Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וונטה נדלקת יותר מהרגיל בלאנטיס


roey_m
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בס"ד

 

ברשותי לאנטיס 2004. 1.6L

 

עשיתי טיפול לפני כחודש והחלפתי שמן מוטורקראפ מקורי עם פילטר שמן מקורי ועם פילטר אוויר מקורי (לפאגים לפני כחצי שנה אירודיום)

 

לפני זה היה שמן LM מתוסף mos2 עם פילטר שמן מקורי.

 

שמתי לב שמאז הטיפול הוונטה עובדת יותר מהרגיל. כל חנייה וכל עצירה הוונטה עובדת. יש לציין שאין איבוד מים ואין נזילות. יש לציין שהמנוע לא מתחמם, אבל זה מטריד אותי שעיניין שהוונטה עובדת יותר.

 

המזגן כבוי כמובן

 

יכול להיות שזה בגלל השמן??

 

או כיוון אחר? תודה ושבוע טוב :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק המלצה בתור אחד שיש לו לאנטיס בבית גם אם הרכב מתחמם זה יראה

באיחור ואם הוא טיפה מתחמם סביר שגם לא תראה כי השעון ברכב הזה לא מדוייק בעליל,

לכן הייתי מתחיל בבדיקת טרמוסטט.

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אופציות האחת לחמם את הרכב ולראות באמת שמים מתחילים לזרום, השני לפרק ולבדוק במים רותחים שהטרמוסטט נפתח - קח בחשבון שפירוק מצריךך החלפה של המים או הוספה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אופציות האחת לחמם את הרכב ולראות באמת שמים מתחילים לזרום, השני לפרק ולבדוק במים רותחים שהטרמוסטט נפתח - קח בחשבון שפירוק מצריךך החלפה של המים או הוספה.

 

לא בדיוק. ..

כי אם הטרמוסטט נפתח חלקית אז עדין יהיה סרקולציה אבל לא מספיקה.

 

ובשביל לבדוק במים רותחים הוא צריך מד מעלות כדי לדעת שהוא נפתח בטמפ' הנכונה , וגם שהוא נפתח עד הסוף.

 

ועוד דבר קטן, חוץ מהוספת מים הוא יצתרך להחליף כנראה אטם לפלנץ'

LANTIS 01 1.8 GLX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים , אבל לבדיקה ראשונים זה אמור לשקף בצורה טובה את מצב הטרמוסטט, האטם ,זה משהו פשוט שכל מכונאי עושה בעשר דקות.

אז זו לא ממש עבודה (רק צריך לדאוג לחומרים) אטם+סיליקון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרור השמן הוא מקורי של מוטורקראפט בצמיגות זהה לשמן הקודם. 10-40 חצי סינטטי.

 

האוטו לא מתחמם אבל מלחיץ הקטע שהוונטה עובדת הרבה יותר ממה שעבדה.

 

אני לא חושב שהרדיאטור סתום כי המים ירוקים ונקיים ולא נראה לי שככה ביום בהיר הוא יסתם.

 

יכול להיות שהשמן ליקווי מולי עם התוסף פשוט גורם למנוע להיות צונן יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...