Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מאמר שטות מבית אור ירוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוודאי שזה לא מעניין, הרי את הנתונים הוא ממציא לעצמו או מעוות כרצונו.

צריך להביך אותו בפומבי עד כדי כך שיברח מהארץ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגלל זה אני טוען שצריך להביא איש מקצוע (מתחום התחבורה, לא השתדלנות הפוליטית) שיודע להתבטא כמו שצריך ולעשות debate בטלויזיה. אנשים אוהבים להקשיב למומחים, עובדה.

שים את האבואב, איש מקצוע שמדבר עובדות נטו בלי "ידוע" ו"מקובל" ומראיין נייטרלי לחצי שעה באולפן טלויזיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש את רוני אהרנוביץ, שאף הגישה עתירה לבגץ כנגד המצלמות.

עם כל הסלידה שלי מהאיש, הוא יכול לתת פייט לא רע לאבואב. עכשיו רק נשאר לשכנע אותו שיעשה את זה :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בגלל זה אני טוען שצריך להביא איש מקצוע (מתחום התחבורה, לא השתדלנות הפוליטית) שיודע להתבטא כמו שצריך ולעשות debate בטלויזיה. אנשים אוהבים להקשיב למומחים, עובדה.

שים את האבואב, איש מקצוע שמדבר עובדות נטו בלי "ידוע" ו"מקובל" ומראיין נייטרלי לחצי שעה באולפן טלויזיה.

 

כשמר אבואב יסכים לדיון כזה אני אסתכל מהחלון וכנראה שאני אראה שם חזירים מעופפים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם לא יסכים, נסדר לו קטינה בת 15 :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם לא יסכים, נסדר לו קטינה בת 15 :lol:

אולי במקום דיון נארגן לו דיון רצוי עם קטינה בת 15 ואז כבר נמצא אותו במקום אחר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבעיה האמיתית היא שאבואב והשטויות שלו הם רק עלה תאנה למשרד האוצר שהוא למעשה הכוח המניע העיקרי מאחורי תוכנית המצלמות הגדולה. הוא למעשה סוג של "אידיוט שימושי".

 

למשרד האוצר לא ממש אכפת מתאונות דרכים - נכון שתאונות עולות הון, אבל את המחיר עליהם בכל מקרה מגלגלים לציבור דרך עלות ביטוחי החובה ותשלומי מס הבריאות. הליהוגים של אבואב נותנים להם איצטלה של דאגה לשלום הציבור בדרך לרישות כל המדינה בכמות אדירה של מצלמות מייצרות קנסות.

 

מה יגרום למשרד האוצר לסגת מהתוכנית? רק שיקולים כלכליים או פוליטיים.

א. נהגי ישראל פשוט יתאימו את הנהיגה שלהם, כמות הקנסות תפחת מתחת לסף הכדאיות.

ב. הציבור יתחיל להשתולל מכעס, הדרג הפוליטי ירגיש שזה יעלה להם במנדטים ויעביר הוראה למשרד האוצר לצמצם את התוכנית.

ג. מכירות של מכוניות יוקרה חזקות ויקרות ירדו ועימם התקבולים ממיסים, גם צריכת הדלק הכללית תפחת. הרי למה לרכוש במוו 535 שכל הכבישים מרושתים במצלמות? 518d תרגיש אותו דבר ב-90 קמ"ש וגם תחסוך ביקורים בתחנות התדלוק. פגיעה כפולה - גם במס הקניה וגם בבלו על הדלק.

 

אם אחד או יותר מהאמורים מעלה יקרה - אני בטוח שמשרד האוצר יביא "מומחים" שיסבירו למה המצלמות בעצם לא משפיעות על כמות ההרוגים.

×
×
  • תוכן חדש...