Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק זה לא היית לנו (ספר כלבים).

 

הייתי הרבה דברים בחיים, אחת העבודות היותר מפגרות (אבל לא הכי מפגרת )

היא כשהייתי "המקלף".

הועסקתי במסעדה ובכל יום הייתי מגיע לעבודה לירק

אחר שהיה צריך לקלף במשך 12 שעות

ביום אחד קילוף בצל

ביום השני תפו"א

ביום השלישי מלפפון

הכי פאנן היה כשקידמו אותי ונתנו לי לפרוס לימונים.

Gn'f'R

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צילמתי. הוא לא גר פה יותר, מכר ב-1M$ (ככה הוא טוען) והשתדרג.

יש עוד שמספרים מהאוטו, לא חסר.

מציע לך לספר רועים קווקאזים, נהוג לגבות כ-200 ש"ח לכל קווקאזי בגלל הגודל ותוספת סיכון.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כן אבל, לא עדיף להתחיל ממשהו קטן יותר לפני הרועה הקווקזי?

המחירון של הספר אצלנו הוא

80 ₪ לקטן

100 ₪ לבינוני

150 ₪ לגדול

200 ₪ לענק

 

העונה הזו כבר אבוד לי אבל יש לי עד העונה הבאה

כדי להתמקצע ולכבוש את השוק.

 

תודה על התמונה !

נדלקתי על הקטע של הספר הנייד,

הגזלן של הכלבים.

Gn'f'R

פורסם

בחיפה יש מישהו כזאת כבר כמה שנים, היא התחילה ככה

http://www.youtube.com/watch?v=KxQxuQL6BPs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

והיום אני חושב שיש יותר מרכב אחד שלה (עובדים שלה).

 

התעריף שלה מתחיל ב-130 ש"ח.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תתפוס ניסיון ע"י תספורות חינם לכלבי השכונה, כמאמר הפתגם "עדיף להתגלח על זנבם של אחרים".

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
בשביל זה צריך ללמוד שנה בעלות לא קטנה.

 

נכון, אבל אפשר גם לנסות לבד בעזרת ספרים ולצבור ניסיון. לצורך העניין, אילוף כלב השכנים בחינם או תמורת סיר חמין בשבת:lol: .

פורסם

תחפש את האלה עם הכבל חשמל עבה בסגנון תלת פאזי. הן חותכות טוב ולא סוחבות את הפרווה ואז לכלב ולך הרבה יותר נעים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אפשר המלצה לגבי מכונה סבירה שתבצע שתי תספורות ביום נניח?

 

המלצה כזאת תוכל לקבל רק ממי שעושה 2 תספורות לכלבים ביום, שזה אף אחד בפורום הזה.

שיערות של כלבים הן קשות הרבה יותר מאילו של בניאדם, ככה שרק מכונות הבי-דיוטי יעבדו פה.

כמו כן זה חשוב מאוד לחטא את הלהבים אחרי כל תספורת ולשמן אותם עם שמן דק למכונות תפירה.


×
×
  • תוכן חדש...