Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש מכשירי שטיפה של חברת KARCHER ,באזור ה-650 ש"ח .

יש למשל את הדגם K 2.120 בסכום כזה שמספק לחץ 100 בר ,הלחץ הזה מספיק טוב לשטיפת הרכב ?

או שעדיף לשלם יותר על אחת חזקה יותר ?

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

דעתי חכה למבצע, עכשיו נגמר מבצע 400 ש" בוולאה שופס, למכונה הזו

http://www.polack.co.il/item-3522/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%97%D7%A5-100-%D7%91%D7%A8-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%94

וגם לפני שנה היה, מאמין שיהיו עוד הרבה מבצעים.

קח בחשבון שתצטרך כבל ארוך לצינור, ומיכל מקציץ לסבון. אביזרים מקורים יקרים, 474 ש"ח צינור מאריך ו100ש"ח מיכל הקצפה

פורסם
דעתי חכה למבצע, עכשיו נגמר מבצע 400 ש" בוולאה שופס, למכונה הזו

http://www.polack.co.il/item-3522/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%97%D7%A5-100-%D7%91%D7%A8-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%94

וגם לפני שנה היה, מאמין שיהיו עוד הרבה מבצעים.

קח בחשבון שתצטרך כבל ארוך לצינור, ומיכל מקציץ לסבון. אביזרים מקורים יקרים, 474 ש"ח צינור מאריך ו100ש"ח מיכל הקצפה

 

 

מכשיר כזה יתאים למטרה ?

איזה אורך צינור מומלץ ?

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם
איפה יש ב-100 שקל מיכל הקצפה?

 

בדן שלדן (היבואן) יש את המיכל הקטן 0.3 באיזור ה100 ש״ח.

לגבי הכבל, אפשר גם להשתמש בכבל הקצר 4 מטר שמגיע עם הערכה, אבל הוא לא נוח תחשוב שכל פינה של הרכב תצטרך להרים את המכונה, שמחובר אליה כבל חשמל וצינור מים, אפשרי כן נוח לא.

לגבי הכוח של המכונה, בוא נגיד שעם הצינור טורבו שהיא מגיעה הצלחתי להוריד כתמי בוץ ושמן שהיו דבורים לרצפת אבן שלי בחצר ששום דבר אחר לא הצליח להוריד אותם, אז לא נראה לי שתהיה בעיה לנקות כל רכב/אופנוע/ג׳יפ עם המכונה.

פורסם

שטיפה של הרכב עם שטיפה בלחץ, לא עלולה לעשות נזק לצבע?

מישהו פעם אמר לי שזה עלול לגרום לקילופים בצבע :shock:

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם
שטיפה של הרכב עם שטיפה בלחץ, לא עלולה לעשות נזק לצבע?

מישהו פעם אמר לי שזה עלול לגרום לקילופים בצבע :shock:

 

כן, בעקרון זה יכול !

 

אבל זה יכול לקרות כאשר מקרבים את האקדח מים מאוד קרוב לצבע...

 

חוץ מזה, בשטיפה רגילה ומרחק של יותר מ-25 ס''מ הכל אמור להיות בסדר.

פורסם

נכון זה קרה לי וגם לחבר. אבל לשנינו זה קרה בטמבון ..כנראה שהפריימר טופס טוב על מתכת ופחות טוב על פלסטיק (שממנו עשוי הטמבון)..

פורסם

תודה לכם .

אז נשתדל לשמור מרווח של יותר מ-25 ס"מ מהרכב.

מיכל סבון של 0.3 ליטר יספיק לרכב קצת גדול ,או שעדיף מיכל של 0.6 ליטר ?

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

0.3 מספיק לי לגיפ, וגם אם לא הכי הרבה עוצרים וממלאים לא ביג דיל. אם אתה מעוניין לקנות צינור ארוך יותר למכונה, אולי נארגן קניה קבוצתית כי יש כאן עוד מישהו שמחפש.

פורסם

עדיין לא קניתי את המכשיר עצמו ,אולי בזמן הקניה של המכשיר אני אנסה לבקש שיחליפו

לי את הצינור באחד ארוך יותר בתוספת תשלום.

איזה אורך צינור יהיה אידאלי ?

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם
עדיין לא קניתי את המכשיר עצמו ,אולי בזמן הקניה של המכשיר אני אנסה לבקש שיחליפו

לי את הצינור באחד ארוך יותר בתוספת תשלום.

איזה אורך צינור יהיה אידאלי ?

 

9-10 מטר

פורסם

הראש התזה "טורבו" כמו שנראה בקישור לפולק כמה הודעות לפני טוב באמת להסרת ליכלוך מריצוף וכו' לא הייתי מעז להשתמש בו על הרכב הסילון שהוא נותן חזק מאוד.

 

לי יש מכונה שהגיעה גם עם ראש "טורבו" וגם עם ראש של לחץ משתנה מתכוונן זה מה שמומלץ לשטיפת הרכב.

 

זה המכשיר שיש לי:

http://www.polack.co.il/item-2792/מכונת-שטיפה-130-בר-כולל-מיכל-סבון-פנימי

 

דרך אגב הייתי ממליץ לחפש בחנויות כלי עבודה מקצועיות (לא אייס והום סנטר) המכשיר שלי עלה 200 שקל פחות ממה שהוא עלה ועדיין עולה בפולק, אל תחפשו אצל היבואן בפ"ת הוא פשוט מאוד לא ימכור לכם בפחות (ניסיתי כבר).

×
×
  • תוכן חדש...