Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*מוכר רכב של דוד שלי כי הוא לא דובר עברית כל כך טוב*

 

פיג'ו 307 שנת 2004. רמת גימור XS המפוארת (פסי קישוט בצבע הרכב, בקרת אקלים וכו').

ק"מ נמוך 126,000 ק"מ. יד 3 (02 ברישיון).

בבעלותו מעל שנתיים.

לרכב יש טיימינג, מותחנים, ומשאבת מים מלפני שנה בערך (לא יותר מ 10 אלף ק"מ).

לפני פחות מחצי שנה הוחלפו שלושת הרדיאטורים של הרכב.

מצבר חדש יחסית גג 8 חודשים.

צמיגים קדמיים של TOYO עברו 10 אלף ק"מ, האחוריים גם חדשים אבל של חברה סינית (וגם הרזרבי).

אין דהייה של צבע בכלל, צבע מאוד מיוחד אפור עכבר.

לפני חודש הוחלף שמן מנוע של ליקווי מולי, נוזל קירור ייעודי ופילטרים.

 

הריפוד של הגג הוחלף גם הוא עקב זאת שהוא צנח.

 

הכל תקין ברכב, הכל עובד, שמור בצורה מעולה. הריפודים בפנים גם כן מעולים.

 

(כמו שניתן ליראות בתמונות ישנם שיפשופי חנייה כי הבעלים הראשון של הרכב היה גר בת"א :? )

 

המחיר: 20,000 ש"ח סופי בהחלט.

 

הקונה מרוויח באמת רכב שהושקע בו מעל ומעבר ולא צריך להשקיע בו כלום רק למלא דלק.

×
×
  • תוכן חדש...