Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי מצלמת רכב, דגם GS9000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני שוקל כרגע לקנות את מצלמת GS9000 החדשה,.

כרגע יש לי את ה-F900, לא יודע אם מקורי או לא (חיפשתי פה דיונים והבנתי שיש 'זיופים')

אבל איכות הוידאו טובה מאוד, בלילה לא רואים כלום.

 

בגלל זה חשוב לי גם להתקדם באיכות למשהו טוב יותר (בעיקר אם שלי לא נחשבת למקורית),

וגם בעיקר שיראו בלילה, חיישן G-SENSOR וה-GPS זה נחמד מאוד.

 

אחרי כמה חיפושים, חשבתי ללכת על ה-GS9000, קצת יקרה אבל עדיף ללכת פעם אחת על בטוח.

 

מצאתי את המצלמה כאן

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=171021962446&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

 

במחיר של 120$, כאשר רוב התוצאות למצלמה הנ"ל בסביבות המחיר הזה, 120-150.

באמזון המחיר הוא 153$ אבל שם תמיד המוצרים יקרים יותר מאיביי (תלוי מה, אבל ברוב החיפושים שעשיתי כך היה).

 

אז אשמח לקבל כמה תשובות:

 

1. המצלמה שהבאתי מהמוכר הספציפי, מקורית?

 

2. אצלי ברכב (אימפלה 2002, 3.4L) מצת הרכב תמיד עובד, גם אם הרכב לא מונע.

במצלמה F900 אני צריך לפתוח את המסך כדי שהמצלמה תידלק ותצלם אוטומטית.

כאן אין את זה, האם זה יצלם אוטומטית באופן קבוע (כי החשמל במצת תמיד זורם)

או לחילופין אצטרך לבטל אופציה זו ולחילופין להדליק אותה כל פעם? (POWER ON)

 

3. ההקלטה במצלמה היא בקבצי MOV ולא AVI/MP4, מישהו יודע כמה שוקל קובץ (נגיד 5 דקות ב-1080P) מהמצלמה?

 

תודה רבה :-D

פורסם
היי,

 

אני שוקל כרגע לקנות את מצלמת GS9000 החדשה,.

כרגע יש לי את ה-F900, לא יודע אם מקורי או לא (חיפשתי פה דיונים והבנתי שיש 'זיופים')

אבל איכות הוידאו טובה מאוד, בלילה לא רואים כלום.

 

בגלל זה חשוב לי גם להתקדם באיכות למשהו טוב יותר (בעיקר אם שלי לא נחשבת למקורית),

וגם בעיקר שיראו בלילה, חיישן G-SENSOR וה-GPS זה נחמד מאוד.

 

אחרי כמה חיפושים, חשבתי ללכת על ה-GS9000, קצת יקרה אבל עדיף ללכת פעם אחת על בטוח.

 

מצאתי את המצלמה כאן

 

במחיר של 120$, כאשר רוב התוצאות למצלמה הנ"ל בסביבות המחיר הזה, 120-150.

באמזון המחיר הוא 153$ אבל שם תמיד המוצרים יקרים יותר מאיביי (תלוי מה, אבל ברוב החיפושים שעשיתי כך היה).

 

אז אשמח לקבל כמה תשובות:

 

1. המצלמה שהבאתי מהמוכר הספציפי, מקורית?

 

2. אצלי ברכב (אימפלה 2002, 3.4L) מצת הרכב תמיד עובד, גם אם הרכב לא מונע.

במצלמה F900 אני צריך לפתוח את המסך כדי שהמצלמה תידלק ותצלם אוטומטית.

כאן אין את זה, האם זה יצלם אוטומטית באופן קבוע (כי החשמל במצת תמיד זורם)

או לחילופין אצטרך לבטל אופציה זו ולחילופין להדליק אותה כל פעם? (POWER ON)

 

3. ההקלטה במצלמה היא בקבצי MOV ולא AVI/MP4, מישהו יודע כמה שוקל קובץ (נגיד 5 דקות ב-1080P) מהמצלמה?

 

תודה רבה :-D

 

1) יכול להיות, אבל נראה לי מצאתי לך משהו יותר זול עם קבלות:

את הסרטון הזה:

www .youtube. com/watch?feature=player_embedded&v=d0f9ZKLtzrM

הבחור צילם עם מצלמה שהוא קנה פה:

www .foxoffer. com/viofo-1080p-gs9000-car-dvr-dash-camcorder-with-gps-p-311.html zenid=ammegn1q6ks6i3cqhell1fhfc2#.UW-JWbXBpCg

 

2) אם אתה חושב שהמצלמה הזאת יקרה אז הF900 שלך זה זיוף, בכל מקרה למצלמות יש אופציה שהם מקבלות חשמל הם נדלקות ושהם מפסיקות לקבל חשמל הן נכבות.

אם החשמל כל הזמן זורם אז זה לא יעבוד אצלך ותצטרך לעשות הכל ידני.

 

3) בין ה300-400 MB, מאוד ממליץ לך על כרטיס זיכרון 32GB CLASS 10.

פורסם

מוזר שלא הגעתי לסרטונים שלו ביוטיב כשחיפשתי צילומים מהמצלמה.

הוא פירט בתאור הסרטון הכל.

2 דקות = 200 מגה, כלומר 10 דקות = 1GB

כמו שיש אצלי ב-F900 כיום.

 

יש לי כבר כרטיס MICRO SD 32GB CLASS10 בצלמה הנוכחית, לא מתפשר על פחות (בעיקר כשצריך אח"כ להעתיק את הקבצים למחשב..:roll:)

 

אני לא מכיר את FOXOFFER, אתה כן?

 

באיביי לרוב גם רושמים מחיר נמוך על החבילה, ואצלם אני משער שאין אתזה.

אז מעניין כמה מיסים אשלם (אולי רק מע"מ=70 שקלים).

 

משום מה, בסרטון אצלו שהוא צילם בלילה בכביש מהיר, כמעט ולא רואים כלום, בדומה אצלי ב-F900.

עם זאת, בסרטונים אחרים בלילה רואים יחסית טוב מאוד ובגלל זה התרשמתי ממנה.

אולי חייבים תאורה רצינית באזור (כמו בעיר) כדי שיראו משהו מאשר בכביש מהיר שהתאורה היא אחת לכמה מאות מטרים.

 

תודה רבה.

פורסם
מוזר שלא הגעתי לסרטונים שלו ביוטיב כשחיפשתי צילומים מהמצלמה.

הוא פירט בתאור הסרטון הכל.

2 דקות = 200 מגה, כלומר 10 דקות = 1GB

כמו שיש אצלי ב-F900 כיום.

 

יש לי כבר כרטיס MICRO SD 32GB CLASS10 בצלמה הנוכחית, לא מתפשר על פחות (בעיקר כשצריך אח"כ להעתיק את הקבצים למחשב..:roll:)

 

אני לא מכיר את FOXOFFER, אתה כן?

 

באיביי לרוב גם רושמים מחיר נמוך על החבילה, ואצלם אני משער שאין אתזה.

אז מעניין כמה מיסים אשלם (אולי רק מע"מ=70 שקלים).

 

משום מה, בסרטון אצלו שהוא צילם בלילה בכביש מהיר, כמעט ולא רואים כלום, בדומה אצלי ב-F900.

עם זאת, בסרטונים אחרים בלילה רואים יחסית טוב מאוד ובגלל זה התרשמתי ממנה.

אולי חייבים תאורה רצינית באזור (כמו בעיר) כדי שיראו משהו מאשר בכביש מהיר שהתאורה היא אחת לכמה מאות מטרים.

 

תודה רבה.

 

אם אתה שואל אם האתר אמין אז כן.

בנוגע למחיר כל מוכר סיני שתבקש ממנו ירשום ערך שונה על החבילה, אם תבקש שהוא ירשום 40$ אז הוא ירשום.

איביי זה מיליוני מוכרים שונים, כל אחד עושה מה שהוא רוצה.

בנוגע לצילום אין כמעט שום מצלמה(במחיר נורמלי) שהאיכות שלה בלילה טובה, הסרטון שאתה ראית אצל הבחור הזה זו המציאות.

הסרטונים האחרים שאתה רואה כנראה צולמו באזורים מאוד מאורים ובגלל זה האיכות נראית יותר טוב בלילה, אבל כמו שאמרת בכביש מהיר יש תאורה פעם ב... ככה שאין למצלמה שום אור זה כמו שתצלם עם מצלמה בלי פלאש בלילה אתה לא תראה כלום וזה לא משנה מה האיכות שלה.

פורסם

יצרתי איתם קשר, הביאו לי את הקובץ המקורי של הצילום. נראה לא רע בכלל.

הם גם אמרו שאין להם בעיה לרשום ערך נמוך על החבילה.

 

מה שנחמד זה שיש להם עדכון FIRMWARE שיצא בתחילת החודש המתקן באג

שמאפס את הרזולוציה של ההקלטה ל-1080P בכל פעם שמכבים את המצלמה.

טוב לדעת שזה אפשרי לעדכן את הקושחה של המצלמה. גם יתרון.

 

כנראה שארכוש אותה ואצטרך לבטל הקלטה אוטומטית וכל פעם ללחוץ על REC (אולי זה גם מדליק את המצלמה).

פורסם
יצרתי איתם קשר, הביאו לי את הקובץ המקורי של הצילום. נראה לא רע בכלל.

הם גם אמרו שאין להם בעיה לרשום ערך נמוך על החבילה.

 

מה שנחמד זה שיש להם עדכון FIRMWARE שיצא בתחילת החודש המתקן באג

שמאפס את הרזולוציה של ההקלטה ל-1080P בכל פעם שמכבים את המצלמה.

טוב לדעת שזה אפשרי לעדכן את הקושחה של המצלמה. גם יתרון.

 

כנראה שארכוש אותה ואצטרך לבטל הקלטה אוטומטית וכל פעם ללחוץ על REC (אולי זה גם מדליק את המצלמה).

 

אני יודע, אני לא סתם ימליץ לך על דברים8) .

אני רק רוצה להזהיר אותך שכל מה שקשור לעדכוני תוכנה זה מסוכן, אם זה עידכון שהם מביאים לך עם הוראות אז כנראה הם יודעים שזה עובד והכל בסדר.

אבל שתדע באופן כללי שלעדכן את הFIRMWARE יכול להרוג את המצלמה.

פורסם

כן, אני מודע לסיכונים, הם פירטו הכל כמו שצריך

http://www.foxoffer.com/blog/2013/03/04/how-to-update-the-gs9000-car-dvr-firmware/

 

נראה שהם יחסית אמינים ממה שנראה, יש מצלמות שהם כותבים שזה אותו ייצור של DOD רק בלי השם,

ואפשר בקישור אחר לקנות את ה-DOD, כלומר נותנים לך אפשרויות ואומרים לך שזה "מזויף" והמקורי נמצא שם במחיר XXX..

×
×
  • תוכן חדש...