Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ,

 

שוב פעם צריך את עזרתכם ,

דגם - יאנג 60 כ"ס ידני , 2003

 

ככה, ניכנסתי למוסך היום בבוקר כדי לבדוק את מצב מערכת הבלמים וקיבלתי את התוצאות הבאות ,

 

צריך להחליף -

 

2 דיסקים + 2 זוגות רפידות (לכל צד)

2 זוגות נעלי בילום (לכל צד)

גומי צירייה לגלגל אחד מקדימה

2 בולמים קדמיים , לטענה שאחד מהם נוזל ותמיד מחליפים בזוגות

 

צירפתי תמונות של שני הבולמים -

 

צד שמאל rmyzghtwmum3.jpg

 

צד ימין txczny2yjcxa.jpg

שלטענתו הוא נוזל ,

 

לקחתי ממנו הצעת מחיר - מחיר עבודה בלבד בלי חלקים

 

בסך הכל 700 שקל , נשמע הגיוני ?

 

בנוסף אשמח לטווח מחירים (פלוס מינוס ) לחלקים.

 

תודה !

פורסם

תודה על התגובות ,

 

הייתי היום בחנות חלפים והבחור שאל אותי לגבי צלחות קד' , האם הם קיר בודד או כפול ?

 

אפשר הסבר ?

פורסם

יש דיסקים מאווררים אשר נראים כמו שתי דסקיות מחוברות (למעשה זו יציקה אחת), ויש דיסקים לא מאווררים העשויים גוש מלא.

אצלך זה דיסק רגיל, לא מאוורר.

מחיר של כ-500 ש"ח לזוג דיסקים+רפידות , וזוג סנדלים לבלם תוף אחורי (תוצרת אירופית OEM) נראה לי סביר.

לפעמים צריך לחרוט את התוף האחורי וזו תוספת מחיר.

גומיה לציריה היא מוצר זול.

לא יודע מה מחיר הבולמים של פיאט אך רצוי לקנות בולמים מסוג תואם למקורי. האם ראית את הנזילה על הבולם?

פורסם

תודה !

 

מחיר הבולם שקיבלתי לאחד הוא 190 שקל לבולם יפני ! כמובן שאפשר לקחת משהו ב100 שקל לבולם סיני !

 

הבולם עצמו , אני לא ממש יודע להבחין אם הוא נוזל או לא , אבל לפי התמונות אחד , כולו שחור , מחומר כלשהוא

והבולם השני ניראה תקין .

 

אבל כפי שמכונאי וכי שהבנתי מקריאה בפורום , תמיד מחליפים בזוגות !

 

אשמח אם תציץ בתמונות , ואם אפשר לדעת מה נוזל בידיוק ואיפה המילוי שלו ?

פורסם

אם אלה בולמים של KYB, זו חברה ידועה של חלקי חילוף לרכב. המחיר נשמע טוב.

הבולם בתמונה נראה רטוב . לא משפצים בולמים אלא מחליפים אותם בזוגות.

פורסם

ממש תודה ,

אך שמח , נטו בשביל הלמידה, מה נוזל ? איך נוזל פתאום ? כי כל המפלסים של הרכב (שמן,מים,נוזל בלמים) הכל תקין !

×
×
  • תוכן חדש...