Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במאזדה 3 2008 ספיריט (מנוע 2.0)

לפני יומיים נדלקה לי נורית תקלת מנוע.

נסעתי למוסך מורשה של מאזדה כדי לעשות טיפול לרכב ולאתר את התקלה ע״י חיבור למחשב.

(יש לציין שהנורית כבתה מעצמה ויום אחרי חזרה שוב.) לפני שנסעתי למוסך, דיברתי עם חבר שהציע

לי לשים תוסף לדלק שיכול לפתור את הבעיה, אך לא עשיתי זאת. כשהגעתי למוסך, חיברו את הרכב למחשב

ואמרו לי שהלך החיישן חמצן והרכב עכשיו צורך יותר דלק והביצועים שלו ירודים משמעותית.

עלות החיישן היא 2000 ש״ח!!!! רציתי לדעת האם ניתן להשיג במחיר זול יותר את החיישן?

אולי לא בטוח ב100% שהלך החיישן ותוסף דלק כן יעזור? אשמח לעזרה בנושא.

פורסם

אני לא בטוח שתוספת לדלק יעזור לך כי לרוב הגוף חימום של החיישן חמצן הולך ולכן תוספת לדלק לא יעזור במיוחד.

 

ניתן להשיג חילופי ויש של BOSH וחברות אחרות, באינטרנט ניתן לחפש ויש בשפע במחירים זולים יחסית לארץ.

 

תנסה לברר את הקוד שנמצא בבדיקה במוסך, כי אם זה לא גוף החימום של החיישן אלא החיישן עצמו שווה אולי לפרק אותה לנקות אותה ולהחזירו למקומו.

 

בהצלחה.

פורסם

תנסה בפירוקיות, עניין של כמה מאות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אמרו לילא להתקרב לחילופי כי הם מתקלקלים תוך פרקי זמן מאוד קצרים האם זה נכון?

ואיך אםשר לנקות את החיישן? עם לחץ אוויר? או שזה לא נקרא ניקוי?

פורסם

אני הזמנתי חיישן חמצן מחברה גרמנית עלות החיישן כולל המשלוח פחות מ 200 ש"ח עבור האוטו שלי סיטרואן קסארה לעומת כ 1200 ש"ח מקורי של בוש.

מחילופי מיילים איתם הם טוענית כי החיישן עומד בכל הסטנדרטים והתקנים הדרושים וונותנים שנתיים אחריות.

החיישן הגיע אלי אבל רק בשבוע הבא אני מקווה יותקן . כך שלא יכול לתת לך חוות דעת. הם היו מספיק הוגנים ולשאלתי אם הם באיכות של חיישני בוש הם ענו שלא אבל אמרו שהחיישנים שלהם באיכות טובה .

במידה ותהיה מעוניין אשלח לך את הכתובת האתר שלהם זה אומנם בגרמנית אבל אין בעיה לבצע רכישה .

פורסם

אז אני מבין שכן אפשרי לשים חליפי? או שזה תחליף טוב רק לקמצנים ומי שקונה בזול משלם ביוקר??

אם לא כך הדבר אשמח אם תפנו אותי למקום שאפשר לרכוש חליפי !

פורסם

במכונים של הזרקות דלק יש במלאי חיישני חמצן תחליפיים חדשים ואיכותיים של בוש/דנסו תלוי מה מתאים לרכב שלך.

כתוב מהיכן אתה בארץ כדי לקבל המלצה על מכון להזרקות דלק באיזור מגוריך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...