Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי ניסאן טראנו בנזין מנוע 2400

המנוע מתחיל לצלצל כשחם

החלפתי משאבת דלק, פילטר דלק ופלאגים

פילטר אוויר חדש חוטי הצתה + מכסה מפלג חדש

הכיוון הצתה אמרו לי תקין

 

מה עוד אפשר לעשות??

 

תודה והמשך יום נעים

פורסם

תיבדוק ההיצתברות פייח בתאיי שריפה תנסה לעשות אינפוזיה עם חומר טוב לתוך הסעפת יניקה.תיבדוק גם שהטמפ עבודה של המנוע לא גבוה מידיי,תשווה להוראות יצרן

פורסם

תקלות במחשב אין

איך אני יודע אם האטם סעפת יניקה פרוץ?

ולגבי מזרקים בדקו לי אותם עשיתי ניקוי הכל טוב איתם

 

ואיך אני בודק היצטברות פיח בתא שריפה?

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ואם מישהו יכול להגיד לי לאן אני מחבר את האינפוזיה בסעפת יניקה אני אשמח

אבל בבקשה מקום מדוייק היום רציתי לעשות אינפוזיה ולא מצאתי את הצינורית שמגיע מהספעת יניקה

אז עשיתי אינפוזיה דרך המצערת לפי מדריך באתר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום

יש לי ניסאן טראנו בנזין מנוע 2400

המנוע מתחיל לצלצל כשחם

החלפתי משאבת דלק, פילטר דלק ופלאגים

פילטר אוויר חדש חוטי הצתה + מכסה מפלג חדש

הכיוון הצתה אמרו לי תקין

 

מה עוד אפשר לעשות??

 

תודה והמשך יום נעים

מצלצל כשחם בחוץ או שמנוע חם ומתאמץ ?

האם יש חוסר סחיבה ?

פורסם

מרגיש שכן יש חוסר סחיבה רק שהמנוע מצלצל אבל לא בטוח ב100%

המנוע מצלצל כאשר הוא חם זה קורה בעיקר השמנוע מתאמץ

×
×
  • תוכן חדש...