Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער שלא צילמתי את התהליך כי הייתי לבד והייתי במירוץ לפני שיחשיך :lol:

 

השתמשתי ב:

 

 

- כפפת מיקרופייבר Meguiar's

 

- ONR

 

- מגבת מיקרופייבר לייבוש Meguiar's

 

- Jetseal 109 - לאטימת צבע

 

- מטלית מיקרופייבר מקצועית Chemical Guys - כמטלית באפינג

 

- מחדש פלסטיק Carplan Flash Dash - לניקוי פנימי

 

פעם הבאה אשתמש בפלסטלינה :mm_yeah:

 

65ml.jpg

 

8r2u.jpg

 

fpa3.jpg

 

yufc.jpg

 

ohp7.jpg

 

tzmx.jpg

Suzuki Splash 2012 ידנית

פורסם

חסר לאוטו טיפה ברק אבל לדיטיילינג ראשון זה נראה מעולה!

שים לב שאתה לא קונה פלסטלינה קשה(או איך שלא קוראים לזה) אלא את הדגמים העדינים/רכים יותר

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

איזה צבע יפה !! ממש חמודה!

יצא יפה

פעם הבאה בהחלט מומלץ לבצע פלסטלינה, לא תאמין מה זה יוריד מהצבע, אבל זה לוקח הרבה זמן וגם לא כל כך קל אז תקח בחשבון

זה יכול לעזור להוסיף קצת ברק

דרך אגב חבל שלא ניקית את הטאסות

פורסם
חסר לאוטו טיפה ברק אבל לדיטיילינג ראשון זה נראה מעולה!

שים לב שאתה לא קונה פלסטלינה קשה(או איך שלא קוראים לזה) אלא את הדגמים העדינים/רכים יותר

 

תודה!

קניתי את ה 3M.. מקווה שיהיה בסדר :-)

 

 

איזה צבע יפה !! ממש חמודה!

יצא יפה

פעם הבאה בהחלט מומלץ לבצע פלסטלינה, לא תאמין מה זה יוריד מהצבע, אבל זה לוקח הרבה זמן וגם לא כל כך קל אז תקח בחשבון

זה יכול לעזור להוסיף קצת ברק

דרך אגב חבל שלא ניקית את הטאסות

 

 

 

צודק, שכחתי לציין גם את זה..לא היו לי מגבות שאפשר ללכלך מאיביי לניקוי הטאסות..

 

 

מקווה שיגיעו עד הפעם הבאה :-)

Suzuki Splash 2012 ידנית

פורסם

כל הכבוד, אכן חסר טיפה ברק אבל זה משהו שאתה יכול לפתור בעזרת ווקס לרוב.

 

הג'טסיל מקבל ביקורות מאוד טובות פה ואני בטוח שעשית בחכמה שיישמת אותו.

היית עושה יותר בחכמה אם היית מיישם אותו אחרי הפלסטלינה כשהצבע נקי וחלק ומוכן לקבל לתוכו חומרי הגנה, אבל זה כבר לפעם הבאה.

מעבר לזה החברות שאתה קונה מוצרים שלהן הן החברות הנכונות, כלומר מוצרים סבירים מאוד ואפילו איכותיים בחלקם.

 

עריכה: מגבות לניקוי טאסות מאיביי? מה רע במגבות מיקרופייבר של סנו??

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

לא רע, אכן היה צריך פלסטלינה לפני האוטם צבע.

אוטו נחמד.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

פלסטלינה לא אמורה לקחת יותר מ15 דקות

לאחר מכן גלייז ואז אוטם

התוצאה יצאה יפה ,פעם הבאה תיישם פלסטלינה ואחכ אוטם

קשה באימונים קל בים

פורסם
פלסטלינה לא אמורה לקחת יותר מ15 דקות

 

פלסטלינה לרכב שלם במשך 15 דק' בלבד תפיק תוצאה לא טובה.

או שיישארו מזהמים על הפח.

או שתייצר שריטות בגלל המהירות.

 

אני מהמר שגם יישארו מזהמים בשפע וגם תייצר שריטות חדשות.

 

כמובן שזו דעתי בלבד.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
פלסטלינה לרכב שלם במשך 15 דק' בלבד תפיק תוצאה לא טובה.

או שיישארו מזהמים על הפח.

או שתייצר שריטות בגלל המהירות.

 

אני מהמר שגם יישארו מזהמים בשפע וגם תייצר שריטות חדשות.

 

כמובן שזו דעתי בלבד.

 

לא,זאת גם דעתי,זה לא מירוץ,צריך לעשות עבודה יסודית,לא מהירה.

פורסם

זה רכב קטן

ומישהו שעשה את מס פעמיים ומיומן

זהו תהליך פשוט , ולכן לא אמור לקחת זמן

כל עוד משתמשים בחומר סיכוך טוב ופלסטלינה טובה לא סינית ב5 שח

לא אמור להישאר מזהמים גם שמים לב לפלסטלינה

קשה באימונים קל בים

פורסם
זה רכב קטן

ומישהו שעשה את מס פעמיים ומיומן

זהו תהליך פשוט , ולכן לא אמור לקחת זמן

כל עוד משתמשים בחומר סיכוך טוב ופלסטלינה טובה לא סינית ב5 שח

לא אמור להישאר מזהמים גם שמים לב לפלסטלינה

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שככל שאדם מיומן יותר הוא עושה פלסטלינה בקצב מהיר יותר.

אני מאמין שהנוסחה הזו שגוייה ואין קשר בינה לבין המציאות.

 

לדעתי ככל שאדם מיומן יותר הוא עובד לאט יותר ושם יותר דגש על שלמות ואיכות.

 

כשאתה אומר "פלסטלינה לא אמורה לקחת יותר מ15 דקות" אתה עלול לגרום לאדם אחר לחשוב שזו הדרך הנכונה לעבוד, מה שבהכרח לא יועיל לרכבו של אותו האדם.

 

ודבר נוסף ואחרון, שום פלסטלינה שעולה 100$ וחומר סיכוך שעולה £199.95 לא יפצו על טכניקה שגוייה.

 

משפט שאני מאוד מאמין בו וכבר אמרתי אותו מספר פעמים בעבר.

70% זה טכניקה, 30% זה חומרים

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...