Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת Start & Stop- מה באמת עומד מאחורי זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שלא ניתן לבטל אותה לצמיתות (למשתמש רגיל, לא אחד שמתחבר עם לפטופ וממפה את הecu מחדש להנאתו) מהסיבה שהיצרן צריך שהמערכת תפעל כל הזמן כדי שיוכל לדווח על הורדה בצריכת דלק וזיהום אוויר, וכפתור ניתוק הוא למקרים חריגים, כמו הכפתור ניתוק של esp.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו הבעיה בארץ - כל אחד חושב על עצמו...

הסיבה היא נטו זיהום אויר.

כשהמזגן פועל - המערכת לא תכבה את המנוע (כך זה אצלי במספר רכבי vw).

למשל:

כשאני ממתין לאסוף את הילד מהגן - תמיד יש את ההורים שמחנים בצמוד ונשארים ברכב עם מנוע דולק ומסריחים את כל האזור (שאגב מוצל) לכל ההורים הממתינים.

ויש עוד המון דוגמאות לחוסר התחשבות - לכן בארץ המערכת באמת נתפסת כמיותרת.

 

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם
החיסכון בדלק מתגמד אל מול הפוטנציאל לתקלות

 

יש למישהו איזשהו סימוכין לזה או שזה עוד משהו שמישהו פעם אמר ופשוט נדבק? מהניסיון שלי, מכתבות שקראתי וראיתי, ומהרכב שלי עצמו, אני יכול להגיד בדיוק את ההיפך. המערכת חוסכת הרבה. כמה הרבה? צריכת הדלק הממוצעת אצלי עם המערכת מנותקת הייתה 11 קמ"ל ועם המערכת עובדת היא 12.2 קמ"ל. לא פער משמעותי?

 

מבחינת תקלות, נכון, יש פוטנציאל לתקלות אבל אני לא נתקלתי וגם כמעט ולא שמעתי על תקלות. והמצבר היקר יותר לא בהכרח נדרש. אני עם מצבר רגיל שני אחרי שהקודם החזיק למעלה מ-3 שנים בלי שום בעיה והיה יכול לסחוב עוד אבל העדפתי להחליף כדי לא להסתכן.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

באאוטבק הקודמת היה מונה שהיה מחשב את כמות הדלק שנחסך בכל עצירה לפי הצריכה הממוצעת.

בשנתיים וחצי חסכתי משהו כמו 6 ליטר.

איך צביקה פיק אומר? וואו.. שיגעון

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
זו הבעיה בארץ - כל אחד חושב על עצמו...

אז קונים אוטו היברידי, ומקבלים רכב שבאמת חוסך דלק ובאמת מזהם הרבה פחות מרכב בנזין מקביל.

 

ואפילו המזגן יעבוד כשמנוע בנזין כבוי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יש למישהו איזשהו סימוכין לזה או שזה עוד משהו שמישהו פעם אמר ופשוט נדבק? מהניסיון שלי, מכתבות שקראתי וראיתי, ומהרכב שלי עצמו, אני יכול להגיד בדיוק את ההיפך. המערכת חוסכת הרבה. כמה הרבה? צריכת הדלק הממוצעת אצלי עם המערכת מנותקת הייתה 11 קמ"ל ועם המערכת עובדת היא 12.2 קמ"ל. לא פער משמעותי?

 

מבחינת תקלות, נכון, יש פוטנציאל לתקלות אבל אני לא נתקלתי וגם כמעט ולא שמעתי על תקלות. והמצבר היקר יותר לא בהכרח נדרש. אני עם מצבר רגיל שני אחרי שהקודם החזיק למעלה מ-3 שנים בלי שום בעיה והיה יכול לסחוב עוד אבל העדפתי להחליף כדי לא להסתכן.

יש בזה אמת, תקלות לא חסר עם המערכת הזאת בטח ובטח תלונות של לקוחות גם אם אין תקלה..המערכת לא עובדת או עובדת יותר מידי, נתקו לי לצמיתות וכו.

מצבר חייבים לשם מצבר מתאים ויקר אחרת יתכן נזק.

בקיצור, מערכת שנועדה ליצרן בלבד, כדי להיות מחויב לתקנות זיהום אויר, בעלת אפקטיביות נמוכה לתצרוכת דלק, תקלות ועצם זה ששמו בכל רכב כפתור ניתוק, שמוכיח כי היצרן יודע שיהיו לקוחות שלא רוצים את זה ומראה כמה זה "שקר" אחד גדול.

כנראה שלב מחויב מציאות במחינת רגולציה, עד שיהיו לנו רק רכבים חשמליים.

לא סתם יש שם למערכת הזאת - מיקרו הייבריד.

פורסם
שוב - כשהמזגן פועל הרכב לא יכבה.

והיברידי לא ממש מתאים למי שאוהב לנהוג (לפחות לא במחיר שפוי).

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

אני מבין שפורשה פאנאמרה לא מספיק ספורטיבית עבורך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
והיברידי לא ממש מתאים למי שאוהב לנהוג (לפחות לא במחיר שפוי).

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

זאת הבעיה בארץ - כל אחד חושב רק על עצמו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

Vadim

תקרא שוב את מה שרשמתי - כנראה שלא ממש הבנת

 

לגבי הכפתור ניתוק - למשל בפקק תנועה שזוחל - המערכת לא יודעת שהרכב בפקק ולכן ניתן לנתק את המערכת (למרות שגם כאן ניתן לשלוט במערכת אך זה לא מיועד לנהג הממוצע ולכן כפתור ניתוק).

עריכה אחרונה על ידי syaron24
פורסם

לי יש את המערכת באאוטלנדר.

האם זה נכון שהמנוע מניע ללא סטרטר? אז איך בדיוק? הרעש נשמע כמו סטרטר...

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אני חייב לציין כי המימוש באוקטביה 1.0 השנה זוועה, ואני מוצא את עצמי מנטרל אותו בתחילת כל נסיעה, מה שלא הייתי עושה באוקטביה 1.2 2014.

גם בראפיד 1.4 של אבי המימוש סביר מאוד וזמן התגובה מהיר מספיק.

 

אבל אני לא יכול לשכוח את המרצדס B קלאס שהיתה לי בטיול הסקי האחרון לשוודיה.

חיפשתי חניה במגרש חניה עמוס לעייפה. לקח לי איזה 2-3 דקות להבין שרעש ההתנעה שאני שומע זה לא מישהו מתניע לידי ועומד לצאת מהחניה - ואני מחפש כמו מפגר מי זה, אלא ההתנעה של המנוע ברכב שלי - עד כדי כך זה היה בלתי מורגש.

פורסם

זה טוב רק בעמידה בפקקים ארוכים / רמזורים, ורק בימים קרים שבהם לא מפעילים מזגן. במקרים כאלה באמת זה כיף שהרכב דומם ויש שקט מבורך.

 

אבל ברירת המחדל היתה צריכה להיות שזה כבוי, ולא להיפך, ברוב הפעמים זה נכבה בדיוק בזמן הכי לא מתאים (כמובן אם שכחתי לנטרל בתחילת נסיעה).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
שוב - כשהמזגן פועל הרכב לא יכבה.

 

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

האמת מהניסיון שלי בלא מעט רכבים עם המערכת הזאת, גם כשהמזגן דולק היא נכנסת לפעולה. גם ברכבי וואג.

 

יש רכבים שהמערכת נכנסת לפעולה רק כאשר לוחצים חזק יותר על הבלם ולא בכל בלימה, שזאת בהחלט ההעדפה שלי עם המערכת הזאת.

 

מבחינת תקלות, נכון, יש פוטנציאל לתקלות אבל אני לא נתקלתי וגם כמעט ולא שמעתי על תקלות. והמצבר היקר יותר לא בהכרח נדרש. אני עם מצבר רגיל שני אחרי שהקודם החזיק למעלה מ-3 שנים בלי שום בעיה והיה יכול לסחוב עוד אבל העדפתי להחליף כדי לא להסתכן.

 

באמת אין תקלות עם המערכת הזאת, ואם יש כנראה שהן נדירות. סתם סטיגמה שיצאה עליה ללא סימוכין. מאמין שכן זה עוד משהו שיכול להתקלקל לעומת רכב שלא מצויד בה, אבל זאת מערכת אמינה בסך הכל...

 

לגבי המצבר, יצא לי להרכיב שבוע שעבר מצבר רגיל בסיאט איביזה מהדור הקודם וכשהמערכת נכנסה לפעולה הרכב לא הניע את עצמו לבד וקפצה הערה בלוח השעונים שאומרת להניע באופן ידני את הרכב. אין לי ניסיון נוסף עם מצבר רגיל ברכב שמצויד ב-STOP START, אז יכול להיות שזה משתנה מרכב לרכב.


×
×
  • תוכן חדש...