Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. יש ברשותי הונדה סיוויק הצאבק 98. החלטתיי להחליף את המערכת הקיימת Pionner deh-1150mp למערכת יותר חדשה + עם חיבור usb ואוקס + הצגת שם השיר בצורה נוחה וגדולה כלומר מסך שיהיה נוח + כמובן שיהיה איכותי עד כמה שאפשר. (+ואם אפשר חיבור לגלקסי אבל זה לא מחייב).

כעיקרון רוצה לקנות את המערכת באיביי.

(בנוסף החלפתי את הרמקולים אם זה עקרוני לדעת ל מקדימה 6.5 230וואט פיוניר ומאחורה 6×9 400וואט פיוניר).

אז מה שנשאר זה להחליף את המערכת ליותר מתקדמת וכל החיבורים smile.gif אני ממש אשמח לעצות.

התקציב עד 350 שח. לא משנה לי חברה ( אלא אם כן חייב פיוניר בגלל הרמקולים ).

תודה לעוזרים!

Honda Civic Hatchback 1998

פורסם
אין סיבה לרכוש בחול,תרכוש בארץ Pioneer DEHX2650UI עונה על כל הדרישות שלך.

 

מנסה לחסוך בכסף...

Honda Civic Hatchback 1998

פורסם

מכשירים זולים לא משתלם לרכוש בחו"ל

תרכוש את ה-Pioneer DEHX2650UI הנ"ל הוא מכשיר בסיסי טוב מאוד ועונה על כל הדרישות שלך.

בנוסף ברכישה מארה"ב תדרי הרדיו האמריקאים אינם זהים לתדרי הרדיו בישראל.

פורסם
מכשירים זולים לא משתלם לרכוש בחו"ל

תרכוש את ה-Pioneer DEHX2650UI הנ"ל הוא מכשיר בסיסי טוב מאוד ועונה על כל הדרישות שלך.

בנוסף ברכישה מארה"ב תדרי הרדיו האמריקאים אינם זהים לתדרי הרדיו בישראל.

 

ראיתי שיש שם הרבה עם FM וAM. זה לא מתאים?

וראיתי את המערכת הזאת, היא נראת לי יקרה מידי.. ראיתי כאלה שנראות יותר טוב ויותר זולות....

ואני לא נעול רק על פיוניר.. למרות שאני מצד שני לא יודע אם זה משנה שהרמקולים של חברה אחרת והמערכת של חברה שנייה.

Honda Civic Hatchback 1998

פורסם

זה לא תחרות "מלכת היופי" אם אתה רוצה מכשיר איכותי

שעונה על הדרישות Pioneer DEHX2650UI הוא המכשיר הטוב ביותר לדעתי שניתן להשיג בגבול ה-400 שח.

 

אם אתה חולק על דעתי אשמח אם תציג מכשיר שהוא לדעתך עדיף וניבחן אותו.

פורסם
זה לא תחרות "מלכת היופי" אם אתה רוצה מכשיר איכותי

שעונה על הדרישות Pioneer DEHX2650UI הוא המכשיר הטוב ביותר לדעתי שניתן להשיג בגבול ה-400 שח.

 

אם אתה חולק על דעתי אשמח אם תציג מכשיר שהוא לדעתך עדיף וניבחן אותו.

 

זה משנה אם הרמקולים של חברה אחת והמערכת של חברה אחרת? ואני לא מחפש משהו מפציץ מידי.. משהו די סטנדרטי.. עם כל החיבורים פשוט.. בטווח ה300.. גג 400..

ושאני אומר על כאלה שנראים יותר טוב אני מתכוון שיש להם למשל מסך תצוגה הרבה יותר יפה שמראה יותר מ12 תווים. כי למשל שאני כותב את שם השיר וצורב דיסק במערכת שיש לי כרגע זה מראה רק את 12 תווים הראשונים ולא ממשיך לרוץ על שאר שם השיר לדוגמא.

Honda Civic Hatchback 1998

×
×
  • תוכן חדש...