Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לנו בבית סיאט איביזה חדשה מהחברה, ולמרבה הצער נוצר סדק בשמשה הקדמית מגורם לא ידוע (קור,מכה).

למי צריך לפנות במקרה כזה? לצ'מפיון מוטורס מכיוון שהוא באחריות? או לערב את הביטוח?

הביטוח מכסה שבר, השאלה מה ההגדרה של שבר וסדק?

בתודה מראש!

פורסם

רק לביטוח, יש לבדוק שיש בפוליסה הרחבה לשבר שמשות, הגדרה של שבר לפי הפוליסה זה שהוא עובר על כל עובי השמשה (גם סדק) ולא שריטה או שפשוף, כלומר אם יש סדק בלבד ולו הכי קטן אבל הוא על כל עובי השמשה אז יש כיסוי.

ההחלפה תהיה בחינם וללא השתתפות עצמית. אבל ישימו שמשה תחליפית ולא מקורית, אם תרצה לשים מקורית תצטרך להשלים מכיסך.

פורסם

פעל בהתאם לסדק , שבר .

אם הוא מגיע לאחת מפינות הגומיה - אפשר כי זה סדק התפשטות התכוצות החומר , ונוצר לחץ לכיוון השמשה .

בעיה זו אמורה להיות מכוסה ע"י היבואן באחריות - זו בעיה בהדבקת השמשה אשר לא השאירה מרווח תנועה .

 

אם יש סימן עגול באזור הסדק - כנראה פגיעה חיצונית כגון חפץ , אבן , אשר פגעה בשמשה וסדקה אותה .

ואז זה באחריות הביטוח .

 

גש לזגגות חלונות זכוכית לרכב - כגון : קארגלס , אוטו גלס , א..א גלס

ונסה לאמת את סוג הפגיעה , אח"כ בהתאם לתשובה פנה למוסך מורשה יבואן , או הביטוח .

בדוק טוב את סוג השמשה אשר יש ברכב ( בשמשות מסוימות יש הַכְהָיָה , ואו חיישני אור גשם וכו' ) בקש שמשה מקורית או תואמת בדיוק .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שתדע שקומבינה ידועה במקומות האלו זה תשלום על גומייה , תתחיל להתעצבן התשלום יבוטל .

ראיתי מקרה שחייבו אדם בתשלום על גומייה למרות שברכב שלו בכלל אין גומייה ,שיטת מצליח במיטבה .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
שתדע שקומבינה ידועה במקומות האלו זה תשלום על גומייה , תתחיל להתעצבן התשלום יבוטל .

ראיתי מקרה שחייבו אדם בתשלום על גומייה למרות שברכב שלו בכלל אין גומייה ,שיטת מצליח במיטבה .

 

שמעתי משכן שנשברה לו שמשה על השיטה הזו - לוקחים כמה מאות שקלים על ה 2 מטר גומיה הזו.

איפה אפשר לקנות גומייה כזו ? אולי אצל זגגים ? , הייתי קונה בעצמי ומביא להם - חחחח

פורסם

תודה לכולם על העזרה!!

לאחר הסתכלות ברורה ומעמיקה רואים שהסדק מתחיל מלמטה מאזור הגומיה, האם זה בעייה של היצרן ובכך לפנות לצמפיון? או שהביטוח צריך לשאת בתוצאות?

(תמונה של השמשה תעלה בקרוב).

פורסם

קשה לדעת איך נוצר הסדק בלי תמונה.

שים לב שביטוח שמשות הוא נפרד מהביטוח המקיף, בד"כ הוא חלק מביטוח הגרירה. בדוק את הפוליסה הזו, זה אמור להיות מפורט שם.

עוד דבר-

ברכב חדש אין שום סיכוי שיצטרכו להחליף גומיה, מאחר ואין סיכוי שהיא התייבשה.

בנוסף רכב חדש עד שנה על הכביש עליך לדרוש(ואמור גם לקבל) חלק חדש ומקורי בדגש על מקורי בלבד, למיטב זכרוני הכלל הזה חל גם על שמשות.

×
×
  • תוכן חדש...