Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

אני מתכנן טיפול גדול לגולף 2003 1.6 ידנית, בחודש-חודשיים הקרובים ..

במוסך רון.. ואני מעכו:shock:

אני רוצה להוזיל את עלות הטיפול, ולהביא את החלקים בעצמי, המלצות מדוייקות על חברה ולמה לשים לב שאני קונה את החלקים.

1. טיימינג וכל מה שמסביב (מותחנים, משאבת מים וכו' ...)

2. פילטרים: אוויר, דלק, שמן, מזגן.

3. שמנים: מנוע, בלמים.

4. פלאגים.

 

ובטוח יהיו עוד דברים להוסיף כמו בלמים, בעיות קצת בגיר.

בלוח שעונים- הכפתור שמאפס את הקילומטרא'ז - תקול (דיברתי עם רון- אמר שהוא לא מתעסק בזה וזה יכול לעלות 300-600 ש"ח), שווה לסדר תקלה כזאת שולית בכזה מחיר ?

פורסם

קודם כל מוסך רון - מומלץ ביותר, חוות דעת של הרבה בעלי WV

 

לגבי עלויות,

ברור שאם תרכוש את החלפים לבד בחנויות מסויימות תוכל להוזיל את המחיר, בהשערה גסה תרויח 20% אבל אולי אני מגזים...

 

חלפים כמו פילטרים וכאלה כדאי לרכוש של חברת mann, שמן- לפי תקן WV מכל חברה ידועה

פורסם
שלום לכולם :)

אני מתכנן טיפול גדול לגולף 2003 1.6 ידנית, בחודש-חודשיים הקרובים ..

במוסך רון.. ואני מעכו:shock:

אני רוצה להוזיל את עלות הטיפול, ולהביא את החלקים בעצמי, המלצות מדוייקות על חברה ולמה לשים לב שאני קונה את החלקים.

1. טיימינג וכל מה שמסביב (מותחנים, משאבת מים וכו' ...)

2. פילטרים: אוויר, דלק, שמן, מזגן.

3. שמנים: מנוע, בלמים.

4. פלאגים.

 

ובטוח יהיו עוד דברים להוסיף כמו בלמים, בעיות קצת בגיר.

בלוח שעונים- הכפתור שמאפס את הקילומטרא'ז - תקול (דיברתי עם רון- אמר שהוא לא מתעסק בזה וזה יכול לעלות 300-600 ש"ח), שווה לסדר תקלה כזאת שולית בכזה מחיר ?

 

שלמה חלפים בתל אביב יכול לספק לך את כל החלקים לרכב שלך אני קונה אצלו קבוע לסיאט שלי,

טיימינג, משאבת מים, פילטר דלק, פילטר שמן, פילטר אויר ושמן עלו לי בסביבות ה 1100₪. מחיר לא רע בכלל.

עד כמה שזכור לי מטיפול קודם הם לא מוכרים פלאגים אז קניתי ממוסך מורשה עלו לי בסביבות ה 300₪.

×
×
  • תוכן חדש...