Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב , במהלך נסיעה על אוטו של חבר(יש לציין שהנסיעה היתה רגועה וללא שום עומס מיוחד על הרכב) פתאום הבחנתי בעשן לבן עולה מכיוון הגלגל האחורי הימני. ישר עצרתי לבדוק מה קרה והדבר היחיד שהבחנתי בו היה קצת ריח של גומי שרוף. כל השאר היה נראה תקין. אפילו הצמיג לא היה חם במיוחד...

כל שאר הנסיעה הכל הלך חלק , אבל חבר שלי נשאר מעט מפוחד מהמקרה...

יש למישהו מושג מה יכול לגרום לכזאת תופעה ומה צריך לעשות איתה??

(דרך אגב , הרכב הוא קאיה ריו)

 

בתודה מראש , עמרי

וואלאק אתה!!

פורסם

קרה לאבא שלי בסובארו DL לפני 10 שנים. ממה שזכור לי זה היה בעייה בבלמים. אבל אני אשאל אותו כשיחזור בסוף השבוע רק כדי להיות בטוח.

 

אני הייתי הולך למוסך, אנחנו גררנו את האוטו לשם ולא נסענו בו. ככל הנראה הבלמי תוף שלך באותו הצד הלכו. יכול להיות שהצינור של השמן נקרע שם, והוא שיוצר את העשן והריח

פורסם

לפעמים משאבת ברקס תקועה (כל הברקס בגלגל הזה כל הזמן לחוץ) יכולה לגרום לתופעה כנ"ל.

 

יש לגשת למוסך לבידקת מערכת הבלמים - ללא דיחוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...