Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת Start & Stop- מה באמת עומד מאחורי זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי גולף 2015 בסקודה חדשה וההרגשה הדי ברורה שלי שבסקודה ה s&s עובד הרבה יותר עדין וחלק ושקט יותר מבגולף, ששם רעש ההתנעה היה מוחשי ומלווה ברעד קל כאשר בסקודה רעד ההתנעה חלש יותר והרעד כמעט אינו קיים,. להרגשתי, ההנעה בסקודה גם מהירה יותר. אין לי ספק שהמנגנון שופר ביחס למה שהיה ב 2015

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שוב - כשהמזגן פועל הרכב לא יכבה.

זה שאתה כותב את זה שוב, עדיין לא אומר שזה נכון. בגולף 2015 שלי, המנגנון מכבה את המנוע גם בזמן שהמזגן עובד. המזגן ממשיך לעבוד, ואם הכיבוי מתארך והמערכת מזהה צורך, המנגנון מתניע את המנוע עוד לפני תחילת הנסיעה.

יש לי גם גולף 2010 שבו אין את המנגנון הזה. מבאס אותי לחשוב שברכב הבא שלי יהיה את הדבר המציק הזה.

פורסם (נערך)

למה אתה כל כך מתבאס? חרא של מערכת אני מסכים אבל זה לא כזה סיפור לנתק אותה בתחילת נסיעה, זה פשוט חלק מהרוטינה כמו ששמים חגורת בטיחות מנתקים את ה SS.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

זה תלוי האם המזגן הגיע לטמפרטורה הרצויה.

במידה ולא - המנוע לא יכבה מכיוון שמדחס המזגן צריך להמשיך לעבוד.

יותר מזה - גם עם כיב?ה את מנוע והטמפרטורה בתא הנוסעים עלתה - מה שמצריך את עבודת המדחס - הרכב יניע שוב למרות שדוושת הבלם עדיים לחוצה.

כך זה ב:

ראפיד 1.4 - אני חושב שזה היה 2013 (ליסינג)

גטה 1.2 - 2016 (ליסינג)

בקארוק 2018 (של אשתי) - עדיין לא נבדק אך אני בטוח שגם שם זה כך

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם
למה אתה כל כך מתבאס? חרא של מערכת אני מסכים אבל זה לא כזה סיפור לנתק אותה בתחילת נסיעה, זה פשוט חלק מהרוטינה כמו ששמים חגורת בטיחות מנתקים את ה SS.

 

זה מעצבן ומבאס כי אם אני גם ככה לא רוצה שהמערכת תעבוד למה להכריח אותי לכבות אותה בכל תחילת נסיעה ולא פשוט לתת לי את האפשרות להחליט אם היא עובדת או לא כברירת מחדל?

חגורה זו ממש לא דוגמא טובה. 1. חגורה חובה לשים ע"פ חוק. 2. חגורה היא אביזר בטיחות.

אם חגורה לא הייתה אביזר בטיחות לא היה לך את הצפצוף המעצבן שמכריח אותך לשים חגורה. הציפצוף הזה הוא פועל יוצא של מבחני הבטיחות שהתחילו בשני העשורים האחרונים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

דרך אגב, יצא לי לקרוא שישנם מספר רכבים אמריקאים חדשים שבהם אין יותר את האפשרות ביטול - אני לא יודע אם זה נכון

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

 

אני חושב שהסרטון הזה מפריח את כל תחושות הבטן של המגיבים פה לגבי צריכת הדלק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא,

בחלק מהרכבים מיד לאחר הנעה תדלק התראת Error start stop .

 

בגולף אצלי הוא פשוט מראה את הפונקציה מבוטלת עם קו עליה.

פורסם

כבר כמעט שבועיים שהמערכת לא עובדת לי, המחשב לא מכבה את המנוע, האם זה אומר שיש בעיה כלשהי?

 

הרכב מתנהג כרגיל ואין שום סימן לבעיה מבחינת התנהגות/רעש או נורה. אופי הנסיעות שלי בשבועיים האחרונים הן נטו עירוניות ויחסית קצרות אם זה קשור אבל בעבר היא כן היתה מתכבה משלב מסויים של הנסיעה גם אם היא קצרה.

 

המצבר די חדש אז זו לא יכולה להיות הבעיה. מה אומרים?

 

חסרה לי המערכת במירוץ הרמזורים היומי שלי.

פורסם
כבר כמעט שבועיים שהמערכת לא עובדת לי, המחשב לא מכבה את המנוע, האם זה אומר שיש בעיה כלשהי?

 

הרכב מתנהג כרגיל ואין שום סימן לבעיה מבחינת התנהגות/רעש או נורה. אופי הנסיעות שלי בשבועיים האחרונים הן נטו עירוניות ויחסית קצרות אם זה קשור אבל בעבר היא כן היתה מתכבה משלב מסויים של הנסיעה גם אם היא קצרה.

 

המצבר די חדש אז זו לא יכולה להיות הבעיה. מה אומרים?

 

חסרה לי המערכת במירוץ הרמזורים היומי שלי.

קשה לי להאמין שהשיקוץ הזה באמת חסר למישהו...

פורסם

תגור במרכז ותבלה חצי מהזמן בעמידה ברמזורים ואז אולי תבין.

 

מבחינתי זה שיקוץ רק אם זה פוגע ברכב, אם לא אז זו מערכת מועילה רק שלפחות אצלי לא תמיד בא לה לעבוד, לא ברור לי למה ואני מחכה לתשובה מהמבינים של הפורום.


×
×
  • תוכן חדש...