Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הExtreme Depth Carnauba Wax + X-Seal של CG בעצת אלי שעזר לי מאוד תודה לך, וכמובן שלא בא לי

להשתמש בפדים הסינים מEBAY שבטעות המוכר שלח לי שתי חבילות.

אז רציתי את עצתכם לאיזשהו פד או אפליקטור לא צריך משהו יקר אבל שיהיה נוח לעבוד איתו.

מצאתי בCYC את המוצר הבא:

http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/blue-perl-microfibre-applicator-pads-pkg/2/prod_186.html

האם הוא מספיק טוב או שעדיף משהו אחר?

מצאתי גם משהו באיביי:

http://www.ebay.com/itm/6pcs-Microfiber-terry-applicator-pad-wax-sealant-polish-towel-cloth-/321008278361?vxp=mtr&hash=item4abd959b59

פורסם

יובל, תחפש ספוג איכותי בעל צפיפות גבוהה ולא אפליקטור מייקרופייבר שכן הוא יספוג את רוב החומר אליו.

הייתי בטוח שלקחת את הפד השחור:shock:

פורסם

לא ידעתי שאתה נותן הייתה אומר לפחות.

יש לך איזה המלצות לגבי מוצרים מסויימים שאני יכול להזמין באינטרנט?

פורסם

אפליקטור ווקס ידני Chemical Guys Red W-APS

אפליקטור ווקס ידני Chemical Guys Black W-APS

אפליקטור ווקס ידני OPT

 

שלושתם נמכרים באינטרנט כפי שרצית והם טובים, יצא לי לעבוד הרבה עם הפד השחור ולטעמי הוא מעולה, האדום זהה באיכות רק גדול יותר והמוצר של אופטימום מספק אחיזה נוחה ועמידות גבוהה (לפחות אצלי הוא כבר מחזיק יותר מחצי שנה והוא עבר מספר שימושים)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה רבה אקפוץ לאוטוסטור בהזדמנות הראשונה שתיצא לי,זה ממש לא רחוק ממני.

ובאמת איך בידיוק מנקים אותם? כמו מגבות מיקרופייבר?

פורסם

יותר חשוב מאיך מנקים זה מתי מנקים, אני מציע לנקות כמה שיותר מהר, לא אחרי יום, יומיים או חודש. אלא אחרי חצי שעה מסיום התהליך. מים חמים עוזרים לפרק את החומרים השונים ובהתאם למצב של הפד נעזרים בסבון כלים/APC/מוצרים ייעודיים.

 

אם מנקים בזמן ומהר לרוב התהליך לא קשה. כאשר הפד בתוך קערת מים חמים עם חומר ניקוי רצוי ללחוץ עליו המון פעמים (לסחוט יותר נכון) עד שכל שיירי האוטם/ווקס יצאו ממנו.

 

המקפידים ידאגו לשים את הפד לאחר מכן בשקית ניילון ואף לציין עליה את השימוש של הפד, משמע ייעוד מסויים עבור כל פד.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

המקפידים? או אתה?:lol::lol: האמת היא שדימה צודק ובדיוק כך צריך לפעול על מנת לנקות פדים מהר.

אני מודה ומתוודה שעד שלא נגעתי בפד האדום לא ידעתי מהי איכות של פד. גם השחור מעולה אגב.

כל הפואנטה של האדום היא שהוא צפוף ולא סופג המון ווקס לתוכו. תכונה מעולה כשאתה מורח ווקס של מאות ואלפי שקלים.

לך יתאים גם השחור. אם שמת לב בתערוכה הדגמנו איתו את כל הווקסים על הR8 ככה שהוא איכותי מספיק:wink:

פורסם
יותר חשוב מאיך מנקים זה מתי מנקים, אני מציע לנקות כמה שיותר מהר, לא אחרי יום, יומיים או חודש. אלא אחרי חצי שעה מסיום התהליך. מים חמים עוזרים לפרק את החומרים השונים ובהתאם למצב של הפד נעזרים בסבון כלים/APC/מוצרים ייעודיים.

 

אם מנקים בזמן ומהר לרוב התהליך לא קשה. כאשר הפד בתוך קערת מים חמים עם חומר ניקוי רצוי ללחוץ עליו המון פעמים (לסחוט יותר נכון) עד שכל שיירי האוטם/ווקס יצאו ממנו.

 

המקפידים ידאגו לשים את הפד לאחר מכן בשקית ניילון ואף לציין עליה את השימוש של הפד, משמע ייעוד מסויים עבור כל פד.

 

תודה על ההסבר

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

בשמחה

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני באופן אישי מכיר מישהו שהעביד בפרך את הפד השחור בתערוכה והוא שמח להגיד שהשחור הזה עמד בגבורה בכל המשימות!

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

רציתי לשאול אם הפד השחור יתאים לשימוש של FK1000P?

יש לי כרגע פד צהוב של מגס והוא לא הכי צפוף שיש והפד פשוט סופג אליו המון חומר

פורסם

הפד השחור מיועד עבור אוטמי צבע או ווקסים ולכן הוא יעבוד בקלות עם 1000P.

לדעתי זה פד מעולה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
הפד השחור מיועד עבור אוטמי צבע או ווקסים ולכן הוא יעבוד בקלות עם 1000P.

לדעתי זה פד מעולה.

 

תודה רבה

אני חושב שאני יזמין אותו

רק רציתי לדעת אם הוא באותו גודל כמו הפד של מגס או קטן יותר ואם קטן יותר

אז כנראה שהאדום יתאים לי

×
×
  • תוכן חדש...