Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Liqui moly 10w40 באיזור רחובות אשדוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שחיפשתי בכמה וכמה מקומות ולא מצאתי את הliqui moly 10w40 האפור עם התוסף mos2.

רציתי לדעת עם יש פה משהוא שקנה באיזור רחובות אשדוד ויכול להמליץ לי?

פורסם

קניתי כזה בסדש ביצרון (ליד צומת כנות,צמוד לאולם גן רימונים) לפני כמה חודשים טובים,לא ידוע לי אם יש עדיין,אם אתה עובר באיזור שווה לבדוק.

פורסם
אחרי שחיפשתי בכמה וכמה מקומות ולא מצאתי את הliqui moly 10w40 האפור עם התוסף mos2.

רציתי לדעת עם יש פה משהוא שקנה באיזור רחובות אשדוד ויכול להמליץ לי?

 

תכננתי לפתוח בדיוק את אותו השירשור רק באיזור חיפה.

 

אצלנו יש באוטודיפו במחיר מופקע. אם המחיר הוא לא פונקציה, נסה שם (לא יודע היכן יש אוטודיפו במרכז).

 

מבלי לפגוע בפות"ש, אם מישהו מכיר מקום באיזור חיפה, אשמח לשמוע.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

למה לך שמן מתוסף? אני אישית הייתי נשאר עם 10W40 רגיל.

בכל מקרה לפני חודש ראיתי את השמן באוטודיפו בילו

ממה שאני רואה אתה מחזיק בקולט הייתי מציע לך ללכת על סינטטי מלא 5W40 או רויאל פרפל 10W40 סינטטי מלא אם 10W40 רגיל לא עושה לך את זה

פורסם
למה לך שמן מתוסף? אני אישית הייתי נשאר עם 10W40 רגיל.

בכל מקרה לפני חודש ראיתי את השמן באוטודיפו בילו

ממה שאני רואה אתה מחזיק בקולט הייתי מציע לך ללכת על סינטטי מלא 5W40 או רויאל פרפל 10W40 סינטטי מלא אם 10W40 רגיל לא עושה לך את זה

 

מה רע בשמן המתוסף? שמעתי עליו המלצות חיוביות.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אין דבר רע בכך,אבל כיום יש כבר 10W40 בתקן SM אז למה לקנות שמן בתקן הישן יותר.

במידה וניתן לקנות אותו במחיר של עד 150 שקל פלוס מינוס הוא משתלם מעבר לכך עדיף כבר סיננטיי מלא 5w40.

במידה ואתה עדיין מחפש שמן מתוסף בחיפה תנסה למצוא גם ולוליין מקס לייף שזה בעיקרון אותו הדבר אני קניתי לפני כמה חודשים במרכז ב-155 אני מאמין שאם לחפש ניתן למצוא בזול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...