Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת Start & Stop- מה באמת עומד מאחורי זה?


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 1943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

אני חושב שהסרטון הזה מפריח את כל תחושות הבטן של המגיבים פה לגבי צריכת הדלק.

 

אני אוהב את הבחור הזה, יש לו סרטונים מאוד אינפורמטיביים, ואין כמו קצת הנדסה כדי לחדד את החשיבה.

זכור לי איזה שרשור עבר שהמסקנה בו היתה שמתחילים לבזבז דלק לאחר הרבה יותר מ7 שניות של עמידה בסרק, משהו סביב הדקה.

אני תמיד מכבה את המנוע אם אני יודע שאני הולך לעמוד סתם חצי דקה + (לא בפקק\רמזור).

מה שכן, אני חושב שהיה נכון להכניס לחישוב, גם אם זה זניח, את עלות המצבר\מספר התנעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי הרעיון מאחורי זה הוא לא החסכון בדלק אלא זיהום האויר.

לגבי המצבר/בלאי של המערכת - אני כבר עם מעל 92K עם רכב ליסינג. יוצא לי לכבות את המערכת לעיתים נדירות - המצבר מעולם לא הוחלף ולא היתה שום בעיה עדיין.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיף נידל המוערך בדק את הסוגיה בזמנו במבחן שערך במסגרת תוכניתו Fifth Gear.

במבחן התוצאה הוא קיבל שיפור בטווח של 10%.

 

בג'אז יש מערכת כזו ואנחנו נהנים ממנה בהחלט (גרים בת"א)! אפילו קצת מתאכזבים כשהמנוע לא כבה במצבים מסוימים ;)

 

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיו אני מאמין שרוב המתלוננים על המערכת לא גרים במרכז פשוט אז הם לא מבינים את היתרונות שלה.

 

גם אני פעם חשבתי שהיא מיותרת עד שעברתי למרכז ועכשיו גם אני כמוך מתבאס בכל פעם כשאני מגיע לרמזור והיא לא נכבית, מבאס גם הרעש ובעיקר המחשבה שהדלק סתם נשרף בנסיעות שלי מרמזור לרמזור.

 

זר למרכז לא יבין זאת :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נועד לחסוך רק בזיהום למרות שמירב הזיהום יתחיל ברגע שתלחץ על הגז. בעמידה הרכב שורף ומזהם מעט מאד . כוסית וודקה בשעה.
דווקא הפוך רכב שעומד לוקח יותר דלק שים לב שהצריכה בעירוני יותר גבוהה מבין עירוני לזה היה התכנון בנוסף ליעני הפחחת זיהום בתכלס המערכת הזאת מעצבנת יש לומר אפילו מרתיחה מעצבים לפעמים

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים היום כבר מזהים שהרכב מקדימה מתקדם ומניעים אוטומטית את הרכב עוד לפני שמרימים את הרגל מהברקס כך שזה עכשיו אמור פחות להציק

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זה עוד לא שמעתי שהקרוז קונטרול מסוגל עד כמה שאני יודע הACC מסוגלת לזהות מתי הרכב בפקק לצורך העניין מתחיל להתקדם והיא מציעה לך לחדש את הפעולה שלה עם נגיעה קלה בגז או ללחוץ על הכפתור שמפעיל אותה כדי לדרוך אותה מחדש שוב

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כמעט שבועיים שהמערכת לא עובדת לי, המחשב לא מכבה את המנוע, האם זה אומר שיש בעיה כלשהי?

 

הרכב מתנהג כרגיל ואין שום סימן לבעיה מבחינת התנהגות/רעש או נורה. אופי הנסיעות שלי בשבועיים האחרונים הן נטו עירוניות ויחסית קצרות אם זה קשור אבל בעבר היא כן היתה מתכבה משלב מסויים של הנסיעה גם אם היא קצרה.

 

המצבר די חדש אז זו לא יכולה להיות הבעיה. מה אומרים?

 

חסרה לי המערכת במירוץ הרמזורים היומי שלי.

 

ל S&S יש תנאים להתחלת עבודה, אני מניח שבכל רכב זה שונה . למשל באוקטביה אחד התנאים הוא שהנהג צריך להיות חגור (זה מתועד בספר רכב)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב מן הסתם אני חגור ואני לא רואה מה אני יכול לעשות כדי לעמוד ״בתנאים״ של המערכת. יש מצב שזה בגלל אופי הנסיעות שלי שהיה עירוני וקצר בלבד, או שהמצבר לא במיטבו ודורש החלפה. אני אראה בהמשך החודש אם הבעיה ממשיכה נקח את הרכב לבדיקה שיראו מה המצב של המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקודה קארוק החדשה למשל

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

נשמע מוזר מאוד. אתה ממתין ברמזור אדום והמנוע כבוי, הרכב לפניך גלש קצת קדימה כמו שלפעמים נהגים עושים, עדיין רמזור אדום ומנוע של הרכב שלך מניע, מבלי שעדיין אין לך כוונה בכלל לתחיל נסיעה?

נראה לי שזה לא עובד ככה. לפחות זה לא ככה לפי ספר הרכב של סקודה קרארוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן כך בקארוק. הרכב מזהה תנועה של הרכב מלפניך ואז מניע. אם תכנס למסך ה S&S הרכב יודיע לך שסיבת ההנעה היתה התנועה של הרכב מלפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...