האם גטס תהיה אמינה כמו הסריון ויאריס? בהחלט כן,הגטס הוכיחה את עצמה בהצבא,בתנאים מאוד קשים.

 

לגבי נושא האמינות מסכים איתך לחלוטין הגטס הוכיחה עצמה כאמינה ביותר, לגבי החיסכון ההבדלים בינהם יכולים להגיע ליותר מ20% (ממוצע של סריון יהיה 1\15+ ללא בעיה, הגטס יותר בכיוון של 1\12).

פורסם

נניח והוא נוסע 15K בשנה,ההבדל יהיה באזור ה 1800 שקל לשנה,וזה אם באמת הסריון עושה 1/15.

כלומר בחודש תוספת של 150 שקל, אם פחות אז ההבדל גם לא יהיה רציני כול כך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...