Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים הנורת אזהרה הזו נדלקה לי ברכב

מדובר במיני קופר אוטומטית 2002 .

הסימן המדובר הוא משמאל לאות P , והוא נשאר קבוע .

תודה

image.jpg

פורסם

כוון את השעון. (אולי החלפת מצבר?)

עמוד 46 סעיף 7.

http://www.minimania.com/pdfile/2007_MINI_Hardtop.pdf

 

אפשר לכוון אותו גם מלחצן האיתות (מתג המחשב במעבר לחיווי SETTING) וגם ניתן לכוון אותו ממתג השליטה ברדיו.

 

במיני שלך (לפני מתיחונת הפנים הקטנה) אני עוד רואה מד חום נוזל קרור (מצד שמאל למטה).

במיני החדשות הוא איננו וזה לדעתי חסר מאוד, למרות שהחיווי לא מציין טמפ' ממשית אלא שלושה או ארבעה מצבים (קר, טמפ' עבודה, חם מידי ורותח) - ובכל זאת - הוא חסר מאוד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
כוון את השעון. (אולי החלפת מצבר?)

עמוד 46 סעיף 7.

http://www.minimania.com/pdfile/2007_MINI_Hardtop.pdf

 

אפשר לכוון אותו גם מלחצן האיתות (מתג המחשב במעבר לחיווי SETTING) וגם ניתן לכוון אותו ממתג השליטה ברדיו.

 

במיני שלך (לפני מתיחונת הפנים הקטנה) אני עוד רואה מד חום נוזל קרור (מצד שמאל למטה).

במיני החדשות הוא איננו וזה לדעתי חסר מאוד, למרות שהחיווי לא מציין טמפ' ממשית אלא שלושה או ארבעה מצבים (קר, טמפ' עבודה, חם מידי ורותח) - ובכל זאת - הוא חסר מאוד.

 

תודה רז

השעון מכוון, ומצבר לא הוחלף לאחרונה..מוזר.

תמיד טוב שיהיה שעון כזה , היה לי עכשיו רכב מושכר בחו"ל - ג'טה החדשה מנוע 2500 בנזין . ולא הבנתי איפה השעון חום מנוע... חבל ..

פורסם
זה ככל הנראה סימון שהגיע זמן לטיפול/החלפת שמן בלמים או משהו בסגנון.

 

היי ,

עוד מישהו אמר לי את זה גם , למה אתה חושב ככה? כל מה שקשור בבלימה לא אמור להיות סימן ! קריאה ?

 

רז המדריך שנתת הוא ל 2007 אני בטוח שזה שונה מ 2002 :0

×
×
  • תוכן חדש...