Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WAZE לא יודעים לנווט...בשפה העברית!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Waze מהגדרתה לא עוסקת במפות עצמן, המפות הן קהילתיות. זה הגיוני שהם לא ישקיעו את הכסף בהקלטות, אלא בתמיכה בפלטפורמות מרובות ופיתוח האפליקציה עצמה. שלא נדבר על הגודל העצום שהאפליקציה תתנפח אליו אם היא תצטרך לאגור את כל שמות הרחובות והערים במדינה (שלא נדבר על יבשת).

 

אם כבר מלינים על הקריינות, מה שלא מובן לי זה למה מתעקשים לספר לי בעוד כמה מטרים הפניה, במקום להגיד "בפניה הבאה, פנה שמאלה". זה גם לא נשמע כמו משהו מסובך מאוד למימוש.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בני, בהגדרות השמע של התוכנה רשום ״עברית - סיוון - בטא״. תן לזה עוד קצת זמן וצ׳אנס...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זו ממש לא בעיה השמורה רק לישראל. גם בארצות הניכר יש וייז וגוגל ניווט וגם כאן שמות הרחובות נשמעים כמו סוויהילית (וכאן זה לא סווהיליה, אם הייתה כזאת מדינה). אז נא לא להתעצבן ולפחות להעריך אותם על הניסיון :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

התלונות שלך עוד בסדר ואפשר לסבול את זה, אבל היום וייז רצה לקחת אותי מקרית אתא לקרית ים כמעט דרך צומת סומך ועושה לי עיניים "סמוך עליי"

זמן הגעה שהציג: 09:41, אחרי שהתעקשתי לנסוע בדרך שלי הוא ניסה לשכנע אותי לעשות פרסה, ואחרי שכבר הייתי 10-15 דקות לפני היעד הוא בסוף מוותר וכותב לי זמן הגעה 09:32 - אני מתחיל לחשוב שהוא נוקם בי על השקר כשאני לוחץ "אנני נוהג".

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

אצלי באופן מוזר התוכנה אוט' החליטה על הגדרת לשון נקבה '' פני ימינה'' , ''בפניה הבאה סעי ישר''

בכל מקרה מאוד התאכזבתי מהתוכנה הזאת שגרמה לי לעשות סיבובים מיותרים ב רמת גן ע''מ לחסוך כמה פקקים קטנים .

ובכללי התוכנה סובלת מאיזה בעיה עם שמות רחוב בעברית והתמצאות במפות אבל לפחות התצוגה מאוד ברורה ו זורמת בעין .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
בני, בהגדרות השמע של התוכנה רשום ״עברית - סיוון - בטא״. תן לזה עוד קצת זמן וצ׳אנס...

 

איציק

 

איציק, מוצר שיוצא ל"שטח" חייב להיות חף מבאגים. אני לא שפן ניסיון. לא מדובר כאן על רחוב נידח. מדובר על העיר השלישית בגדלה במדינה! על רחוב ראשי בתל אביב!

מנהלי וויז לא שמעו את זה?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
איציק, מוצר שיוצא ל"שטח" חייב להיות חף מבאגים. אני לא שפן ניסיון. לא מדובר כאן על רחוב נידח. מדובר על העיר השלישית בגדלה במדינה! על רחוב ראשי בתל אביב!

מנהלי וויז לא שמעו את זה?

 

נכון כך גם היה בזמנו עם Microsoft Windows 95 שהוא הושק לראשונה ועוד כמה פאדיחות שבאו אחריו - לחלוטין חפים מבאגים.

ולמרות הכל אני חושב שבילי הקטן הסתדר לא רע למרות הכל והמכירות לא צנחו.

אותו דבר עם וייז - אתה חושב שהמשתמשים של וייז יפסיקו להשתמש בתוכנה כי הדובר אמר מאשה במקום משה? לא נראה לי.

המפתחים של וייז ידעו את זה בזמנו וגם המפתחים שעכשיו עושים את אותה עבודה תחת גוגל לא שונים.

 

ועוד דבר, העיר השלישית בגודלה במדינה או הרחוב הכי ראשי בת"א הם מקומות נידחים לרוב אוכלוסיית העולם הגדול - אני די בטוח שרובם אפילו לא יודעים על קיומם של המקומות האלו. אין מה לעשות - אנחנו לא כאלה חשובים.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

האמת שאצלי יש בעיה אחרת בווייז.

הקריינות פשוט נעלמה, ורק לעיתים רחוקות פתאום משתחררת איזו הערה לא קשורה כמו "ימינה" בלי שום קשר לכלום, או "בפניה" כשאין בכלל פניה באופק. מצחיק.

פורסם
מטרים כמו ב "אתמול היו מטרים פזורים" - MATAR

זו הסיבה שעדיף לאמר "ממטרים פזורים"

זה קורה גם בלי TTS, יש המון מקרים שבהם יש פניה ימינה ואחרי 50 מטר שמאלה (כמו S) וה"שמאלה" פשוט לא נאמר, אם אתה לא מסתכל על המסך ולא מכיר את הדרך - אתה תעשה טעות.

אני משתמש ב-iGO8 ושם במצב כזה התוכנה מכריזה "בעוד 100 מטרים פנה ימינה ואח"כ שמאלה".

 

מישהו יכול לחלץ את קובצי מנוע ה-TTS מווייז ולהעלות בקובץ zip לאיזה host חינמי כמו www.share-byte.net?

ראיתי פעם מדריך איך לשנות הגייה במילים באנגלית, אולי זה יעבוד גם כאן? ברור לי שעברית שונה משאר השפות, אבל מה יש לנו להפסיד?

פורסם
איציק, מוצר שיוצא ל"שטח" חייב להיות חף מבאגים. אני לא שפן ניסיון. לא מדובר כאן על רחוב נידח. מדובר על העיר השלישית בגדלה במדינה! על רחוב ראשי בתל אביב!

 

שים לב שבהגדרות רשום ״עברית - סיוון - בטא״.

 

מwikipedia:

 

Beta

Beta, named after the second letter of the Greek alphabet, is the software development phase following alpha. It generally begins when the software is feature complete. Software in the beta phase will generally have many more bugs in it than completed software, as well as speed/performance issues and may still cause crashes or data loss. The focus of beta testing is reducing impacts to users, often incorporating usability testing. The process of delivering a beta version to the users is called beta release and this is typically the first time that the software is available outside of the organization that developed it.

The users of a beta version are called beta testers. They are usually customers or prospective customers of the organization that develops the software, willing to test the software without charge, often receiving the final software free of charge or for a reduced price. Beta version software is often useful for demonstrations and previews within an organization and to prospective customers. Some developers refer to this stage as a preview, prototype, technical preview (TP), or early access. Some software is kept in perpetual beta—where new features and functionality are continually added to the software without establishing a firm "final" release.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

WAZE די הדרדרו לאחרונה. במיוחד מאז המכירה.

 

לגבי הניווט רחובות בעברית, זה לא וויז אלא הפונקציה בסמארטפון המקריאה את השמות או הטקסטים.

 

עזוב עברית, שמעת את הערבית?

 

נשמע משעשע

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
האמת שאצלי יש בעיה אחרת בווייז.

הקריינות פשוט נעלמה, ורק לעיתים רחוקות פתאום משתחררת איזו הערה לא קשורה כמו "ימינה" בלי שום קשר לכלום, או "בפניה" כשאין בכלל פניה באופק. מצחיק.

 

גם אצלי וגם אצל אמא שלי (שמשומה זה נורא מציק לה ובלי דיבור היא לא מסוגל לזוז).. זה משהו עם קובצי קול שלא ירדו, תנסה אולי להחליף את הקריין בהגדרות.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אגב מהגרסה החדשה היום באיפון הם יודעים לקבל כתובות ב45 שפות כולל עברית, פיצר חביב מאוד שכנראה מסתמך על אי אילו שירותים של גוגל(??)


×
×
  • תוכן חדש...